Ok, 300% brže nove serije, 200% skuplje i to sve u 16gb vRAM i dalje u FG i DLSS u 2025 igramo na 240p.

A gdje nam je Intel sa svojom robom?

evo fps u CP2077

🤣

chono

chono to ti pisem od prve najave… dlss4 i mfg su ukljuceni u promo materijal, odnosno 5070 = 4090

Ako isključiš frejmgen na 4090.

Uglavnom istestirao Cyberpunk uzduž i poprijeko jučer. Tj. sve postavke. Brojke su cca po sjećanju. Stavit ću video kad stignem, kasnije . Uglavnom:
Sve rađeno u 4K sa PQ HDR fullscreen u sred grada na kiši sa max crowd density. Mijenjam RT, PT, DLSS, FG, RR, Sve ostale postavke max.

4K Native bez RTa, DLSSa i FGa - 65+ fpsa - CPU usage 18%
4K DLSS quality + FG - 100-130 - CPU na 25%
4K Native + PT+ RR - 30fps - CPU na 15%
4K DLSS quality + PT + RR + FG - cca 60 FPS - CPU na 30%
4K DLSS Performance + PT+FG+ RR - 65-80 fps CPU- 40%
( Na mjestu gdje DF radi test, zakucanih iznad 60)
4K DLSS Ultra Performance PT+ FG -iznad 90fps,- CPU 50+%
(Na ultra Perf. Po kiši je to negledljivo, sa vrlo male rezolucije vrlo agresivni Upscale)

Još sam probao sve DLSS postavke Bez PT sa Ultra RT+RR.
Uglavnom PT uzima oko 30% frejmrejta. Razlika u slici između PT i RT Ultra je minimalna i teško primjetna.
Razlika sa i bez RT je ogromna. Nešto manja kad se uključi Screen Space Reflections(doslovce kopira sliku i stavlja je u refleksije) tako da je isto zahtjevno, ali ne kao RT i PT.

Treba primjetiti i veliki skok CPU usage što ideš sa većim upscaleom. Također i RAM ide na preko 20GB kod ultra performance DLSS. Kod DLSS quality ide na 11-14GB.
VRAM ide do max 15,5 GB. 13,5 kod Ultra Perf.

(Brojke su po sjećanju, nisu skroz precizne, više u videu)

Uglavnom, poanta je da su brojke za 40seriju predstavljene kao puno manje nego jesu i bez FGa, da bi se Serija 50 sa 4x FG učinila 10x skokom. Što definitivno nije slučaj čak ni sa 5080, kako je pokazao DF video, a kamoli sa 5070.

    chono

    Pa 4k je napisao.

    Znači da DLSS quality radi na 1440p i gura rekonstruiranu na 4k.

      somethingwrong Razlika sa i bez RT je ogromna.

      Konačno još netko. Smeta mi kad se tu piše da je RT nepotreban, nema razlike a igrali su COD Black Ops Cold War sa RT.

      U Cyberpunku, Ratchetu, Controlu, Spidermanu 2 razlika je ogromna. Igre dobe drugu dimenziju.

        • Heat

          •  
          •  

        pravednik Čuj ovoga, konačno još netko… Ponavlja se 24/7.

        Prvi komentar : People upgrading from 4070 to 5070 are paying 550 dolars for a software upgrade.

        BTW kožnati je spomenuo AI 202 puta Ha-Ha-Ha

          somethingwrong People upgrading from 4070 to 5070 are paying 550 dolars for a software upgrade.

          Nove super-turbo AI jezgre ne dopuštaju Multi Frame Generator na seriji 4000, isto kao što serija 3000 ne podržava obicni FG…serija 5000 nece podržavat 6X FG koja dolazi sa serijom 6000…klasika…od Nvidie imaju smisla samo entry i poneka mid kartica, ovo iznad je preraslo u bacanje para.

          Još malo [cinizma], Nvidija još nema FG na driver razini za sve Dx11-12, Vulkan i OpenGL igre, nema jer kako ce raja kupit nove graficke🧥😁

            • Fenix

              •  
              •  

            Prvi "test", ali i dalje izgleda kao Nvidia reklama bez konkretnih brojki

            stitrek serija 5000 nece podržavat 6X FG koja dolazi sa serijom 6000…klasika

            Koliko je uopće ostalo prostora za dodatno generiranje frameova, jer već sad tvrde da hardver kroz DLSS i FG generira svakih 15 od 16 prikazanih piksela?

              Zero

              Sa AI i ML nikad ne znaš, možda i holograme bude generiralo za desetak godina😁

              Zero ma to su sve marketinške brojke. DLSS 3,5 FG ne poduplava fps. Na tvojih 30fps doda još 15. Na 60 da još 30. Itd. Ovisno o težini efekata koje koristiš i razini upscalea.

              Da, zasad još kriju raster performanse. Jedino što znamo i možemo ocijeniti je broj CUDA jezgri, memory i AI TOPS.

              Jesi složio ti svoj novi PC?

                somethingwrong To je brojka koju su oni stavili. Pretpostavljam da kako bi MFG funkcionirao moraš imati polazišnu točku (inače će se sve vrtjeti na AI-u, a igre nisu programirane na taj način, ne?) i morala bi biti neka granica koliko frameova/piksela možeš generirati na osnovu originalnog framea/piksela, a da to sve skupa funkcionira, čak i uz dodatan hardver i tehnologiju koju gura Nvidija.

                Inače, danas bi to komp mogao biti zgotovljen, najkasnije za vikend.😅

                  Deadwalker
                  skoro pa tako.
                  jeste vi vidjeli latency od skoro 50ms dok je Linus testirao cyberpunk? A vrte se frejmovi u nebesa.
                  nije spomenuo Ha-Ha-Ha

                  Zero

                  super. kad slozis krece testiranje Ha-Ha-Ha
                  koju si ono maticnu uzeo? B650? ne znam je li podrzava, ali ako da, ukljuci XMP/EXPO za RAM da ti ide full. Nakon ukljucivanja i reseta, prvi load do BIOSa treba biti malo duzi, ako ne boota stavi na auto

                    • prayer

                      •  
                      •  
                      •  

                    Deadwalker

                    Meni iskreno nije bitno da korisiti magiju i čudesa iza zavijesa, dok god ima perfomanse bez pretjeranih downside-a. Nije mi jasno čemu toliko pjene na usta ljudima oko DLSS-a kad je to glavni selling point grafičke. Na raster komentare se uvijek pošteno nasmijem.