chono7

Jedna životna tuga mi je kaj ne znam pričat taj istrijanski dijalekt. To mi je definitivno najdraži.

    chono7 Kako znaš, možda je on sljedeći Fortnite Ninja.

    @chono7

    Kak ti radi grafička na nativnom 4K?
    (Forced rezolucija pošto znam da nemaš 4k monitor)

    Vuče me sa složim build nekakvi ali postavljam pitanje.
    Isplati li se trenutno ili počekam do 2021.? Ili izlazak AMD 6000 serije?
    Da padnu cijene.

    Znači igrao budem na svom 65" tvu, nativni 4K. Zašto forsiram nativni 4K.
    Zato jer na TV-u sve ispod nativnog na PC-u izgleda loše.
    Boje isprane nekak i text čudan.
    Neznam dal je do chrome i 4:4:4 formata...

    Povodom toga zanima me kak DLSS funkcionira.
    Ako stavim rezoluciju na 3820x2160 i DLSS na quality, dal će TV prepoznati to ko nativni 4K input pa onda smanjivati dinamično tj. rekonstruirati piksele pomoću DLSS-a?

    Ili bude render automatski u nižoj rezoluciji neovisno kaj bum stavio 4k?
    Naravno sve to važem trenutno.
    Kužim da mi treba 3080 no po tome bolje sačekati 3080ti i pad cijena.
    Procesor...
    Za ultra detalje, 4K i 60 frejma je dosta Ryzen? Mislim tu on i ne igra ulogu previše ili?

      pravednik Sve obavlja grafička. TV dobiva 4k signal. A što se tiče procesora, Ryzen je široki pojam, od nedovoljno do overkill. Preporučujem barem 6 jezgri, 12 threadova.

      Jedina prednost AMDa je što ima više RAMa, a on je bitan za 4k.

      pravednik nemam pojma 😃 sutra idem kod buraza na 4K monitor, a kada uhvatim vremena probam kod sebe na 4K TVu.
      ono sto mi je drago da mi radi Ray tracing na ultra na SOTRu, jer je jedan od gorih implementacija istog.

      pravednik Metro Exodus na nativnom 4k 3820x2160, bez dlssa i bez ray tracinga radi na 55-60 fpsa.
      Sa ray tracingom na max i bez dlssa na 4k radi na 45-48 fpsa.

      Primjecujes da je DLSS stalno off? 😁 E pa DSR i DLSS zajedno mi ugase komp na Metrou hahahahaha!

      Ako te zanima, ova igra na full hd sa max raytracingom i ultra postavkama je zakucana na 60 uz vsync.

      Eto, jedan primjer da si sacekas 3080 za 4k gaming, jer ova 3070 je sweetspot za 1440p. Ovo je zapravo grafa za prebrodit ovu generaciju na PC nacin. 😁

      Javim rezultate sa DLSSom

        Čekaj kak ti DSR i DLSS sjebu komp tj. performanse?
        Forcas 4K preko DSR-a je tak?
        A DLSS bi zapravo trebao taj 4K internalno "smanjiti" i rekonstruirati na svoj način radi boljih performansi bez (većeg?) udara na kvalitetu slike?

        Po onome što ste pisali DLSS bi trebao samo pomoći.
        Šteta da ne podržava to svaka igra, neke starije recimo.
        Zamisli 3 Stalkera na RTX 3080, modana, 240 frejma na 1440p.
        Možda previše tražim...

        PS5 i u Dirt 5 bolji od XSX. U 120 fps modu, igra ne izgleda prazno i ne koristi bottom of the barrel postavke već izgleda sasvim ok s obzirom na zahtjeve.

        Zapravo izgleda značajno bolje na PS5 nego na XSX u 120 fps modu. Da li je to neki bug ili nešto treće ni DF ne zna. Općenito stabilniji frame rate na PS5

          Dirt 5 na svemu izgleda ko smeće jer ima odvratnu grafiku.

          Nexus

          Iskreno čudi me to i negdje postoji problem.
          Ili je Cerny bio u pravu kad je rekao da propusnost 256 bita i broj CU-a ne igra ulogu nego brzina?

          Moja pretpostavka jeste da su sjebali sa sheranom memorijom jer Xbox Series X ima samo 10GB za full bandwith.
          To mi nema smisla u 2020. jbte led.
          Pa oni su prvi imali unified RAM i to na X360 zapravo. To je bio jedan od razloga zašto se PS3 mučio iako je imao brži XDR RAM.

          7 dana kasnije

          Moram staviti...
          Ove refleksije na lokvama su impresivne i bez ray tracinga!
          Nevjerovano. I velika i gore desno mala lokva reflektiraju real time i reklamu i dronove koji lete i čovjeka i autobus...

          Reflektivne površine su zahtjevne i bez RT-a. Igra može izgledati fantastično i bez ray tracinga (od novijih igara na pamet mi pada i DeS), samo eto, sad se taj efekt i previše gura, a sasvim dobro se može simulirati i starim metodama preko shadera.

            Zero Može se dobro simulirati, da, ali je gubljenje vremena developera na pažljivu implementaciju nečega što se puno brže može riješiti RT-om čime se oslobađa vrijeme za ostale dijelove razvoja.