The Last Of Us Part II
Sobzirom koliko raspravljate o ovoj igri rekao bih da je jedna od najboljih svih vremena, čak i onima koji ju vole mrziti…nešto ih stalno kopka
- Uređivano
Tema je uvijek aktualna i na vrhu pa svi skoknu u nju. Igra je dobila i remaster u kratkom roku tak da ništa ne čudi.
@Brijac vidiš ja neću glumiti forumskog analitičara i psihologa pa govoriti da on ima problem radi svog ukusa ili preferencija ali da je čudno u njegovim godinama jeste.
Ipak 2768 postova uza ovako mali forum
- Uređivano
Inače da ne pišemo o glupostima i analizama korisnika foruma ajmo o igri.
Probao remastered upravo. Upgrade se vidi. Nije baš kako pišu recenzije i DF da ga nema. Nativni 4K je na 30 frejma i slika je jako oštra a igranje i pokreti CGI skoro jer igrin MOTION BLUR koji je character i object based sad dolazi do izražaja.
Pošto imam VRR i 120Hz probao sam i 40 fps mode, jako dobro radi i mislim da rezolucija ne pada ispod nativnog 4K, ako i padne teško je vidjeti. Performance mode ima malu degradaciju ali opet teško vidljivo radi dobrog art i dizajna mapa. U performance modu igra ide oko 70 frejma i više prosječno. 80 čak i dosta se smanji input lag pa će neke dionice biti još bolje za rambo still igranja.
Učitavanja dosta brža nego PS4/PS5 patch verzija ali nikako razina Spidermana 2 , Ratcheta i slično. To ne čudi jer igra je ipak nativna PS4 u srži tj. kod igre.
Solidan upgrade za 10 dolara/eura.
Dal je moglo badava? Moglo je ali nisu to neki novci, jedna velika pizza a dobije se solidan upgrade i dodatni sadržaj kojeg još moram isprobat. Uglavnom ispolirana igra je bila i na početku i zaista nema prigovora.
Pogotovo nakon kaj sam odigrao smeće poput Evil Westa do kraja nedavno.
Ovdje se vidi što su Sony igre i što je Naughty Dog studio.
Nesmimo zaboravit da smo pravi upgrade dobili besplatno sa patchom vec davni dana a to je 60fps mode… Isto tako mislim da su totalno fulali sa imenom bolje da su i ovo nazvali DirectorsCut
Meni je drago da sam svjecki receZent jerbo sam napisao lijepo:
The Last of Us II je igra o kojoj će se pričati i raspravljati mjesecima poslije. Možda i godinama.
Told you so.
sanzo Definitivno se slažem s tobom.
U potpunosti razumijem da je dobar dio igrača razočaran što je Joel ubijen na samom početku. Ja bih isto bio razočaran da je Ellie ubijena na samom početku jer mi je jedan od najdražih likova općenito.
Što se Abbie tiče došlo mi je da prekinem igrati ali kako je igra odmicala dalje prihvatio sam je a na kraju mi je postala drag lik.
TLOU 2 mi je bio baš emotivni rollercoaster. Na kraju kada sam završio igru i nakon nekoga vremena mi se sve sleglo u glavi ništa ne bih mijenjao.
U pravu si kada kažeš da su te dvije odluke polarizirajuće ali opet mislim da nije objektivno ocijeniti igru lošom jer se nekome nije svidio smjer u kojemu je priča otišla.
Naravno ako nije otišla u neke nebuloze pa postane loša. Bez obzira na sve kontroverze mislim da je jako dobra.
- Uređivano
StarFox_N Mislim da to i je poanta bila igre i price natratit se ici dalje i “prebolit” neke stvari. Mislim da nema osobe koja nije bila ljuta na to sta su napravili tako rano isto tako da nije bilo osobe koja je na pola igre se veselila sta moraju igrat sa Abby.
Cilj je bio proces : izgubit najbitnije-mrzit-zelja za osvetu-tugovat-prebolit-razumit-oprostit i mozda cak zavolit jer meni je Abby cak draza od Ellie.
ND je jebeno dobro zna sta radi i jako komplexne i teske teme su po meni uspili prenjet savrseno, ne samo kroz pricu nego i emocije ja nikad u igri nisam prosao kroz toliko emocija kao u TLOU2
- Uređivano
Meni je totalno glupavo igrati sa Abby i totalno ogavno što je uradila Joelu koji joj je ipak pomogao. Ona je taj lik koji se nije pomirio sa činjenicom da njen dober tata nije tak dobar i nedužan. Stao je na put Joelu uz cijelu bolnicu koja ga je napala prva po naredbama nadređene Firefly krave. Dakle svi su bili pripadnici omražene Firefly sekte na neki način.
