crowizard Pa da al kaj nije fora u tome da se mora vise puta proci igra za platinu?
Bila je zabavna za jednom proci, ali za drugi prohod mi je bila predosadna, pogotovo kad su odmah sva oruzja otkljucana.
crowizard Pa da al kaj nije fora u tome da se mora vise puta proci igra za platinu?
Bila je zabavna za jednom proci, ali za drugi prohod mi je bila predosadna, pogotovo kad su odmah sva oruzja otkljucana.
Mislin da se 2 puta treba preci zbog onog challenge moda, ali meni je i drugi put bila dost dobra
Dva puta se mora preći, ali težina nije upitna, čak i Challenge mode je moguće odigrati na easy. Challenge kao takav daje veći multiplier skupljenih bodova i valute, te je jednostavnije na Challenge modu kupiti i upgrejdati sva oružja.
Tako je, ma igra je bila cista uzivancija za odmorit glavu i dusu
Iskočilo mi na PSN profiles pa sam bacil pogled
Potencijalnih 6 platina za 6 minuta (3 različite regije, PS4 i PS5).
Bilo bi možda smiješno da nije za prerezat si žile...
Related to "sise and guzice" koje searchas pa ti i predlaze odmah ovakve igre
Više pretražujem "Ninje u uskim crnim trikoima"
Naravno, već ima onih koji su "odigrali" svih 6 verzija igre
Vjerojatno radi umjetničke vrijednosti,....skriveni indie dragulj među igrama.
Tuhy A kaj tebe tolko muce te lagane platine? Nit budeš ikad broj 1 u svijetu ni u europi pa vjerovatno ni u Hrvatskoj a bome ni onaj s nula njih.
Nek ih skupe i 100 u 5 minuta ko da je ps level i trophiji kaj znace, nit dobijes kaj od sonija kakvu igru free ili discount pa je nebitno.
doctorfreak vjerovatno ni u Hrvatskoj
Ovo je sigurno a ne vjerovatno. Izdajica igra za krivu momcad
ThaUrban Jesi platinirao FF 7 Remake ? Jeli 12 teška il dugotrajna platina ?
btw. Kakav je onrush
HideooKoojima FF7R - nisam još ni upalio.
FF12 - dugotrajna je, ali postoji 2x i 4x speed u igri, znači može se i brže riješiti. Jedini trofeji sa kojima sam imao problema su ova 2 zadnja koja sam osvojio - Trial 100, ima mnogo taktika, načitat ćeš se i (meni osobno) Mist trofej, ali uspio sam riješiti.
OnRush definitivno preporučam sa još nekim, znači MP jer je lakše, a neki challenge-i se broje obojici. Postoje 4 moda, repetitivno. Postoji par challenge-a koje smo morali kompić i ja ponavljati.
#43 - Detroit: Become Human
Igra: 8/10
Tezina Platinuma: 2.5/10 (blizu 30h za Platinum)
Jos jedna kvalitetna Quantic Dream igra koja se oslanja na tought provoking pricu koja bi nas mogla cekati u buducnosti.
Vise manje sve trofeje sam skupio u 2 prolaska ne obazirajuci se previse na njih i onda speed runao 3. prelazak da sve pocistim. Rekao bih da su definitivno jednostavniji nego u Heavy Rainu, no kod jednog trofeja sa Connorom se treba paziti na odredene odluke inace ce se trebati par puta vracati na prijasnje chaptere kao sto sam ja morao.
FF12 - treba uložiti vremena i truda, nije preteška ako naučiš funkcije gambit sustava i kontinuirano nabavljaš što bolju opremu likova.
#174 Root Film
Vrlo dobra vizualna novela, ništa komplicirano oko trofeja. Recenzija napisana za dojmove.
#175 Dull Grey
"Vizualna novela", kratka igra ne baš pretjerano zanimljive naracije.
#176 Need for Speed: Payback
Koliko mi je ova igra strgala živaca to nisu istine. Koliko nelogičnosti u gameplay dizajnu da se ponekad čovjek zapita gdje je kreatorima mozak. Inaće vrlo dobar open world, korektan vozni model. Trofeji su većinom standardni za utrke, no collectiblsi i 3* na svim aktivnostima će iznimno testirati živce. Collectblsai se pojavljuju na mapi tek kad doslovno prođete na metar od njih. Chipove koji lebde u zraku sam znao hvatati po 30 minuta jer su promjera dva centimetra i pogoditi autom u letu taj minijaturni chip je prečesto nemoguća misija. 3* u svim aktivnostima...nije problem da aktivnosti nema milion, baš su debelo pretjerali s time. Uspio sam razbiti DS4 živcirajući se s ovom igrom.
#177 Sniper Elite 4
Guštao sam u igri igrajući solo. Pri izlasku probao u co-opu, puno je bolje ipak solo. Survivor s bratom je bio zabavan, nekoliko puta ginuli od Valkyria da bi nakon par tjedana pauze riješili iz prve. 100km shot distance je bio naporan u tri pm, ali se riješio farmanjem na jednom mjestu. Authentic težina...well...trajalo je. U duhu Tenchu serijala sam se šuljao uvijek te bih uvijek gasio igru ako bi poginuo kako bih si sačuvao živce i nepotrebno se frustrirao. No sposobnost rješavanja te težine hladne glave čine razliku između 100% platine i 98%.
Vizualna novela... A sunce ti jebem