sanzo pa da spustis brightness utjecao bi na sve boje, sto ovdje nije slucaj. Mrak je mrak, nije zdimana scena kao bez RTa ili kao u starim western filmovima. Osim toga RT radi bolji, precizniji i realniji hbao+.

Ova specificna scena, odnosno sve scene u birtijama i kucama izgledaju puno bolje i realnije sa RTom. Ima svega, od refleksija, odbijanja svjetlosti od dominantnih povrsina, te upijanja tih boja na objekte.

Osim toga grafu sam platio 4milje 2020. i odigrao vise RT naslova nego cijela ekipa ovdje zajedno.

Krenuo danas, prvi put. Očekivanja su prilično velika 😆

Inicijalni dojam nakon prvih dva, tri sata - kamera, fight, hit detection, kretanje uh uh uh vidi se da je igra stara

Imam osjećaj kao da sam jedini koji ne vidi toliki problem s borbom. Nije najbolja u žanru, ali piše se o njoj kao da je zadnje smeće.

Hit detection i općenito osjećaj samog udarca po nekom su većinom baš loši / prosječni.

Nije bas tako lose, ima mesnatih slasheva i combat ima varijacije kad se otkljucaju skillovi.

Ima i Elden Ring ponekad uzasnu kameru, los hit detection, te onaj osjecaj da sijeces teksturu, a ne objekt.

Pitanje posto sam sad na zadnjoj misiji, s kojim DLCom da prvo krenem?

    RT propaganda nastavak

    OFF

    ON - kompletno drugaciji mood prostorije, tocno se vidi svjetlo svijece i kako osvjetljava drvo oko sebe i drvo upija i reflektira to isto svjetlo. Djeluje toplije i realnije kao u stvarnosti

      Igram Witchera na plejki u performance modeu jer mi je broj fps-a bitniji od otalih grafičkih dodataka. No kad gledam ove usporedbe sa i bez RT-a i koliko se o tome raspravlja, moram priznati da sam dosta iznenađen. Naime, to su toliko sitne razlike da ih ne bi skužio kroz igru osim ako baš zastanem na nekoj sceni i sad idem raditi detaljne usporedbe. Ne igram na PC-u no koliko čitam potrebno je imati zvjer od PC-a da bi RT radio kako treba uz solidan broj fps-a. Ne znam, meni taj RT ne izaziva nikakav vau efekt niti smatram da je nešto revolucionarno. OK u nekim scenama se vidi razlika kad se stave slike sa i bez RT-a jedna kraj druge no s obzirom da sam u igri više fokusiran na druge stvari, jednostavno mi RT ne predstavlja ništa posebno.

      chono

      Ovo ili nije RT ili je loše implementiran. Imaš 2 svijeće. 2 odvojena izvora svijetlosti, ali dobivaš samo jednu čvrstu sjenu iza objekata. Da radi kako treba, sjena iza ove kese na stolu bi trebala bit tamnija gdje se svijetla preklapaju, a svijetlija na rubovima na kojima ne. Ista stvar za sve ostale objekte na stolu uz različitu količinu preklapanja sjena ovisno o poziciji u odnosu na izvore svjetlosti. Ovdije jedva ima ikakve razlike kad je RT uključen.

      Sad je pitanje jel su te svijeće stavljene kao 1 objekt na koji je stavljen 1 izvor svjetlosti. Ne vidim najbolje pošto vreća odnosno demižonka iz prvog plana smeta.

        yakuza_stinger

        Trebao bi i kroz prozor dolazit treći izvor svjetla, ali ni to ne radi. Ovisno sa koje strane sunce zapada, trebalo bi osvjetlit odgovarajuće objekte u prostoriji. Bilo bi i zanimljivo vidjet u pokretu kako se ponašaju sjene, ovako je dosta besmisleno komentirat jer svijeća nije fiksni izvor svjetla te bi trebala treperit i mjenjat osvjetljenje u stvarnom vremenu. To i je poanta RT-a, ne malo tamnija i prirodnija boja prostorije.

          sanzo jedan je izvor svjetlosti, doslovno su jedna na drugoj. RT radi kako treba, kompletno mijenja scenu, boju i ton. Daje sjene, refleksije i upijanje boja. Nema izvora svjetlosti izvana, jer je sunce vec zaslo, a prozori su mali. Razlike u ovom primjeru su ogromne.

