- Zanima me od kud liku iz videa taj hologramski cyberware. Izgleda jebeno.
- Nema opravdanja za ovakvo smeće od policije. Jednostavno nema. Ekipa je povećala spawn radius ko da je to bio glavni problem.
Ne. Sistem policije u igri NE FUNKCIONIRA.
Bolje bi bilo da su skroz maknuli policiju iz igre.
Cyberpunk 2077
Nexus Pa nema ovo veze s jednostavnošću igre. Činjenica da je igra prije 20 godina imala razvijeni sustav policije i to smo od tada vidjeli u xy igara i da je ova ja mislim jedina u kojoj sam vidio ovako smiješan sistem policije.
Sada zanemaruješ što sam napisao i okrećeš priču na drugu stranu, pritom ulazeći u ovo kao da znaš o čemu pričaš. Iz osobnog ti iskustva mogu reći da čim je kompleksniji kod, čim su implementacije nekih mehanika međusobno povezanije, to su veće šanse da nešto negdje pukne ili se ne ponaša kako treba. I to može biti na sasvim 10. mjestu u kodu koje ti ni ne padne na pamet. Ja nisam branio Cyberpunk, već kritiziram takva preuveličavanja. GTA 3 je puno jednostavnija igra od Cyberpunka ili bilo koje igre iz posljednjeg desetljeća.
Trebali su srediti tu policiju kako spada. Iako nisam imao pretjerano posla sa policijom u prvom prelasku bilo je jako očit insta spawn koji ubije imerziju i atmosferu pogotovo kad se uzme u obzir okruženje i lore. Sve sam ostalo mogao progutati, ali ovo nikako ne prolazi!
Iz osobnog ti iskustva mogu reći da čim je kompleksniji kod, čim su implementacije nekih mehanika međusobno povezanije,
Iz osobnog iskustva ti mogu reći da ja u NITI JEDNOJ igri ovog tipa nisam vidio da imaju ovakvu policiju tj. totalno broken sistem. Cyber se po ničemu ne izdvaja kao neka super kompleksna igra koju čovječanstvo nije vidilo. Znači u 2021. godini to je neprihvatljivo. Watch Dogs 3 mi izgleda kao kompleksna igra sa hrpom interaktivnih NPC-eva, čak je i Ubisoft razvija koji ima tenedenciju izdati bugovite igre, ali koliko ja vidim policija im radi sasvim u redu i u skladu s očekivanjima.
Onda im je kod sjeban, jer ono...policija. Daj. Pa kako nisu to vidjeli prije?! Baš smiješno. Igrače na kraju krajeva nije briga koliko je taj kod kompleksan ili ne, već će laički ukazati na to da je GTA 3 imao sustav policije koji je radio, a ova nema. Ili XY drugih igara.
Zanemari sve ovo, ali nije li pomalo šokantno vidjeti nešto ovakvo u 2021. godini od igre s tolikim budžetom?
Da je išta Cyber valja nebi radili policiju i zakon po hrvatskom modelu
Nexus Znači u 2021. godini to je neprihvatljivo. Watch Dogs 3 mi izgleda kao kompleksna igra sa hrpom interaktivnih NPC-eva, čak je i Ubisoft razvija koji ima tenedenciju izdati bugovite igre, ali koliko ja vidim policija im radi sasvim u redu i u skladu s očekivanjima.
Na stranu policija u Cyberu, nisam je ni jednom pokrenuo a odigrao igru. Za mene je ta gradska simulacija života samo pozadinska kulisa a ne gameplay element u toj igri, tek dio atmosfere pa nisam ni "istraživao" što policija može ili ne. Ono što želim reči da sam na nkih 60 sati igre u Valhalli koja je odlična, izvrsna ali količina bugova je je daleko veća od Cybera pa ne doživljavaju ni približno toliko kritike i seciranja.
wooddiebone Zanima me od kud liku iz videa taj hologramski cyberware. Izgleda jebeno.
imaš ga u inventoriju kao i svi igrači koji su došli do određenog mainquesta ali ste previše njubeki da otvorite inv i istražite :p
Prayer ja tebe često prepoznajem u ovakvom komentaru kad se priča o Sonyju. Možda trolaš, a možda i ne, ali u nastupu na forumu imaš dvostruke kriterije.
Mislim da je komentar totalno promašen, jer kod Cyberpunka se ovdje radi čisto o pohlepnosti menadžmenta koji se godinama trudio predstaviti CD Projekt kao firmu prijatelja igrača više nego ijedna druga na svijetu. Ako mogu obični developeri unutar studija biti razočarani i kritični prema razvoju Cyberpunka, onda možemo i mi. CD Projekt je logistički napravio totalni promašaj, NISU slušali iskusne developere koji su ih godinama upozoravali da se radi krivo i da će završni proizvod biti ovakav kakav jest, baš kao što ih nisu poslušali da igra ni blizu nije spremna za izlazak.
