stitrek serija 5000 nece podržavat 6X FG koja dolazi sa serijom 6000…klasika

Koliko je uopće ostalo prostora za dodatno generiranje frameova, jer već sad tvrde da hardver kroz DLSS i FG generira svakih 15 od 16 prikazanih piksela?

    Zero

    Sa AI i ML nikad ne znaš, možda i holograme bude generiralo za desetak godina😁

    Zero ma to su sve marketinške brojke. DLSS 3,5 FG ne poduplava fps. Na tvojih 30fps doda još 15. Na 60 da još 30. Itd. Ovisno o težini efekata koje koristiš i razini upscalea.

    Da, zasad još kriju raster performanse. Jedino što znamo i možemo ocijeniti je broj CUDA jezgri, memory i AI TOPS.

    Jesi složio ti svoj novi PC?

      somethingwrong To je brojka koju su oni stavili. Pretpostavljam da kako bi MFG funkcionirao moraš imati polazišnu točku (inače će se sve vrtjeti na AI-u, a igre nisu programirane na taj način, ne?) i morala bi biti neka granica koliko frameova/piksela možeš generirati na osnovu originalnog framea/piksela, a da to sve skupa funkcionira, čak i uz dodatan hardver i tehnologiju koju gura Nvidija.

      Inače, danas bi to komp mogao biti zgotovljen, najkasnije za vikend.😅

        Deadwalker
        skoro pa tako.
        jeste vi vidjeli latency od skoro 50ms dok je Linus testirao cyberpunk? A vrte se frejmovi u nebesa.
        nije spomenuo Ha-Ha-Ha

        Zero

        super. kad slozis krece testiranje Ha-Ha-Ha
        koju si ono maticnu uzeo? B650? ne znam je li podrzava, ali ako da, ukljuci XMP/EXPO za RAM da ti ide full. Nakon ukljucivanja i reseta, prvi load do BIOSa treba biti malo duzi, ako ne boota stavi na auto

          • prayer

            •  
            •  
            •  

          Deadwalker

          Meni iskreno nije bitno da korisiti magiju i čudesa iza zavijesa, dok god ima perfomanse bez pretjeranih downside-a. Nije mi jasno čemu toliko pjene na usta ljudima oko DLSS-a kad je to glavni selling point grafičke. Na raster komentare se uvijek pošteno nasmijem.

            prayer nije sto koristi magiju i cudesa nego sto maketinski materijal MASIVNO pretjeruje u benefitima.
            Podsjetimo se na sekund Promocije 40xx serije i DLSS 3.5 direktno sa NVIDIA stranice:

            Cista laz.

            Na kraju dana i devovi će morati surađivati s Nvidijom da DLSS u kombinaciji s MFG funkcionira dobro, s očekivanim benefitima, bez artefakata i sl. Čak je i dobro što su konzole standard za razvoj većine igara jer će to biti donekle jamac optimizacije (ako žele da im se igra dobro prodaje i na PC-u).

              • Uređivano

              somethingwrong jeste vi vidjeli latency od skoro 50ms dok je Linus testirao cyberpunk? A vrte se frejmovi u nebesa.
              nije spomenuo

              Kvalitetan 2X FG je sasvim dovoljan i latencija je dobra, za 4X FG ionako treba imati barem osnovnih 50-60 fps, koja je onda svrha imati 200-240 fps sa povecanom latencijom (online i esports igre traže visoki fps a nisku latenciju, zato idu na niže rezolucije sa manje efekata)…za sve SP igre, sve iznad 100-120fps sa niskom latencijom je vrhunsko.

              Pored 2X, 4X je više marketinški flex da se nove kartice izdignu kao puno bolje od starih, cekamo Amd i hoce li oni ici u tom teatralnom smjeru🎪

              @Zero

              Konzole ce vjerovatno ici ka kvalitetnom 2X FG u sljedecoj generaciji, tako da imaju dosta naslova u 100fps+ za novije TV/monitore, to je sasvim ok smjer.

