@maverick Pa tak si odmah trebao reći, bavimo se infantilnim petty glupostima koje su na razini osnovnoškolskog igrališta. Da sam znao da je o tome riječ, ne bih ni pitao. Ja sam tu prvi na forumu kad se treba srat po nečemu što zaslužuje da se posere, nemam problem s tim i nema za mene svetih krava koje neću popljuvat, ali smiješno mi je isticanje takvih nebitnih sitnica. Pogotovo su smiješni Brijačevi postovi jer ako išta, imao sam u ovoj temi više negativnih postova usmjerenih prema igri, nego pozitivnih. Pa onda ako ja kažem ovo što kažem, valjda bi to trebalo imati neku težinu kod racionalne osobe.

    Zbog prvog TLOU-a nisu se lomila toliko koplja kao kod drugog. Zašto je tome tako? Ja znam a vjerojatno znate i vi. Tko je neizmjerno volio prvi TLOU da mu bude možda najbolja igra koju je odigrao u životu onda ima pravo na nastavak kojeg će voljet još više, Ima pravo reći da mu TLOU 2 nije nastavak kojeg je čekao 7 g. Radi se o stotinama tisućama igrača možda se radi i o milijunskoj cifri igrača koji respektiraju i vole prvi TLOU. Zar su oni svi u krivu? Ti isti igrači su proslavili i igru i ostale igre koje su izradili ND ekipa. Badava napravit remek djelo od igre ako nema odjeka kod publike. Zato smatram da nas je neću reći čitav Naughty Dog nego Neil Druckmann zeznuo i izigrao iskrene obožavaoce TLOU-a. Ponavljam da mi super TLOU 2 funkcionira kao zasebna igra, TLOU 1 je nešto sasvim drugo. Od Joelove smrti ne vidim neki problem kod priče, napravljena je onako po default opciji. Sve je to već pročitano u knjigama i viđeno u filmskoj industriji. Koliko tko hoda od jedne lokacije do druge je li to par minuta ili par sati za mene nebitno. To je videoigra u kojima je dozvoljeno raditi takve nelogičnosti. Da realno hodamo mjesecima koliko bi onda igra trajala? Tko bi to htio igrati, i zašto bi opće morala prevaliti toliki put? Ostani onda doma i brini se za svoje ljude. Nešto slično je bilo kod DS pa opet nije valjalo.

    buz gledaj ja to ne radim zbog ovih sto dizu igru u nebesa. mogu ti se zakunuti da mi ne smetaju ni ovi sto totalno pljuju ni ovi sto hvalisaju, ali smo prosli taj period i vrijeme je da se civilizirano raspravlja. ja trazim mane jer sam ovisnik o takvim stvarima. sve i jednom svom najdrazem filmu trazim i najmanju plot hole, nelogicnost ili nesto trece i to me iskreno, uz naravno faktor zabave, tjera na ponovna gledanja jer uvjek otkrijem nesto novo bilo to dobro ili lose. vidis ja cu hvaliti Throne of Blood film Akire Kurosawe do groba i jako mi je tesko tom filmu naci jednu zamjerku (plot je baziran na William Shakespeare's Macbeth-u), ali sam siguran da cu kroz nekoliko odgledavanja uociti neku nelogicnost ili sitnicu koja ne znam koliko da je minorna, ako pak ne onda cu ga nazvati remek djelom nulte kategorije, a ne pucati sa hvalidbama i govoriti da je najbolje napisan ikada i sta ti ja znam sta sam vec ovdje mogao procitati, bez da sam si dao truda analizirati cjeli film, ako treba i vise puta.

    uvjeravam sve da moji postovi nisu hejt prema TLoU 2 jer sam ja medju prvima presao ovu igru na forumu i napisao prilicno pozitivan dojam nakon odigravanja. kada su se smirile strasti krenuo sam u detaljno analiziranje i sada uvidjam sve vise ajmo reci propusta, nekima nebitni, nekima bitni. hvala na razumijevanju.

    Brijac Razumijem da to nekome može biti predivno, svi smo različiti, ali eto meni je to totalno glupo, nelogično, patetično.. da je to bio film bio bi valjda jedan od najglupljih filmova ikad.

