Reflektivne površine su zahtjevne i bez RT-a. Igra može izgledati fantastično i bez ray tracinga (od novijih igara na pamet mi pada i DeS), samo eto, sad se taj efekt i previše gura, a sasvim dobro se može simulirati i starim metodama preko shadera.
Gaming Tech Talk
Fico
I da i ne.
Gle, ako ti RT oduzima previše performansi, a ne želiš uložiti vrijeme u non RT opciju za one koji nemaju novu konzolu ili minimalno 3070, onda si u problemu.
Screen space refleksije i dalje izgledaju dobro i ne vidim da će potpuno izumrijeti. Kombinacija RT-a i Screen space refleksija je way to go.
Jasno je da sada ima utjecaj na performanse, ali bilo bi stvarno bedasto ne ulagati u tehnologiju koja pokazuje da se može nešto kompleksno izvesti u kraće vrijeme. Performanse neće stajati na mjestu i puno bi značilo kada bi se resursi za čitav dio razvoja mogli osloboditi i prebaciti na neki drugi.
Nexus Tako nekako. Ne treba ni zanemariti kako je tu i Xbox SeS, što znači htjeli ne htjeli, devovi moraju misliti i na low end MS-ov model koji ne može gurati full RT kao jači model, pa onda i to treba skalirati, ako već nema alternativnog softverskog rješenja. Ili se u najgorem slučaju kao na PC-u jednostavno može - isključiti.
RT će biti glavni tech keyword u ovoj generaciji, kao što je u prošloj (late pro) bio 4K i HDR. Smatram doduše da taj tech u ovom trenutku pojede previše resursa imajući u vidu što nudi zauzvrat, a što se može još uvijek dosta dobro fejkati standardnim metodama. Slažem se s doktorom, WD izgleda sjajno i bez RT-a u gabaritima open world igre.
- Uređivano
RT ima puno više potencijala od pukih refleksija.
Tu je i praktički usavršeno osvjetljenje i nešto čega se vrlo malo ljudi sjeti, a to je i 3D audio potencijal kojim je moguće ostvariti skoro savršeni surround uz pomoć najobičnijih stereo slušalica, nešto čega se samo Sony sjetio do sad, a pitanje je vremena kad će ostali ponuditi slična rješenja.
Good times.
wooddiebone primjerice u zadnjem TRu uopce nema toliko refleksija, ali ono sto RT radi je osvjetljenje i realne sjene raslinja, sto daje jedan novi stupanj vizuala u toj igri.
Slažem se. Ima to puno više stvari od pukih refleksija.
Ali i dalje je skup. Preskup.
Možda sa sljedećom generacijom, ako npr nvidia sa RTX 4060 za 400 dolara dođe na RT performanse kakve RTX 3080 kao šta je sada navodno RTX 3060 na RT performansama od RTX 2080 Super
- Uređivano
1440p / ultra / ray tracing / 45+FPS sa gsyncom/freesyncom na 3060 mislim da nema šanse.
1440p + 30 FPSa vjerovatno da.
- Uređivano
E tu i je problem.
Sada su ultra detalji rezervirani za kartice od 1000 dolara.
Nema potrebe išta diskutirat i govorit da je to normalno.
Jer to nije normalno.
to je novo normalno
- Uređivano
Ma nisu uvijek bile kartice od 1000 dolara pojam za igranje na max postavkama uz sve đinđe minđe!
Nisu jer jednostavno nisu i neću više o tome.
- Uređivano
doktor1 kako nisu? Cjenovni rang se promjenio, ali prije si morao cak i SLI raditi za ultre i maxoute. Sto se danas promjenilo? Pa recimo da mozes birati rezolucije i pojedini middleware i izvuci ultru u smislu samih grafickih postavki u igri tipa teksture i slicno. Znaci 3060 ce ti ultru na 1080 vuci bez jebemti. Prije? Pa to nije bilo moguce sa mid end karticom, ni u ludilu.
Osim toga 3070 dode oko 4000kn, a ne 7 ili 8
za 4000 kn ih ima samo u