          @Picek yes, propaganda Nvidije za prodaju RTX kartica, ali zna izgledat lijepo. Moze i bez, sto je Rockstar mocno demonstrirao u RDR2

            chono

            Nisu jedna na drugoj, ali i da jesu i dalje bi dobio isti efekt jer izvor svjetla nije točka. Ako uzmeš prostor oba plamena kao izvor, trebao bi dobit nešto ovakvo na svim osvjetljenim objektima:

            Druga stvar je ako su uzeli proizvoljnu točku gdje se nalaze svijeće i postavili nju kao izvor, ali za to ti ne treba RT. Istu stvar su postigli u Silent Hillu 2 prije 20 godina.

              sanzo pa to i imas na slici, svijetliji dio sjene na sredini i moras uzeti u obzir da je svijeca kao specifican izvor svjetlosti. Neznam sto da ti kazem, we agree to disagree 🤷‍♂️

              Izgleda top u ovim primjerima, bas totalno drugacije od vanille, nije umjetno.

                chono

                Možemo se složit jedino da si u krivu.

                Prvo, svjetiliji dio sjene nikako ne može biti u sredini. Ako ti treba objasnit zašto mogu i to, ali skica od gore bi trebala bit dovoljno jasna.

                Drugo, taj dio je svjetliji i na originalnoj slici i to je vjerojatno zbog teksture stola.

                Treće, slika izgleda bolje, ali izgleda jedanko umjetno kao i prva, kvalitetno odrađen RT može postić daleko više od ovog. Ako je to vrhunac koji su uspjeli dobit i za to potpuno uništili performanse igre, onda bolje da se ni nisu trudili. Ovo nije impresivno i nije im trebao RT da to postignu.

                  Nvidija te pizdarije nek naplaćuje 12000-17000 kn cijeli dan, i prekovremeno ali nekome drugome 😂

                  sanzo kako god ti kazes 🤷‍♂️ u pravu si

                  Moving along:

                  Evo, ako nekoga zanima, usporedba RT verzije i originalnog screenshota s blagom manipulacijom kontrasta. Neću ulaziti u raspravu oko općenitog RT-a u ovoj igri jer nisam dovoljno pratio što su napravili i koji su sve elementi raytraceani.

                  A što se tiče svijeća, poprilično sam siguran da se radi o jednom point lightu iznad njih, dok je vatra samo emissive materijal koji ne utječe na okoliš, odnosno, moguće da je ovo bio samo tech update i da nisu ručno prilagođavali osvjetljenje. To bi i objasnilo primjere gdje je umjetnička direkcija očigledno izmijenjena s dodatnim light bounceom od ray tracinga.

                  I da, trebala bi se vidjeti penumbra, kao u ovom primjeru. Ona ovisi o veličini izvora svjetla tako da bi u ovom slučaju trebala biti vrlo tanka, ali svejedno primjetna. Također, koliko sam vidio na YT-u, taj izvor je i dalje statičan u igri.

                    electronicus nema RTa unutra u klasicnom smislu, samo light probeovi su, sve je RTGI i zato kolje performanse i utjece na ukupnu scenu interijera, a ne na pojedinacne objekte s obzirom na lokalni izvor svjetlosti, u ovom slucaju dvije svijece.

                    Ali scena izgleda odlicno, dobije se drugi ton, boje i sveopci dojam, sto je ujedno bila i poanta mog posta. Intepretaciju detalja prepustam svakome po gustu, izmedu ostalog i profesionalcima poput tebe (nakon toliko godina smatram te vec proficem)

                    Edit: gledam tvoju sliku i koliko god se igrao kontrastom, fale sjene u originalnom ss-u, boje nisu pogodene, udaljeni objekti nisu u dovoljnom mraku, vani kroz prozor nije sumrak kako treba biti (sunce je vec zaslo, samo se nebo crveni)