    Pa eno ja sam upravo gori napisa kako i zašto je savršeno smisleno i potpuno u skladu s ljudskom psihom. Zanima me zašto ti točno misliš da je toliko nelogično. Pravit ću se da nisi napisa "glupo" jer me to samo ljuti.

    Brijac Ma još i razumijem dok je Ellie putovala s Joel-om koji je bio survivor i već možda prije prešao te rute, ali jedna kržljava djevojka da pređe toliki put bez ogrebotine.. daj molim te.

    I meni je zadnji dio igre bija malo zbrzan ali ti ponekad pišeš ka da nisi igra nijednu ovu igru. Ellie je preživljavala sama i brinula o Joelu dok je bila duplo manja, slabija i neiskusnija. Skroz mi je jasno da netko ima problem s tim, ali čini mi se da bi onda triba imat veći problem s jedinicom nego dujom.

    TITANXIS Mislim da je ovak: scenarij je vjerojatno rađen na brzaka. Ajmo što prije fanovima dat novi nastavak dok se nisu još ohladili

    U ovo najiskrenije sumnjam, ništa u vezi ove igre mi ne pari da je rađeno na brzaka. Neil je nakon TLOU uporno govorija da ne želi počet pisat nastavak dok ne nađe ideju koja mu se sviđa, a i s tim je ovo već dugo vrimena u izradi. A ako si možda gleda Making of prve igre, scenarij za nju se kroz cili proces izmijenjiva i rafinira dok nisu bili skroz zadovoljni, pa i kroz inpute glumaca i ekipe. Ellie je tribala bit bitno drukčiji i pasivniji lik prije dolaska Ashley Johnson. Mislim tako pisanje funkcionira, izmijene se događaju do samog kraja. I za tako visokobudžetnu character driven igru, teško da su samo rekli ajd napiši ti nešto na brzinu pa šta bude. Pogotovo nešto ovako očekivano kontroverzno, nećeš to radit ako nisi apsolutno siguran i strastven u vezi pričanja takve priče.

      Shooter OK je to što si napisao i imaš pravo, nisam bio dovoljno jasan, lapsus. Kad sam napisao scenarij na brzaka nisam mislio doslovce tak kak si ti napisao u stilu: ajd napišite nešto pa nek ide u promet. Neil je vjerojatno iskoristio već ispričane priče, nije on ništa inovativno napisao u svom scenariju da se razumijemo. O scenariju govorim o vremenu nakon Joela. Iskoristio je svoj mozak koji je nadam se upamtio dosta informacija čitajući knjige, romane, gledajući filmove itd. Kad imaš dijelove kakve takve priče onda moraš imat i neki drajver koji će priču gurati i povezivati i tu se Neil poigrao sa igračima, nije mislio na igrače kako će oni igru doživjeti jer još nas ima uvijek više koji nismo zadovoljni nego jesmo zadovoljni nastavkom. Nego je na brzinu smislio drajver za dijelove priče koje je trebalo sklepat u cjelinu. Osvetnički pohod i sa jedne i sa druge strane a ostatak priče je samo poveznica svih segmenta. U tom smjeru je moj komentar išao o priči na brzaka. Jebiga, ne možemo svi jednako gledati na stvari i različiti smo ovdje. Jedina zajednička stvar nam je što smo odigrali obje TLOU igre.

        Danas je nemoguće bit 100% originalan i svi pisci vuču inspiraciju i uzimaju elemente iz drugih djela pa i iz stvarnog života. To je sasvim normalno. Stvar je kako te elemente povežu u smislenu cjelinu i koliko detalja prospu po svemu tome. Koliko je to dobro TLOU napravija je stvar ukusa i predmet rasprave.

        TITANXIS još nas ima uvijek više koji nismo zadovoljni nego jesmo zadovoljni nastavkom

        Ne znaš to isto ka ni ja. Nesumnjivo je kontroverzan i polarizirajuć naslov ali istovremeno i uspješan, pravi omjer je nemoguće reć. Usto i pun k igrača uopće ne piše i ne komentira igre po internetu. Ja znam samo par gejmera u privatnom životu, nijedan od njih ne sudjeluje u online raspravama. I od njih sam s jednim priča o TLOU2 i bilo je slično ka i da pričam s Brijačem.

