Bitching oliti kukanje sve u 16 dok Oxi jede 2 Big Tasty bacon-a od jada
- Uređivano
Brijac Meni je ovo najgora godina ikad što se zdravlja tice. Ja i žena smo pokupili apsolutno sve šta je kćer donijela iz vrtića. Zadnjih 3 mjeseca konstantno prehlađeni, korona i onaj novi kašalj koji traje 2mj.
Btw. nakon što mi se dogodila ona nezgoda s mobom, dijelovi unutar ekrana na kojima se još naziralo da je bilo problema s vlagom sad su se kompletno isušili i ekran je kao što je i bio. Zanimljivo koliko se zapravo može učiniti kad se krene popravljati, dok se me u drugom servisu uvjeravali da mob nema nekog smisla sušiti jer jer je vjerojatno došlo do kratkog spoja i sve je puno vode. Da, trebalo je i promjeniti kondenzator na matičnoj, ali najlakše je nešto baciti u smeće odmah jer je netko otpisao mogućnost popravka uređaja bez da ga uopće pogleda.
Drago mi je da su na razini EU uveli regulative da prisile proizvođače na veću mogućnost popravaka i servisiranja uređaja i posebno što ih tjeraju da vrate baterije koje će biti puno lakše promijeniti na mobitelima. Kao što se uostalom i "dogodio" USB C na Iphoneu.
Božićni ugođaj na instrument ploči u autu. Još je samo falilo da krenu jingle bellsi za potpuni doživljaj.
Lampica je vjerojatno u kvaru.
I ja sam sa autom u problemima. Prvo kaze mestar da treba 2 dizne prominit a svaka nova 500 eura dode, na kraju treba sve 4 i izac ce sa popravkom sve skupa 2400 eura. Otac hoce da se popravlja iako bi bilo pametnije uzet novo auto. Znam da se mogu reparirat pa izadu jeftiniie nego me zanima kolika je razlika onda u trajnosti izmedu reparirane i nove cca? Sta ima vise smisla od te dvi opcije?
Jebemti dizel i gradsku voznju.
Meni je kod takvih stvari uvijek faktor razlika u cijeni novo/reparirano i omjer uloženo/dobiveno. Ako uštediš par stotina eura na cifru od 2.400, to je "samo" 10%, a ne vjerujem da su nove dizne samo 10% bolje/dugotrajnije on repariranih. Kužiš logiku?
Isto tako, koji ti je plan za dalje s tim autom? Ako je auto generalno ok, ne slijedi mu nekakva generalka i sl., a misliš ga još dulje vrijeme voziti onda je popravak racionalnija opcija, ako ne kupovina novog je realnija opcija.
Ako ćeš ga prodavati ovakvog, svaki kupac će ti pokušati skinuti minimalno 3.000 € od cijene zbog buduće zamjene dizni pa računaj i na to.
Auto je generalno ok osim tih dizni. Ako nove mogu godinama durat onda se i isplati nove stavljat iako je bilo i govora da se pokusa usparat jer stedim i sa strane malo pomalo da uzmem neki sebi pa da ima svak svoje. Koliku otprilike kilometrazu podnose nove prije nego odu jel mozda znas ili to ovisi i o nacinu voznje ( brza cesta, gradska voznja, autoput…itd )
- Uređivano
Ja imam Mazde tako da kvarova nema.
Jedino što ti istrune prije nego se stigne pokvarit.
- Uređivano
Ja nažalost nisam uspio uzet novi auto, a kako sad dolazi stan, ovo ću voziti dok ne umrem.
Ova slatka 207ica će ove godine imati već 17 godina. Puno.
buz ne znam koju Mazdu voziš, no frend je sa šesticom dosta često na servisu
Deadwalker Vozio sam Mazdu 3 BL generaciju (to je 2. generacija prije ove trenutne) 8 godina. Kao i @crowizard otišle su mi dvije dizne, kod mene srećom u garanciji, auto je imao oko 3 godine i 70.000 km, odmah nakon što sam ga kupio se to dogodilo. Te nove dizne su radile normalno i nije više bilo problema s njima, a ove stare dvije su također radile dobro. Ako to zamijeniš, trebao bi biti miran dok imaš auto.
Idućih 70.000 km dok nisam prodao auto imao sam još jedan kvar od 240 kuna i to je bilo to u 8 godina koliko sam vozio auto, naravno auto je redovno održavan i pažen.
Sad imam novu Mazdu 3, uskoro će biti 2 godine. Imam 16.000 km za sada, nije bilo nikakvih problema.
Imam i Mazdu MX-5, ali to je samo vikend auto. Ima samo 12.000 km u 4 godine pa nije ni za očekivati neke kvarove.
buz naravno auto je redovno održavan i pažen.
Ovo je dosta bitno naravno + frend je kupio rabljenu Mazdu koja je imala neko sranje pa valjda zato. Moja sestra vozi novu CX30 (sada već ima dvije godine), za sada apsolutno nikakvih problema, s time da redovito putuje na relaciji Njemačka - Hrvatska pa ima već i nešto kilometara.
A MX-5 je naravno auto za guštanje, kilometraža to i potvrđuje
Nemojte se ljutiti, al kaj nije nekako i očekivano da novi auto u prvih par godina nema problema? Rekao bi da je za pohvalu kada 10+ godina star auto nema problema.
buz jel možeš ijednom ozbiljno pričat o ovoj temi?
Moja 207ica nije imala ni jedan jedini kvar u evo 17 godina. Redovite zamjene ulja, filtara, žaruljica, diskova i sve što ide s godinama.
Znači, ovo pljuvanje Peugeota je na razini foruma hr od prije 15-20 godina kad su ljudi mislili da postoji jedino Das auto i da je sve drugo zakurac. Uključujući i japance i koreance.