Usporedba Bethesdinih RPG-eva s Avowedom i drugima
- Uređivano
Usporedjujete AA igru sa AAA blockbusterom kojeg je napravil studio u naponu snage i koji je u tom trenu bil glavni fokus cijele Bethesde i kojeg je cijela gaming zajednica cekala ko ozebo sunce!
- Uređivano
maverick Dakle Bethesdina najgora singleplayer igra još uvijek bolja od Obsidianovog "masterpisa"
Tko je ikad ovdje pa i na internetu nazvao Avowed "masterpisom"?
Budući da ničem ne pridonosiš ovoj temi koja s prvim postom čak i ima smisla za neku smislenu raspravu, nego trolaš, nakon xyz upozorenja posljednjih mjeseci odi se malo odmori od foruma
No da se vratimo na temu, jasna mi je usporedba i ima donekle smisla, ali drugačije su igre s nemjerljivim budžetima i timovima, pa i različitim vizijama i gameplay dizajna, bez obzira što je razlilka skoro 15 godina. Što ne znači da bilo koja igra ne može biti dobra i zabavna bez napredne fizike i(ili) brda ray tracinga.
S druge strane, ok, nije skroz novi IP, ali nije ni nastavak i skoro pa je nova igra, pa to cijenim. Obsidian je zadnjih godina jedan od najproduktivnijih developera, često izbacuje dobre i originalne igre. U samo nekoliko godina survival Grounded, GOTY kandidat 2D RPG Pentiment, baš pravi RPG Pillarsi, The Outer Worlds (koji je smislenija usporedba s tim famoznim Starfieldom i u puno toga bolja igra) itd.
Obsidian ni Avowed nisu problem, većina ostatka industrije, pa i cijele zabavne industrije je problem. Remasteri, rebootovi kako filmova tako i igara, beskonačni nastavci itd i opći manjak kreative.
- Uređivano
Ja isto mislim da ne bi trebali smanjenu interaktivnost uzimati kao veliki minus Avowedu.
Igra nikad nije ni marketirana kao Bethesda sandbox.
Creation Engine je vrlo specifičan engine zbog čega čak i Bethesda ima problema sa nalaženjem alternative.
A sjećam se, jako puno ljudi koji se sad ismijavaju iz Avoweda su pljuvali po Bethesdi i njihovom zastarjelom game dizajnu i engineu kojeg treba što prije mjenjati zato jer je clunky.
Razine interaktivnosti koje postiže Bethesda, može dostići samo nekolicina developera u industriji koji imaju ogromne resurse.
Naravno, to ne znači da se igra zbog toga nekom mora svidjet. Tko ne želi, nek ne kupi. Ja ću isprobati na Game Passu. Ovo kaj sam vidio izgleda dosta dobro.
Obje igre su ako ništa drugo barem vrlo dobre, jedino što je za Obsidian očekivano da im igre budu oko 80% (nekad naravno i bolje), dok je za Bethesdu očekivano da to bude 90% i više za projekte koje priremaju jako dugi niz godina, da svaki detalj bude logički i na mjestu (bez obzira na tehnikalije), da naglasak bude na world buildingu odnosno istraživanju koje nagrađuje igrača i pruža inicijativu da se to često prakticira te uz prostor za modanje, smislenu slobodu pristupa bez nepotrebnog napucavanja proceduralno generiranih gluposti i sl. Da je sve to bio Starfield u trenutku izlaska, već tad bih složio novi PC jer sam imao ogromna očekivanja. Sad mi je više u rangu "odigrat će se nekad ako baš ništa zanimljivije ne budem imao pri ruci". To nije dovoljno dobro za igru koja bi morala pomicati granice a ne uvlačiti se u ista ograničenja prethodnih igara koja su i previše dobro poznata igračima.
Meni je uz Obsidianov broj proizvedenih igara koje su kvalitetne tim više impresivnije kad izbace i jedan Grounded koji uopće nije RPG i onda opet pokupe vrhunske ocjene. Mogu još samo dodati da imam visoka očekivanja za Outer Worlds 2.
Ekipa, ako je neki dev zapeo u prošlosti, onda bolje sagledajte situaciju i okolnosti. Jer Obsidian nije jedan od njih.
Fenix što je najjače igra ne izgleda loše u globalu. Problem je što se igra ne prodaje niti približno koliko bi trebala. All time je katastrofa.
Ako tražimo krivca ja ne bih gledao dalje od Matt Hansena. Negativizam koji se stvorio oko njega je odradio svoje. Nekim ljudima bi trebalo zabraniti pisanje ičeg na twitteru.
fensisuperstar a kak da se prodaje kad je free?
renda a kak da se prodaje kad je free?
O čemu ti?
fensisuperstar O Game Passu.
- Uređivano
Mislite na Starfield jer Avowed se prodaje odlično?
Inače, izbjegavam ovakve rasprave jer su za mene besmislene. Mislim da je kod nekih nestala ona dječačka ljubav/zaljubljenost prema igrama (mislim da to nema veze s kriterijima) jer prevladava većinom sve negativno. Jednostavno nema tu više užitka kad se traži dlaka u jajetu. Ako ćemo realno i bez nostalgije, velika većina igara danas je puno kompleksnija i bolja nego stare igre koje su nama ostale u sjećanju kao najbolje ikada.
Eto, danas da je izašao jedan ICO u stanju kakvom je bio onda (loša kamera, gameplay mehanika gdje Yordu vučeš kao glupavo tele, kontrole…itd) jebo me pas ako ga ne bi svi sasjekli. Itd itd. Ne znam, mene to ne opterećuje što Avowed nije Skyrim ili Oblivion. Ne bih ni volio da je. Bitnije su mi puno neke druge stvari kao igrivost, zabava, i, u ovim godinama meni najbitnije - želja da opet upalim igru. Ako toga nema, džabe svega kako god se ona zvala.
Nema tu neke velike mudrosti, konkurencija je brutalna trenutno: KCD 2 je cisti hit, a za tjedan dana dolazi i novi Monster Hunter koji vidim je trenutno najprodavaniji na Steamu.
fensisuperstar o game passu, za 10€(?) igras cuda, kak da se igra prodaje onda, bilo koja?