          TITANXIS Mislim da je ovak: scenarij je vjerojatno rađen na brzaka. Ajmo što prije fanovima dat novi nastavak dok se nisu još ohladili

          Nije li logično da bi sa tom filozofijom, igru izbacili puno prije nego 7 godina nakon originala?

          @Brijac
          Tebe mi je posebno drago vidjeti u kvalitetnoj raspravi, ali mogu reći da mi se čini da nisi ostavio baš ništa prostora da ti netko promjeni mišljenje.

          Stvarno se neki dobri argumenti spominju.

            Shooter Eto vidiš, nema više originalnosti. Ali svejedno meni je ipak priča ok u drugom TLOU. Da li je bolja od prvog? Meni osobno nije. Ne volim puno likova u igrama općenito koji sudjeluju u priči. U drugom ih ima podosta. Nije mi problem skakat iz jedne uloge u drugu ako se to radi od početka nekog serijala i to često. U prvom si imao dvije uloge koje su potrajale ako zanemarimo Sarah na samom početku.

            wooddiebone Mislim da nije bio u planu nastavak o tom sam već pisao opširno odavno. Tih 7 godina nije pisan samo scenarij. Pa ne rade kazališnu predstavu. Najlakše je napisat scenarij pa ti muku muči i napravi mi igru po tom scenariju. (Ne mislim na tebe osobno da napraviš)

            Činjenica je da bi efekt dvojke bio višestruko intenzivniji da smo Abby igrali i u jedinici pa da su uspjeli još uvijek nekako zamaskirati činjenicu da je doktor kojeg Joel ubije njen tata.

            Kakve bi onda bile jebačke teorije prije izlaska dvojke ufff.

              wooddiebone Bio bi bolji po meni naravno. Nije meni toliki problem Joelova smrt nego način na koji je ubijen kao pseto i tko ga je ubio, Joel je tad bio sporedan a Abby glavni lik u tom trenutku, po meni jadno. Do tog djela mi je igra bila pravi pravcati nastavak TLOU1 a TLOU2 je po meni neka nova započeta franšiza, Trebala bi se i drugačije zvati. TLOU serijal je uništen Joelovom bezveznom smrću. Tako ja gledam na sve skupa.

              Vidiš kako mišljenja mogu bit različita. Ja isto volim Joela i dio mene mu želi dostojanstveniji kraj ali opet nekako više cijenim ovaj suroviji, realističniji i originalniji pristup. Sad kad znam kako završava jedino mi je onaj optimizam za njegovu i Ellienu zajedničku budućnost iz jedinice uništen, ali vrime s njima mi je zapravo dobilo više na značaju.

                Shooter Zbog toga smo i voljeli jedinicu. Evo sad moje obrazloženje zašto i da je nad Joelom počinjena nepravda. Joel je po scenariju bio žrtva od samog početka kada je izgubio kćer. Nije to zaslužio, niti jedan roditelj, osim ako nije u prošlom životu napravio neko sranje a pošto je to tek rođeni fiktivni lik tad ta teza pada u vodu. To je bilo još u samom početku gdje su ljudi imali još savjesti. Prolazi 20 godina, čovjek više mrtav nego živ ali ipak živ. Upoznaje novi smisao u životu upoznajući kasnije kroz igru Ellie, U početku surov i bahat naspram nje ali to je samoobrana od mogućeg vezanja za neku osobu. Putem se vezao naravno, dokaz još uvijek ljudskosti i da ima mjesta u njegovu srcu za druge. Svijet lud onakav kakav je. Pandemija oduzima ljudstvo, gubi se razum, nema se vremena za kerefeke (u TLOU 2 Dina pita Ellie je li se presvukla, halo, halo zemlja zove mars) i preispitivanja vlastite savjesti. Ili ti ili ja nema trećeg scenarija. Ona sva nemilosrdna oduzimanja života sa Joelove strane ulazi u taj dio. Nije nikog ubio a da nije morao. Joel saznaje kasnije u igri zašto je Ellie toliko važna Krijesnicama i razlog krijumčarenja kroz gradove. Naravno očinski ju pokušava spasiti bez obzira na sve. Doktor koji ju namjeravao operirati znao je da joj nakon operacije nema spasa, dakle nije neki positive guy. Joelu smeta do dolaska tijela omamljene Ellie i miče ga s puta i ostatak znate. U drugom nastavku pojavi se iz vedra neba neka Abby kojoj se u glavi rađa osvetničko-lovački scenarij. Joel onakav kakav je u igri upoznaje Abby koju pazite spašava od zaraženih. Spasio je vlastitog egzekutora. Da je Joel osoba koja nema milosti i humanosti kako su ga mnogi opisivali i da je zaslužio takav ishod ne bi ju spasio. Reko bi sebi i burazu: ma tko ju jebe, ne poznamo je, begaj i spašavaj glavu od runnersa. Neil je i ovoga puta Joela uzeo pod zub i namijenio mu nemilu scenarijsku rolu i da ga ubije osoba koju je nedavno spasio. Nepravedno full, realno jest jer dešavaju se takva sranja u životu ali ja to u igrama ne očekujem. Neil je poslao poruku da se ne isplati biti dobar jer na kraju najebeš.