Joel sigurno nije stao nakon kaj je pobio pola bolnice vojske i pitao doktora jesi li doktor civil? Ili ruke u zrak. Ne gospon doktor potegnul kirurški nožek i pretil naoružanom bad ass majstoru kojemu je ubijanje dobar dan.
He had it coming kako bi se reklo.
I to je ono da svaka strana ima svoje opravdanje i viziju ali crta je jedna objektivna. Prvi su počeli i pretili uz zabranu pristupa Ellie. Još ga pod prijetnjom i puškom terali van. Dakle ni vidjeti pucku nije mogel.
Dok je skužil koliko su bolesni i da ju žele disectati a Marlene koja joj glumila drugu mater nije ništa drugo nego jedna sektašica koja je malu na kraju krajeva smatrala običnim paketom.
To su očito mnogi od vas previdjeli iako je jasno ko dan. Je Joelu je Ellie isto bila paket i nije se smio povezati s njom ali bome nije ni ubojica djece. Čovjek nije znao kaj oni planiraju uopće i smatram da bi isto reagirao da se nije ni povezao 2%. U najboljem slučaju bi reko hvala vi ipak jeste poremećeni odreda.
Tak da unatoč svemu Ellie jeste pozitivan lik a Abby negativac.
Sve se vidi na kraju u zadnjoj borbi kad je Abby toliko ofucana, izgladnjela i propala da ju Ellie ostavi živom. Nema ju časti ni snage ubiti jer vidi da je u srži gotova. Psihički i fizički propala a Ellie se unatoč svemu uzdignula i postala jača.
Pustila ju je kad se sjetila Joela i skužila da hoće biti bolja od nje ali i samog Joela. Uzdignula se iznad osvete. Jer ima ona jedna dobra, ako reagiraš na provokaciju ili osvetu druga strana je pobijedila. Najviše ih boli kad pustiš i tad su zapravo izgubili.
Ovdje se nameće vrlo jednostavno pitanje: Može li odluka pisca za tijek priče smanjiti ocjenu? I nakon što sam po treći put prošao onu prvu scenu koju je teško gledati smatram da može samo povećati. Trebalo je hrabrosti za to staviti u priču, i natjerati i one koji nisu dvaput promislili o kraju TLOU1 da na trenutak vide stvari iz druge perspektive.
U video igrama se igrace naviklo da igraju u ulogama moralno sve-ispravnih, larger-then-life(death) heroja sa good endingom ili herojskom for-the-cause smrti. Ovo je samo još više stavilo težine na samu priču, Sjećam se kad je MGS2 dobijao hate zbog Raidena. Druckmann je otišao šest koraka dalje od toga.
Likovi u TLOU nisu heroji. Heroja više nema, rekao bih, nikad ih nije ni bilo i tek sa nekim odmakom se to jasno vidi..
A sama igra, grafika, zvuk, pažnja prema detaljima, fluidnost scena i atmosfera je apsolutni vrh vrhova u industriji i nije joj nitko blizu. S ovim upgrade baš snimam i ne mogu se načuditi da praktički svaki frejm izgleda unikatan i ručno nacrtan. I naravno igram u Fidelity mode, jer native 4K je stvarno predobar
Da, mogao je Druckmann napisati i drukčiju priču, ali to je njegova i kreativna odluka NDa.
pravednik 1 covjek ili spas čovječanstva? Teska odluka ako je taj 1 covjek curica koju smatras za kćer praktički. I Ellie je bila spremna umrijeti za to. Joela nije bilo briga. I praktički sam bio dojma da on misli da se takav svijet ne zaslužuje spasiti. Puno drukčija odluka ako imaš dijete u takvom svijetu, a nije tvoje dijete ono koje treba zrtvovati za lijek. Dvije perspektive.
Druckmann je napravio odlično što je stavio igrača u cipele čovjeka koji je izgubio sve i koji će u tom svijetu biti zapamćen kao netko tko je uništio nadu za lijek.
Kompletno nam se mišljenja poklapaju.
Super je da smo dobili Joela u tolko scena nakon njegove smrti i na samom kraju. Zacementiran kao pivotalni lik u priči i na kraju mislim da je kao lik više dobio time što je umro j na kakav način je umro. Mislim da nijedna priča u nijednom mediju nije došla bliže prenošenju emocije koju netko osjeti pri smrti bliske osobe i da je to odrađeno ikako drugačije bilo bi predvidivo i uništilo bi emociju kako same scene smrti tako i flashbackova koje gledamo kasnije.
Magična igra.