Deadwalker najpromašeniji marketing ikada. Šta su mislili da ljudi neće pogledati specifikacije? Možda i ima koji optimist koji vjeruje da će FG i DLSS4 zamijeniti toliku fizičku razliku. Možda sam u krivu, ali čisto sumnjam…
@sanzo @chono što se tiče postavki. Osim same rezolucije koja ima masivne zahtjeve i na grafiku i na VRAM, slijede Path Tracing, Ray Tracing (pogotovo lighting dio), Shadows, SSR itd.
Sve ostalo je više-manje ne toliko vidljivo ili zahtjevno.
Naravno što više dižeš ostale postavke to se više približavaš udaru na granice VRAMa, ali ovdje su najzahtjevnije rezolucija, HiRes texture i kad to sve upališ čak i FOV koji daje ogromne razlike na visokim postavkama.
I nije da su u multi naslovima na PS5 mid postavke. Zapravo kad pogledaš pokoji DF video sa usporedbama sve se to vrti na high-ultra. Jesu primjetno drukčije samo u smislu RTa, jer obični PS5 nema fizički čime raditi Full RT ili PT.
Ono šta redovito PS5 radi bolje od low-mid range 30 i 40 serije su upravo teksture zbog VRAMa i direktne veze izmedju SSDa i GPUa koja još nije zaživjela na PC iz 100 razloga.