                  TITANXIS

                  Neil je poslao poruku da se ne isplati biti dobar jer na kraju najebeš.

                  Nije li to generalno istina? S obzirom na ljude koji vladaju svijetom, kojima se sudi i koji još nisu zatvoreni. Pogledaj samo Hrvatsku kao primjer.

                  Igra je mračna i to je Neil već unaprijed rekao. Isto tako ova igra za razliku od prošle ne govori o ljubavi već o mržnji. Uostalom na kraju igre dobiješ odgovor zašto mržnja ne valja. Vidio si scenu kada se Ellie vratila. Nema ništa. Bolje je biti dobar pa završiti kao Joel i imati nešto u životu i živjeti za nekoga nego mrziti sve i ne imati ništa.

                    Nexus Da, istina zato velim da je većinu igrača u koju spadam iznevjerio jer morao mi je čak i u videoigrama govorit da je život nepravedan a to znam odavno. U igrama ponekad pronalazim odmor za dušu ali me kod TLO2 pogodio u dušu u neg. smislu.

                    Titanxis je jako dobro objasnio sto nekim fenovima smeta u tlou2, a ovime "Bolje je biti dobar pa završiti kao Joel i imati nešto u životu i živjeti za nekoga nego mrziti sve i ne imati ništa."
                    Nexus pogodio u sridu.

                    Iskreno ne volim ni ja kada mi omiljeni lik umre, jednostavno ne volim, ali nekad je tako i nista tu ne mogu.

                    Da, shvaćam što govoriš.
                    Ja obožavam Joela isto jako i pokvario sam si dosta stvari sa leakovima, uključujući i njegovu smrt, tako da nikad nisam uspio vidjeti svoju pravu reakciju na tu situaciju.

                    Ali, opet, kolko je tuga tu bila izražena, jednako je bila i znatiželja.
                    Bilo mi je zanimljivo. Baš zbog toga što su išli napraviti tako nešto.

                    Cijelo vrijeme mi je u glavi sigurnost da mi prvu igru niko ne dira i da je ona savršena i sigurna, ali što sam više igrao dvojku, sam više shvatio kolko je organski isprepletena priča te dvije igre.

                    Prva ima svoju priču i poantu, nevjerojatno predivnu. I kao zasebna igra nevjerojatno dobro funkcionira.

                    Dvojka ima svoju, koja je praktički čista suprotnost. Ta priča je nešto odvratno, ono blato koje se pojavi kad se snijeg topi, ali isto tako, izolirana od prve igre funkcionira odlično.

                    E a kad ih spojiš dobiješ nešto stvarno čudesno.
                    Ne znam, ne moraš se slagati, ali meni su obe TLOU igre jedan od najdubljih i najkompleksnijih prikaza čovječanstva koje smo vidjeli u igrama uopće i napravljen sa toliko ljubavi POGOTOVO prvi dio, ali i drugi, da mi budi neki osjećaj čovjekoljublja i patriotizma prema vlastitoj vrsti.
                    Ne znam kak da to bolje opišem.

