Čekaj kak ti DSR i DLSS sjebu komp tj. performanse?
Forcas 4K preko DSR-a je tak?
A DLSS bi zapravo trebao taj 4K internalno "smanjiti" i rekonstruirati na svoj način radi boljih performansi bez (većeg?) udara na kvalitetu slike?

Po onome što ste pisali DLSS bi trebao samo pomoći.
Šteta da ne podržava to svaka igra, neke starije recimo.
Zamisli 3 Stalkera na RTX 3080, modana, 240 frejma na 1440p.
Možda previše tražim...

PS5 i u Dirt 5 bolji od XSX. U 120 fps modu, igra ne izgleda prazno i ne koristi bottom of the barrel postavke već izgleda sasvim ok s obzirom na zahtjeve.

Zapravo izgleda značajno bolje na PS5 nego na XSX u 120 fps modu. Da li je to neki bug ili nešto treće ni DF ne zna. Općenito stabilniji frame rate na PS5

    Dirt 5 na svemu izgleda ko smeće jer ima odvratnu grafiku.

    Nexus

    Iskreno čudi me to i negdje postoji problem.
    Ili je Cerny bio u pravu kad je rekao da propusnost 256 bita i broj CU-a ne igra ulogu nego brzina?

    Moja pretpostavka jeste da su sjebali sa sheranom memorijom jer Xbox Series X ima samo 10GB za full bandwith.
    To mi nema smisla u 2020. jbte led.
    Pa oni su prvi imali unified RAM i to na X360 zapravo. To je bio jedan od razloga zašto se PS3 mučio iako je imao brži XDR RAM.

    7 dana kasnije

    Moram staviti...
    Ove refleksije na lokvama su impresivne i bez ray tracinga!
    Nevjerovano. I velika i gore desno mala lokva reflektiraju real time i reklamu i dronove koji lete i čovjeka i autobus...

    Reflektivne površine su zahtjevne i bez RT-a. Igra može izgledati fantastično i bez ray tracinga (od novijih igara na pamet mi pada i DeS), samo eto, sad se taj efekt i previše gura, a sasvim dobro se može simulirati i starim metodama preko shadera.

      Zero Može se dobro simulirati, da, ali je gubljenje vremena developera na pažljivu implementaciju nečega što se puno brže može riješiti RT-om čime se oslobađa vrijeme za ostale dijelove razvoja.

        Fico Možda brže, ali ako dolazi s (pre)visokom cijenom po performanse, bolje da je "fejk". Ako devovi žele simulirati RT, vjerujem da znaju i koliko je to vremenski zahtjevno. Za konzole je možda i bolje da idu u tom smjeru jer se ganjaju i visoke rezolucije.

        Fico
        I da i ne.

        Gle, ako ti RT oduzima previše performansi, a ne želiš uložiti vrijeme u non RT opciju za one koji nemaju novu konzolu ili minimalno 3070, onda si u problemu.

        Screen space refleksije i dalje izgledaju dobro i ne vidim da će potpuno izumrijeti. Kombinacija RT-a i Screen space refleksija je way to go.

          Jasno je da sada ima utjecaj na performanse, ali bilo bi stvarno bedasto ne ulagati u tehnologiju koja pokazuje da se može nešto kompleksno izvesti u kraće vrijeme. Performanse neće stajati na mjestu i puno bi značilo kada bi se resursi za čitav dio razvoja mogli osloboditi i prebaciti na neki drugi.

          Nexus Tako nekako. Ne treba ni zanemariti kako je tu i Xbox SeS, što znači htjeli ne htjeli, devovi moraju misliti i na low end MS-ov model koji ne može gurati full RT kao jači model, pa onda i to treba skalirati, ako već nema alternativnog softverskog rješenja. Ili se u najgorem slučaju kao na PC-u jednostavno može - isključiti.

          RT će biti glavni tech keyword u ovoj generaciji, kao što je u prošloj (late pro) bio 4K i HDR. Smatram doduše da taj tech u ovom trenutku pojede previše resursa imajući u vidu što nudi zauzvrat, a što se može još uvijek dosta dobro fejkati standardnim metodama. Slažem se s doktorom, WD izgleda sjajno i bez RT-a u gabaritima open world igre.

          Samo cu nadodati da trebate vidjeti uzivo neke stvari kako bi donijeli sud. RT nije mala stvar, a refleksije na lokvama su samo mali dio.

          Anyway:

          RT ima puno više potencijala od pukih refleksija.
          Tu je i praktički usavršeno osvjetljenje i nešto čega se vrlo malo ljudi sjeti, a to je i 3D audio potencijal kojim je moguće ostvariti skoro savršeni surround uz pomoć najobičnijih stereo slušalica, nešto čega se samo Sony sjetio do sad, a pitanje je vremena kad će ostali ponuditi slična rješenja.

          Good times.

            wooddiebone primjerice u zadnjem TRu uopce nema toliko refleksija, ali ono sto RT radi je osvjetljenje i realne sjene raslinja, sto daje jedan novi stupanj vizuala u toj igri.

            Slažem se. Ima to puno više stvari od pukih refleksija.
            Ali i dalje je skup. Preskup.
            Možda sa sljedećom generacijom, ako npr nvidia sa RTX 4060 za 400 dolara dođe na RT performanse kakve RTX 3080 kao šta je sada navodno RTX 3060 na RT performansama od RTX 2080 Super