Na kraju dana i devovi će morati surađivati s Nvidijom da DLSS u kombinaciji s MFG funkcionira dobro, s očekivanim benefitima, bez artefakata i sl. Čak je i dobro što su konzole standard za razvoj većine igara jer će to biti donekle jamac optimizacije (ako žele da im se igra dobro prodaje i na PC-u).
NVIDIA RTX 50 generacija (RTX 5090, 5080, 5070...)
- Uređivano
somethingwrong jeste vi vidjeli latency od skoro 50ms dok je Linus testirao cyberpunk? A vrte se frejmovi u nebesa.
nije spomenuo
Kvalitetan 2X FG je sasvim dovoljan i latencija je dobra, za 4X FG ionako treba imati barem osnovnih 50-60 fps, koja je onda svrha imati 200-240 fps sa povecanom latencijom (online i esports igre traže visoki fps a nisku latenciju, zato idu na niže rezolucije sa manje efekata)…za sve SP igre, sve iznad 100-120fps sa niskom latencijom je vrhunsko.
Pored 2X, 4X je više marketinški flex da se nove kartice izdignu kao puno bolje od starih, cekamo Amd i hoce li oni ici u tom teatralnom smjeru
Konzole ce vjerovatno ici ka kvalitetnom 2X FG u sljedecoj generaciji, tako da imaju dosta naslova u 100fps+ za novije TV/monitore, to je sasvim ok smjer.
- Uređivano
Zero Na kraju dana i devovi će morati surađivati s Nvidijom da DLSS u kombinaciji s MFG funkcionira dobro, s očekivanim benefitima, bez artefakata i sl. Čak je i dobro što su konzole standard za razvoj većine igara jer će to biti donekle jamac optimizacije (ako žele da im se igra dobro prodaje i na PC-u).
@stitrek"#p616762 Kvalitetan 2X FG je sasvim dovoljan i latencija je dobra, za 4X FG ionako treba imati barem osnovnih 50-60 fps, koja je onda svrha imati 200-240 fps sa povecanom latencijom (online i esports igre traže visoki fps a nisku latenciju, zato idu na niže rezolucije sa manje efekata)…za sve SP igre, sve iznad 100-120fps sa niskom latencijom je vrhunsko.
Iz mog iskustva DLSS upscale sa Performance sve do Quality na 4K je super. Kvaliteta slike ne trpi puno. U igranju prakticki neprimjetno. Ima tu nekog malog ghostinga kod izvora svjetla, ali nista dramaticno.
Tek na ultra performance slika potpuno gubi i kvalitetu i koherenciju. to je prakticki negledljivo.(bar u Cyberpunku)
Sto se tice latencije kod FGa, ovisi o sistemu i postavkama naravno. Kod mene osobno, uz ukljucen Reflex, latencija je normalna. znaci kod 60 fps 16ms, iznad 60fps ide manje. Stoga me bas cudi ono u Linusovom videu gdje mu latencija ide na 50ms i kod 4090 i kod 5090
Zero Da, devovi ce ubaciti podrsku vec s novim patchevima. Zato sam bas isao snimiti da mogu usporediti performanse. ako patch donese upgrade i za 40seriju bit ce fino, samo da odjednom ne obori
somethingwrong ako patch donese upgrade i za 40seriju bit ce fino,
Ide patch i upgrade u smislu manjih performansi.
Opravdanje bude da si dobio for free novi tech pa se slabije vrti
Pray for us 4xxx owners.
pravednik nadam se da ne
Mene ne zanima frame generation i to si mogu nabiti tamo negdje.
Samo 4k DLSS, max detalji plus RT i 60 frejma u novim zahtjevnim igrama ili 120 u Call of Duty, Resident Evil, Doom i ostalim dobro optimiziranim gdje developer zna biznis.
Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.
pravednik Zašto bi te zanimali i max detalji ako je razlika između njih i high detalja minimalna na 4K, a razlika u performansama je prilična. Nisu li i ultra detalji na 4K onda preseravanje?
Mislim, korisnik sam određuje na PC-u što je bitno u prikazu a što suvišno i koliko će to na kraju plaćati. Činjenica je da smo došli do toga da na 4K, max detaljima i (path)RT možeš zaboraviti na 60 fpsa bez nekog frame gena i to može biti samo izraženije s novim i zahtjevnim igrama koje tek dolaze jer će na tim detaljima i s tim prikazom vjerojatno biti i programirane.
- Uređivano
pravednik Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.
Imati tu opciju 4X FG nije loša stvar, problem je kad se marketinški (5070=4090) to koristi i kaki u usta kupcima 4090 koji su iskeširali ogromne novce…Nvidia se treba malo bolje odnositi prema svojim kupcima.
Evo jednog lijepog novog primjera što je potrebno za nativni 4K na ultra detaljima - https://www.dsogaming.com/news/kingdom-come-deliverance-2-reportedly-runs-with-60fps-at-native-4k-ultra-on-nvidia-rtx-4090/
Naravno, nisu sve igre toliko zahtjevne ali je jedan od zornih primjera što očekivati u budućnosti. I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza. Sad je samo stvar koliko će proizvođači ponuditi kvalitetna AI i ML rješenja.
stitrek tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro
s ovim se ne slazem. ni za PC ni za konzole. FG radi kako radi, jedino DLSS ili FSR imaju artefakte ovisno koliko su agresivne postavke i upscale
- Uređivano
somethingwrong s ovim se ne slazem. ni za PC ni za konzole. FG radi kako radi, jedino DLSS ili FSR imaju artefakte ovisno koliko su agresivne postavke i upscale
Možeš se ti ne slagat koliko hoces, ali ispod osnovnih 50fps se pojavljuje ghosting sa Frame Generatorom…testiraj detaljno pa ces se donekle pocet slagat
stitrek testirao u cyberpunku ekstenzivno. na 4K PT kad FG digne sa 30 na 45 postaje igrivo i nema puno ghostinga, nista vise nego
kad dize na DLSS balanced sa circa 60 na 85-90. dosta tu igra koliki je upscale. Na performace je vec puno vidljivije, a na ultra perf je strasno.
somethingwrong ultra perfomance nema uopće smisla koristiti koliko je loš upscale. Poanta je da s ovim novim verzijama DLSS-a i FG-a sve više smanjuju artefakte i ghosting, iako mislim da je to do i kvalitete implementacije u game engine. Npr. u Indiani je ghosting baš jako primjetan, a odličan base frame rate.
Deadwalker U Indiani ima bug sa FG, gdje FG obara framerate ako ti je uključen HDR, osim ako nisu patchali u medjuvrememenu
somethingwrong za taj bug znam, no primjetnog ghostinga ima kada igram bez hdr-a.
Pa ghosting je dobro evidentiran. Bas je DF prikazao primjere u cyberpunku, a ova nova verzija DLSS-ato popravlja