master_x izgleda realnije sa RT. Ovo je dio kuce gdje je jedino taj prozor izvor svjetlosti, sto se jasno vidi kada je RT ukljucen. Bez RTa je umjetno, cartoonish

    chono Bez RTa je umjetno, cartoonish

    I puno ljepše i ugodnije za vidit. Ako daš 10000+ za grafičku i rezultat je slika koja izgleda kao da si sjeo na daljinski i slučajno spustio brightnest do kraja, onda ne vidim smisao u tome. Pretpostavljam da je na otvorenom bolje, a vjerujem da bi i ovo bilo da je igra od početka rađena sa RT-om. Ovako izgleda gore nego bez.

      sanzo pa da spustis brightness utjecao bi na sve boje, sto ovdje nije slucaj. Mrak je mrak, nije zdimana scena kao bez RTa ili kao u starim western filmovima. Osim toga RT radi bolji, precizniji i realniji hbao+.

      Ova specificna scena, odnosno sve scene u birtijama i kucama izgledaju puno bolje i realnije sa RTom. Ima svega, od refleksija, odbijanja svjetlosti od dominantnih povrsina, te upijanja tih boja na objekte.

      Osim toga grafu sam platio 4milje 2020. i odigrao vise RT naslova nego cijela ekipa ovdje zajedno.

      Krenuo danas, prvi put. Očekivanja su prilično velika 😆

      Inicijalni dojam nakon prvih dva, tri sata - kamera, fight, hit detection, kretanje uh uh uh vidi se da je igra stara

      Imam osjećaj kao da sam jedini koji ne vidi toliki problem s borbom. Nije najbolja u žanru, ali piše se o njoj kao da je zadnje smeće.

      Hit detection i općenito osjećaj samog udarca po nekom su većinom baš loši / prosječni.

      Nije bas tako lose, ima mesnatih slasheva i combat ima varijacije kad se otkljucaju skillovi.

      Ima i Elden Ring ponekad uzasnu kameru, los hit detection, te onaj osjecaj da sijeces teksturu, a ne objekt.

      Pitanje posto sam sad na zadnjoj misiji, s kojim DLCom da prvo krenem?

        RT propaganda nastavak

        OFF

        ON - kompletno drugaciji mood prostorije, tocno se vidi svjetlo svijece i kako osvjetljava drvo oko sebe i drvo upija i reflektira to isto svjetlo. Djeluje toplije i realnije kao u stvarnosti

          Igram Witchera na plejki u performance modeu jer mi je broj fps-a bitniji od otalih grafičkih dodataka. No kad gledam ove usporedbe sa i bez RT-a i koliko se o tome raspravlja, moram priznati da sam dosta iznenađen. Naime, to su toliko sitne razlike da ih ne bi skužio kroz igru osim ako baš zastanem na nekoj sceni i sad idem raditi detaljne usporedbe. Ne igram na PC-u no koliko čitam potrebno je imati zvjer od PC-a da bi RT radio kako treba uz solidan broj fps-a. Ne znam, meni taj RT ne izaziva nikakav vau efekt niti smatram da je nešto revolucionarno. OK u nekim scenama se vidi razlika kad se stave slike sa i bez RT-a jedna kraj druge no s obzirom da sam u igri više fokusiran na druge stvari, jednostavno mi RT ne predstavlja ništa posebno.

          chono

          Ovo ili nije RT ili je loše implementiran. Imaš 2 svijeće. 2 odvojena izvora svijetlosti, ali dobivaš samo jednu čvrstu sjenu iza objekata. Da radi kako treba, sjena iza ove kese na stolu bi trebala bit tamnija gdje se svijetla preklapaju, a svijetlija na rubovima na kojima ne. Ista stvar za sve ostale objekte na stolu uz različitu količinu preklapanja sjena ovisno o poziciji u odnosu na izvore svjetlosti. Ovdije jedva ima ikakve razlike kad je RT uključen.

          Sad je pitanje jel su te svijeće stavljene kao 1 objekt na koji je stavljen 1 izvor svjetlosti. Ne vidim najbolje pošto vreća odnosno demižonka iz prvog plana smeta.

            yakuza_stinger

            Trebao bi i kroz prozor dolazit treći izvor svjetla, ali ni to ne radi. Ovisno sa koje strane sunce zapada, trebalo bi osvjetlit odgovarajuće objekte u prostoriji. Bilo bi i zanimljivo vidjet u pokretu kako se ponašaju sjene, ovako je dosta besmisleno komentirat jer svijeća nije fiksni izvor svjetla te bi trebala treperit i mjenjat osvjetljenje u stvarnom vremenu. To i je poanta RT-a, ne malo tamnija i prirodnija boja prostorije.

              sanzo jedan je izvor svjetlosti, doslovno su jedna na drugoj. RT radi kako treba, kompletno mijenja scenu, boju i ton. Daje sjene, refleksije i upijanje boja. Nema izvora svjetlosti izvana, jer je sunce vec zaslo, a prozori su mali. Razlike u ovom primjeru su ogromne.

              @Picek yes, propaganda Nvidije za prodaju RTX kartica, ali zna izgledat lijepo. Moze i bez, sto je Rockstar mocno demonstrirao u RDR2

                chono

                Nisu jedna na drugoj, ali i da jesu i dalje bi dobio isti efekt jer izvor svjetla nije točka. Ako uzmeš prostor oba plamena kao izvor, trebao bi dobit nešto ovakvo na svim osvjetljenim objektima:

                Druga stvar je ako su uzeli proizvoljnu točku gdje se nalaze svijeće i postavili nju kao izvor, ali za to ti ne treba RT. Istu stvar su postigli u Silent Hillu 2 prije 20 godina.

                  sanzo pa to i imas na slici, svijetliji dio sjene na sredini i moras uzeti u obzir da je svijeca kao specifican izvor svjetlosti. Neznam sto da ti kazem, we agree to disagree 🤷‍♂️

                  Izgleda top u ovim primjerima, bas totalno drugacije od vanille, nije umjetno.

                    chono

                    Možemo se složit jedino da si u krivu.

                    Prvo, svjetiliji dio sjene nikako ne može biti u sredini. Ako ti treba objasnit zašto mogu i to, ali skica od gore bi trebala bit dovoljno jasna.

                    Drugo, taj dio je svjetliji i na originalnoj slici i to je vjerojatno zbog teksture stola.

                    Treće, slika izgleda bolje, ali izgleda jedanko umjetno kao i prva, kvalitetno odrađen RT može postić daleko više od ovog. Ako je to vrhunac koji su uspjeli dobit i za to potpuno uništili performanse igre, onda bolje da se ni nisu trudili. Ovo nije impresivno i nije im trebao RT da to postignu.

                      Nvidija te pizdarije nek naplaćuje 12000-17000 kn cijeli dan, i prekovremeno ali nekome drugome 😂