Bit ću "balav i nezahvalan gejmer" u ovom slučaju dokle god treba.
- Uređivano
Fenix Ma gle, slažem se s tobom ali puno je faktora u pitanju pa čak i glas igrača. Ultimativno je kriv CDPR jer on donosi odluku koja je sigurno bilo utjecana od okolnosti koji su ironično sami stvorili. Igra je trebala izaći isključivo za Next Gen konzole i PC i za ništa drugo, no pritisak od strane investitora i igrača a i sama ljudska pohlepa ih je dovela do toga gdje jesu. I da, mi smo balavi igrači, i ja sam prvi među njima jer sam htio više nego išta da što prije igra izađe. Treba biti prije svega kritičan prema sebi pa onda prema drugima.
Edit: što se Sony komentara tiče, prezirem elitizam i fanatičku subjektivnost do te mjere gdje se počinju pisati stvari koje nemaju veze sa stvarnošću - od tud tu i moj način komentiranja na takve teme tj. na takve postove.
- Uređivano
fensisuperstar
Ma di? Došao sam do point of no return i nemam toga.
EDIT: Zanemari. Glup sam.
prayer Mislim da je ovo pak samo drugi kraj spektra pretjerivanja. Verzija za konzole zaslužuje apsolutno svaku kritiku. Ma zaslužuje i neispolirano stanje PC verzije. Međutim, neki su zbog neispoliranosti odlučili da čitava igra ne vrijedi ni lipe. Dizajn, gameplay, grafika, priča, likovi, sve odjednom pada u vodu jer su ljudi odlučili da nije vrijedno ni iskusiti to ili pak nisu bili u mogućnosti, kao što je situacija kod konzolaških verzija.
Za ljude koji čitavu igru pokušavaju baciti u smeće i krivu sliku o igri zbog vlastitih frustracija se može reći da su privilegirani. Ja bih rekao da isto stoji i za one koji misle da se igre naprave preko noći i da je to jako jednostavno napraviti, a da pritom nisu svjesni da je svaka igra u jednom trenutku jednako skršena kao i Cyberpunk, samo što je Cyberpunk ugledao svjetlo dana u takvom stanju zbog lošeg menadžmenta i pritiska ulagača. Zato ne volim ni kada se krene pametovati da igra nikada neće biti popravljena jer su nesposobni. To je studio koji je prije toga ima hit do hita. Odlični naslovi od kojih se jedan tretira kao ponajbolja igra generacije, ako ne i svih vremena. Developeri su izuzetno talentirani i pišaju krv da bi napravili čim bolji posao. Sada sve popravljaju i opet ništa ne valja igračima. Ne valja im kada su 2 fixa, ne valja im kada je 2000 fixeva.
S druge strane, kritizirati način na koji je igra izbačena, kritizirati lažni marketing, kritizirati stanje u kojem je igra izašla je sasvim legitiman stav. Pogotovo ako je netko platio za tu igru.
Problem je samo u tome što puno ljudi funkcionira ili kao 0 ili kao 1. Nema između i nema kritičkog razmišljanja. Tako da razumijem i tebe donekle, isto kao što i Fenixa razumijem.
Ovo je igra ogromnog potencijala koja je imala kaotičan razvoj i poprilično sramotan izlazak. Ako se No Man's Sky oporavio, vjerujem da će isto biti i sa Cyberpunkom.
Igram sad malo.
Situacija s performansama na Intelu je još uvijek očajna.
Znači 40-45 fpsa u gradu sa RTX na Psycho i sa RTX off.
Mjenjam crowd density, ista stvar.
Stavljam na 1080p ista stvar.
DLSS na ultra performance, ista stvar.
Cijela grafika na low, fps naraste do 50.
Stavim 720p sa ultra performance DLSS znači valjda rendera na 144p i sve na off/low i 70 fpsa.
Kakva komedija od optimizacije.
Mislim igrao sam na GTX 970 na medium sa 40 FPSa.
O čemu pričamo.
Igrat ću od verzije 2.0 na dalje. Ovo su sve samo flasteri na otvoreni prijelom.
wooddiebone na Intelu je još uvijek očajna
E tu ti je problem.
buz Čekaj do 2022. Igra je grafički debelo u novoj generaciji i nećeš osjetiti zastarjelost u igri, osim ako se u idućih godinu dana dogodi neka neviđena revolucija u igrama, u što čisto sumnjam.