                      wooddiebone Ja sam se osjećao vrlo tužno a ujedno šokiran kad ga je Abby mlatnula onim širajzlom bez obzira kaj sam prije znao ishod ali potisnem sve to saznanje i proživljavam iznova. Sad si zamisli kakav moraš imat um da ideš pisat takav scenarij. Još tužniji moment kada Ellie ulazi u Joelovu kuću prije odlaska u Seattle kada prebire po Joelovim stvarima i satu na kraju jer znao sam da je u toj kutiji nešto što je obilježilo čitav TLOU1 pa sam ostavio za kraj da otvorim a unutra sat koji je sa ljubavlju nosio Joel jer za njega je vrijeme stalo kad je izgubio Saru. Tužan moment sa satom i jaknom koju je pomirisala da sam da budem iskren zasuzio i kad ti se to dogodi kod jedne igre onda je to ipak uspjeh da ti jedna igra izazove tolike emocije samo su te emocije tužne koje ne volim i zato ko papagaj ponavljam da igre služe da uživaš u njima a ne da moraš cmizdrit ko neki klinac i to zbog momenata koje ne želiš. TLOU 1 je stvorio odličnu sinergiju između igrača i igre. TLOU 2 i sam si došao do zaključka i ja ponavljam opet da funkcionira savršeno kao zasebna igra.

                      TITANXIS
                      Mislim da si propustija par stvari o Joelu. U jedinici nakon one "oh he ain't even hurt" zasjede, kaže Ellie da je zna šta ih čeka jer je bija na obje strane, insinuira se da je i on ubija nevine ljude. Posli kad sretne Tommya spominje kako se godinama brinija o obojici, a ovaj odgovara da nije bilo vridno i ima samo noćne more iz tog doba. Da se zaključit da je Joel radija neka gadna sranja.

                      O izboru s kraja prve igre se može raspravljat do vječnosti. Jel u redu žrtvovat jedan život za šansu za spas čovječanstva? Kažem šansu jer nema garancije da bi uspilo. Čak i da naprave lijek, svit je već toliko otiša kvragu da možda nema nazad. I jesu li ljudi zaslužili spas nakon svega šta su napravili? Ali Joel je isto tako svjestan da se Ellie spremna žrtvovat, zato joj i laže o tome. Svejedno je spašava zbog ljubavi prema njoj. Sebične ljubavi? A Abbyn otac, šta je s njim? I on je spreman ubit nevinu djevojčicu. Ne pada mu to lako, ali i dalje to radi. Važe jedan život u turobnom svitu naspram budućnosti čitave ljudske rase, uključujući svoj kćer.

                      Mislim to su nemoguće odluke i ne bi moga nikoga u fikciji ni stvarnosti osuđivat u takvim situacijama, jer ne znam niti želim znat šta bi ja napravija. Ali neporecivo je da svi u ovoj priči imaju za nešto plaćat i nitko nije nevin. Napisa sam i u Joelovoj temi, on iz prve igre vjerojatno ne bi pokušava spasit Abby i ironija je u tome šta je izgubija glavu baš zbog toga jer je uz Ellie i Jackson posta bolja osoba.

                      I to se tebi ne sviđa i to ja totalno razumim. Filmovi, knjige, igre su svojevrsni eskapizam i tu ne žele svi gledat ružnu stvarnost i tragediju. Ne dijelim stav, ali prihvaćam. Mene osobno ako priča natira da zaplačem, bilo od tuge ili radosti, to mi nikad nije minus nego ogroman plus i uspjeh.

                        Shooter Joel je radio užasna sranja, slažem se a radio je i tijekom našeg igranja i to sam naveo ali za ona prva sranja nismo mi igrali i takvoga Joela vidjeli. Ne možemo se vodit nečim što je spomenuto u igri a nismo sami sudjelovali u tome. Jer ipak smo mi Joel. Mi držimo kontroler u rukama i upravljamo likom. Ne zagovaram nasilje ali u svijetu kakav je TLOU smatram da je to manje bitno da se ide nekom sudit zbog nekih sranja koje je ili nije napravio. Ubijali su se svi za šnitu kruha i cipele. Ni Super Mario nije nevinašce, koliko je potamanil živih bića koja su mu se našla na putu i što ako ga kreator odluči maknuti i staviti njegovog buraza, reći ćemo da shvaćamo jer ipak je zaslužio da i taj mali brko već jednom rikne. Nisu igre iste tematike ali shvaćaš poantu.