Ma nema versus, mora bit bolje na high end kompu i gotovo. Na PS5 se dobro drži i to mi je bitno, a možeš birati fps ili RT, s tim da solidno vrti RT. Igrat će se.
Cyberpunk 2077
Je li ikada bilo versusa? Razlika izmedu PCa i konzolaskih verzija je ogromna.
Ne kuzim sto vi sad zelite od ekipe. Ok, dijele iskustva sa RT, izvedbi i novim stvarima, so what…
Kad je igra izasla ubili ste topic, doslovno ubili. I to gle cuda zbog TEHNICKIH problema. Sad kad ekipa hvali tu stranu, sad nije dobro. Sad se izvlace postovi iz konteksta i pokusava toboze staviti nekakav versus. I ne samo to, CP77 je trenutno tehnicki najjaci naslov danasnjice. Jebiga, ako zulja guza, nemojte citati i bok
Šalu na stranu s mojim neshvaćenim humorom, budem napisao neke komentare oko gameplaya čim odigram veći broj sati. Za sada vidim da su uveli dosta velike izmjene oko korištenja "umetaka", odnosno ako pretjeraš, može utjecati na stabilnost psihe (taj dio moram još vidjeti u gameplayu). Također su mobitel posložili da automatski arhivira pročitane poruke te ima još par quality of life izmjena. Budem javio dojmove svakako.
Također isprobam PC verziju da vidim kako mi sada radi.
Deadwalker skuzio sam ja ne brini Sta ja znam, gotovo sve iz 2.0 sam poprckao kroz modove, ukljucujuci perk sustav, policiju, AI….
StarFox_N ne, za ovo zadnje ce se prepoznati dezurni ratnici, ti nisi nikad bio jedan od njih. Za ovaj prvi dio i dalje ne kuzim zasto je problem da se dijele tehnicka iskustva. Ja sam kupio jebenu grafu za CP77 i naravno da cu pisati o tome. Igru sam kompletirao 100% i jedan od rijetkih koji je pisao o gameplayu u to vrijeme. Napisem jedan, dva posta o nekom dogadaju u igri i dobijem nazad 10tak postova o tome kako je igra smece, par gifova i videa o sprdnji na racun izvedbe i tehnickog problema i par zakljucaka kako je ekipa odustala od igre. I sta da zakljucis iz toga?
StarFox_N Evo ja sta sam primjetio nema vise toliko bugova, igra radi fluidno, combat iz vozila odlican i jebeno imersivan ako vozis 1st person, policije ima na svakom koraku i sad imaju sistem ala GTA, statsi hvala bogu vise nisu vezani za odjecu, perkovi i lvling su preradeni sad imaju smisla, pojednostavnili su menu i quest logove sad je puno lakse se za snaci i tjt. Od vec odlicne igre su napravili jos bolju. Ako ti se prva verzija igre nije svidila nece ni 2.0, ako ti je prva bila dobra sad ce ti bit jos bolja.
StarFox_N Sta se tice DLCa kako i fico kaze on se otvara na nekih 70% i navodno ti daje jos jednu opciju u zadnjoj misiji glavne igre, a sta se tice NPCjeva nisam nista novo primjetio osim sta se nekad gang okupi u gradu ili te love autom, meni ode jako fali onaj sistem sta ima RDR2 da svi imaju svoje zivote i poslove…
Ovo je dobar video. Popravili su hrpu stvari. Konačno i fiziku vode.
Nista skidam opet cp2077. Zanima me kak ce raditi na 3060ti da dlss 3.5
20.4.2023.
- Uređivano
Zasto je CDPR odustao od Redengine-a?
Graficki su im igre bolesno dobre, witcher3 i sad izgleda kao da je nextgen
btw. jel zna itko postoji li nacin za equpianje mantis bladeova bez da otvaram weaponwheele
escoban Zasto je CDPR odustao od Redengine-a?
Težak za optimizaciju.
fensisuperstar nemoj. Znamo da neće dobro.
- Uređivano
fensisuperstar Nista skidam opet cp2077. Zanima me kak ce raditi na 3060ti da dlss 3.5
Nikako. U suštini, DLSS 3.5 možeš koristiti samo s path raytracingom (inače je opcija nedostupna za uključiti), a to je slideshow bez zadnje NVIDIA serije koja ima frame generator. Meni igra bez RT-a radi na high između 60 i 80 fps-a, 3440*1440p rezolucija (uz DLSS). Ako uključim RT, to je od 30-40, može ići preko 40 u averageu ako idem s performance DLSS-om. Probao sam pathraytracing i DLSS 3.5, solidnih 15-ak FPS-a
U suštini, sve je ovo tech za high-end kartice, odnosno reklamna kampanja za NVIDIA-u. Da, RT je podržan na 60 i 70 seriji, no za perfomanse kakve očekuju PC igrači, potrebna je 80 ili 90 serija. Meni osobno preskup sport za realniju simulaciju osvjetljenja i sjena.