prayer Mislim da je ovo pak samo drugi kraj spektra pretjerivanja. Verzija za konzole zaslužuje apsolutno svaku kritiku. Ma zaslužuje i neispolirano stanje PC verzije. Međutim, neki su zbog neispoliranosti odlučili da čitava igra ne vrijedi ni lipe. Dizajn, gameplay, grafika, priča, likovi, sve odjednom pada u vodu jer su ljudi odlučili da nije vrijedno ni iskusiti to ili pak nisu bili u mogućnosti, kao što je situacija kod konzolaških verzija.
Za ljude koji čitavu igru pokušavaju baciti u smeće i krivu sliku o igri zbog vlastitih frustracija se može reći da su privilegirani. Ja bih rekao da isto stoji i za one koji misle da se igre naprave preko noći i da je to jako jednostavno napraviti, a da pritom nisu svjesni da je svaka igra u jednom trenutku jednako skršena kao i Cyberpunk, samo što je Cyberpunk ugledao svjetlo dana u takvom stanju zbog lošeg menadžmenta i pritiska ulagača. Zato ne volim ni kada se krene pametovati da igra nikada neće biti popravljena jer su nesposobni. To je studio koji je prije toga ima hit do hita. Odlični naslovi od kojih se jedan tretira kao ponajbolja igra generacije, ako ne i svih vremena. Developeri su izuzetno talentirani i pišaju krv da bi napravili čim bolji posao. Sada sve popravljaju i opet ništa ne valja igračima. Ne valja im kada su 2 fixa, ne valja im kada je 2000 fixeva.
S druge strane, kritizirati način na koji je igra izbačena, kritizirati lažni marketing, kritizirati stanje u kojem je igra izašla je sasvim legitiman stav. Pogotovo ako je netko platio za tu igru.
Problem je samo u tome što puno ljudi funkcionira ili kao 0 ili kao 1. Nema između i nema kritičkog razmišljanja. Tako da razumijem i tebe donekle, isto kao što i Fenixa razumijem.
Ovo je igra ogromnog potencijala koja je imala kaotičan razvoj i poprilično sramotan izlazak. Ako se No Man's Sky oporavio, vjerujem da će isto biti i sa Cyberpunkom.