              Zero Na kraju dana i devovi će morati surađivati s Nvidijom da DLSS u kombinaciji s MFG funkcionira dobro, s očekivanim benefitima, bez artefakata i sl. Čak je i dobro što su konzole standard za razvoj većine igara jer će to biti donekle jamac optimizacije (ako žele da im se igra dobro prodaje i na PC-u).

              @stitrek"#p616762 Kvalitetan 2X FG je sasvim dovoljan i latencija je dobra, za 4X FG ionako treba imati barem osnovnih 50-60 fps, koja je onda svrha imati 200-240 fps sa povecanom latencijom (online i esports igre traže visoki fps a nisku latenciju, zato idu na niže rezolucije sa manje efekata)…za sve SP igre, sve iznad 100-120fps sa niskom latencijom je vrhunsko.

              Iz mog iskustva DLSS upscale sa Performance sve do Quality na 4K je super. Kvaliteta slike ne trpi puno. U igranju prakticki neprimjetno. Ima tu nekog malog ghostinga kod izvora svjetla, ali nista dramaticno.
              Tek na ultra performance slika potpuno gubi i kvalitetu i koherenciju. to je prakticki negledljivo.(bar u Cyberpunku)

              Sto se tice latencije kod FGa, ovisi o sistemu i postavkama naravno. Kod mene osobno, uz ukljucen Reflex, latencija je normalna. znaci kod 60 fps 16ms, iznad 60fps ide manje. Stoga me bas cudi ono u Linusovom videu gdje mu latencija ide na 50ms i kod 4090 i kod 5090

              Zero Da, devovi ce ubaciti podrsku vec s novim patchevima. Zato sam bas isao snimiti da mogu usporediti performanse. ako patch donese upgrade i za 40seriju bit ce fino, samo da odjednom ne obori Ha-Ha-Ha

                somethingwrong ako patch donese upgrade i za 40seriju bit ce fino,

                Ide patch i upgrade u smislu manjih performansi.

                Opravdanje bude da si dobio for free novi tech pa se slabije vrti😆

                  Pray for us 4xxx owners.🙏🤣

                  Mene ne zanima frame generation i to si mogu nabiti tamo negdje.

                  Samo 4k DLSS, max detalji plus RT i 60 frejma u novim zahtjevnim igrama ili 120 u Call of Duty, Resident Evil, Doom i ostalim dobro optimiziranim gdje developer zna biznis.

                  Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.

                    pravednik Zašto bi te zanimali i max detalji ako je razlika između njih i high detalja minimalna na 4K, a razlika u performansama je prilična. Nisu li i ultra detalji na 4K onda preseravanje?

                    Mislim, korisnik sam određuje na PC-u što je bitno u prikazu a što suvišno i koliko će to na kraju plaćati. Činjenica je da smo došli do toga da na 4K, max detaljima i (path)RT možeš zaboraviti na 60 fpsa bez nekog frame gena i to može biti samo izraženije s novim i zahtjevnim igrama koje tek dolaze jer će na tim detaljima i s tim prikazom vjerojatno biti i programirane.

                    pravednik Ovo ostalo preseravanje od 260, 400 frejma uz frame generation je samo to, preseravanje u svrhu marketinga.

                    Imati tu opciju 4X FG nije loša stvar, problem je kad se marketinški (5070=4090) to koristi i kaki u usta kupcima 4090 koji su iskeširali ogromne novce…Nvidia se treba malo bolje odnositi prema svojim kupcima.

                    Evo jednog lijepog novog primjera što je potrebno za nativni 4K na ultra detaljima - https://www.dsogaming.com/news/kingdom-come-deliverance-2-reportedly-runs-with-60fps-at-native-4k-ultra-on-nvidia-rtx-4090/

                    Naravno, nisu sve igre toliko zahtjevne ali je jedan od zornih primjera što očekivati u budućnosti. I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza. Sad je samo stvar koliko će proizvođači ponuditi kvalitetna AI i ML rješenja.

                      Zero I mislim da nije sporno da i next gen konzole bez frame gena neće moći dostići ovu razinu prikaza.

                      Za konzole je najbitniji upscale za postici 60fps, tek tada se može ukljuciti FG jer ispod 50fps FG ne radi dobro. Immortals of Aveum na PS5 i Xbox imaju FG i idu na oko 105fps sa 60fps.