Mene ne zanima frame generation i to si mogu nabiti tamo negdje.

Samo 4k DLSS, max detalji plus RT i 60 frejma u novim zahtjevnim igrama ili 120 u Call of Duty, Resident Evil, Doom i ostalim dobro optimiziranim gdje developer zna biznis.

Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.

    pravednik Zašto bi te zanimali i max detalji ako je razlika između njih i high detalja minimalna na 4K, a razlika u performansama je prilična. Nisu li i ultra detalji na 4K onda preseravanje?

    Mislim, korisnik sam određuje na PC-u što je bitno u prikazu a što suvišno i koliko će to na kraju plaćati. Činjenica je da smo došli do toga da na 4K, max detaljima i (path)RT možeš zaboraviti na 60 fpsa bez nekog frame gena i to može biti samo izraženije s novim i zahtjevnim igrama koje tek dolaze jer će na tim detaljima i s tim prikazom vjerojatno biti i programirane.

    pravednik Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.

    Imati tu opciju 4X FG nije loša stvar, problem je kad se marketinški (5070=4090) to koristi i kaki u usta kupcima 4090 koji su iskeširali ogromne novce…Nvidia se treba malo bolje odnositi prema svojim kupcima.

    Evo jednog lijepog novog primjera što je potrebno za nativni 4K na ultra detaljima - https://www.dsogaming.com/news/kingdom-come-deliverance-2-reportedly-runs-with-60fps-at-native-4k-ultra-on-nvidia-rtx-4090/

    Naravno, nisu sve igre toliko zahtjevne ali je jedan od zornih primjera što očekivati u budućnosti. I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza. Sad je samo stvar koliko će proizvođači ponuditi kvalitetna AI i ML rješenja.

      Zero I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza.

      Za konzole je najbitniji upscale za postici 60fps, tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro. Immortals of Aveum na PS5 i Xbox imaju FG i idu na oko 105fps sa 60fps.

        stitrek tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro

        s ovim se ne slazem. ni za PC ni za konzole. FG radi kako radi, jedino DLSS ili FSR imaju artefakte ovisno koliko su agresivne postavke i upscale

          stitrek Za konzole je najbitniji upscale za postici 60fps, tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro.

          Tako je, latencija ode u nebesa. Primjer Wukong performance mode.

          somethingwrong s ovim se ne slazem. ni za PC ni za konzole. FG radi kako radi, jedino DLSS ili FSR imaju artefakte ovisno koliko su agresivne postavke i upscale

          Možeš se ti ne slagat koliko hoces, ali ispod osnovnih 50fps se pojavljuje ghosting sa Frame Generatorom…testiraj detaljno pa ces se donekle pocet slagat😁

            stitrek testirao u cyberpunku ekstenzivno. na 4K PT kad FG digne sa 30 na 45 postaje igrivo i nema puno ghostinga, nista vise nego
            kad dize na DLSS balanced sa circa 60 na 85-90. dosta tu igra koliki je upscale. Na performace je vec puno vidljivije, a na ultra perf je strasno.

              somethingwrong ultra perfomance nema uopće smisla koristiti koliko je loš upscale. Poanta je da s ovim novim verzijama DLSS-a i FG-a sve više smanjuju artefakte i ghosting, iako mislim da je to do i kvalitete implementacije u game engine. Npr. u Indiani je ghosting baš jako primjetan, a odličan base frame rate.

                Deadwalker U Indiani ima bug sa FG, gdje FG obara framerate ako ti je uključen HDR, osim ako nisu patchali u medjuvrememenu

                  Pa ghosting je dobro evidentiran. Bas je DF prikazao primjere u cyberpunku, a ova nova verzija DLSS-ato popravlja

                    revo kod izvora svjetla i u velikom kontrastu. Inače je to dosta neprimjetno dok igraš

                      somethingwrong ma naravno da je neprimjetno dok igras, al postoji ak trazis hehe

                      Godine 2020. je izasao CP77 i 3000 serija Nvidie. Danas, 5 godina kasnije, izlazi 5000 serija Nvidie, a CP77 je i dalje glavna igra za testove i benchmark. Meni osobno i dalje najnaprednija igra ove "generacije" sa tehnicke strane.

                      Ontopic, nesluzbeni "realniji" testovi ukazuju da bi 5090 mogla biti maximalno 30% bolja od RTX 4090. I dalje nepoznato je li u pitanju dlss4 i FG gimmick ili klasicni render powerhouse. Kako god, smijeh za sad od najave i cijelog marketinga, a ako se ispostavi da je zaista klasicni omjer snage identican ili u jednoznamenkastim postocima bolji, ozbiljno razmisljam i dalje ostati uz Lossless Scaling i igranje po postavkama.

                      Ja mislim da ću se početi vise igrati na plejci, sada dok stavim na papir cifru za 5070 Ti ili 5080, novu matičnu, RAM i procesor jer je polako vrijeme da se prebacim na novi standard + ideja za oled monitor + još veća potrošnja struje…dobro je rekao Fenix, samo Mac i konzola. Napravio sam brzi izračun uz pomoć Chat GPT-a, ušteda u idućih 5 godina barem 3-4 soma EUR 🥲 🙃