Zero Na kraju dana i devovi će morati surađivati s Nvidijom da DLSS u kombinaciji s MFG funkcionira dobro, s očekivanim benefitima, bez artefakata i sl. Čak je i dobro što su konzole standard za razvoj većine igara jer će to biti donekle jamac optimizacije (ako žele da im se igra dobro prodaje i na PC-u).

@stitrek"#p616762 Kvalitetan 2X FG je sasvim dovoljan i latencija je dobra, za 4X FG ionako treba imati barem osnovnih 50-60 fps, koja je onda svrha imati 200-240 fps sa povecanom latencijom (online i esports igre traže visoki fps a nisku latenciju, zato idu na niže rezolucije sa manje efekata)…za sve SP igre, sve iznad 100-120fps sa niskom latencijom je vrhunsko.

Iz mog iskustva DLSS upscale sa Performance sve do Quality na 4K je super. Kvaliteta slike ne trpi puno. U igranju prakticki neprimjetno. Ima tu nekog malog ghostinga kod izvora svjetla, ali nista dramaticno.
Tek na ultra performance slika potpuno gubi i kvalitetu i koherenciju. to je prakticki negledljivo.(bar u Cyberpunku)

Sto se tice latencije kod FGa, ovisi o sistemu i postavkama naravno. Kod mene osobno, uz ukljucen Reflex, latencija je normalna. znaci kod 60 fps 16ms, iznad 60fps ide manje. Stoga me bas cudi ono u Linusovom videu gdje mu latencija ide na 50ms i kod 4090 i kod 5090

Zero Da, devovi ce ubaciti podrsku vec s novim patchevima. Zato sam bas isao snimiti da mogu usporediti performanse. ako patch donese upgrade i za 40seriju bit ce fino, samo da odjednom ne obori Ha-Ha-Ha

    somethingwrong ako patch donese upgrade i za 40seriju bit ce fino,

    Ide patch i upgrade u smislu manjih performansi.

    Opravdanje bude da si dobio for free novi tech pa se slabije vrti😆

      Pray for us 4xxx owners.🙏🤣

      Mene ne zanima frame generation i to si mogu nabiti tamo negdje.

      Samo 4k DLSS, max detalji plus RT i 60 frejma u novim zahtjevnim igrama ili 120 u Call of Duty, Resident Evil, Doom i ostalim dobro optimiziranim gdje developer zna biznis.

      Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.

        pravednik Zašto bi te zanimali i max detalji ako je razlika između njih i high detalja minimalna na 4K, a razlika u performansama je prilična. Nisu li i ultra detalji na 4K onda preseravanje?

        Mislim, korisnik sam određuje na PC-u što je bitno u prikazu a što suvišno i koliko će to na kraju plaćati. Činjenica je da smo došli do toga da na 4K, max detaljima i (path)RT možeš zaboraviti na 60 fpsa bez nekog frame gena i to može biti samo izraženije s novim i zahtjevnim igrama koje tek dolaze jer će na tim detaljima i s tim prikazom vjerojatno biti i programirane.

        pravednik Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.

        Imati tu opciju 4X FG nije loša stvar, problem je kad se marketinški (5070=4090) to koristi i kaki u usta kupcima 4090 koji su iskeširali ogromne novce…Nvidia se treba malo bolje odnositi prema svojim kupcima.

        Evo jednog lijepog novog primjera što je potrebno za nativni 4K na ultra detaljima - https://www.dsogaming.com/news/kingdom-come-deliverance-2-reportedly-runs-with-60fps-at-native-4k-ultra-on-nvidia-rtx-4090/

        Naravno, nisu sve igre toliko zahtjevne ali je jedan od zornih primjera što očekivati u budućnosti. I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza. Sad je samo stvar koliko će proizvođači ponuditi kvalitetna AI i ML rješenja.

          Zero I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza.

          Za konzole je najbitniji upscale za postici 60fps, tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro. Immortals of Aveum na PS5 i Xbox imaju FG i idu na oko 105fps sa 60fps.

            stitrek tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro

            s ovim se ne slazem. ni za PC ni za konzole. FG radi kako radi, jedino DLSS ili FSR imaju artefakte ovisno koliko su agresivne postavke i upscale

              stitrek Za konzole je najbitniji upscale za postici 60fps, tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro.

              Tako je, latencija ode u nebesa. Primjer Wukong performance mode.

              somethingwrong s ovim se ne slazem. ni za PC ni za konzole. FG radi kako radi, jedino DLSS ili FSR imaju artefakte ovisno koliko su agresivne postavke i upscale

              Možeš se ti ne slagat koliko hoces, ali ispod osnovnih 50fps se pojavljuje ghosting sa Frame Generatorom…testiraj detaljno pa ces se donekle pocet slagat😁

                stitrek testirao u cyberpunku ekstenzivno. na 4K PT kad FG digne sa 30 na 45 postaje igrivo i nema puno ghostinga, nista vise nego
                kad dize na DLSS balanced sa circa 60 na 85-90. dosta tu igra koliki je upscale. Na performace je vec puno vidljivije, a na ultra perf je strasno.

                  somethingwrong ultra perfomance nema uopće smisla koristiti koliko je loš upscale. Poanta je da s ovim novim verzijama DLSS-a i FG-a sve više smanjuju artefakte i ghosting, iako mislim da je to do i kvalitete implementacije u game engine. Npr. u Indiani je ghosting baš jako primjetan, a odličan base frame rate.

                    Deadwalker U Indiani ima bug sa FG, gdje FG obara framerate ako ti je uključen HDR, osim ako nisu patchali u medjuvrememenu

                      Pa ghosting je dobro evidentiran. Bas je DF prikazao primjere u cyberpunku, a ova nova verzija DLSS-ato popravlja

                        revo kod izvora svjetla i u velikom kontrastu. Inače je to dosta neprimjetno dok igraš

                          somethingwrong ma naravno da je neprimjetno dok igras, al postoji ak trazis hehe