Konzole nove generacije #3 (PS6, XSYZ)
- Uređivano
chono čupaju se sto imaju ugovore sa sony i ms u vidu cipova za konzole i imaju dobre procesore i neka se toga drze. Nvidia je osla u druge sfere za njih, a samim time i PC gaming u odnosu na konzolaski. Vise nikada nece biti xbox360 primjer gdje je ta konzola kada je izasla gurala napredniji tech nego pc (ne dugo doduse, ali svejedno), sada ce u startu kaskati generaciju dvije za high end pc konfama.
pravednik da i košta nešto više, ne možeš gurati high-end komponente u nešto što bi trebalo biti cijenovno pristupačno širokim masama. Čak i nađeš matematiku za to, AMD već godinama nije ništa napravio u high-end segmentu. Jedva konkuriraju u budget segmentu grafičkih rješenja.
Da se razumijemo, konzole su i dalje best-buy gaming uređaji i nude odlične performanse za uloženi euro. No i s ovim cijenama, tržište konzola (PS i Xbox, Nintendo je priča za sebe) stagnira i ne uspijeva po generaciji prodati vise od 150 milijuna uređaja. Ako se ne varam, PS2 je i dalje najprodavanija konzola.
maverick AMD ne zna napraviti vec godinama ni konkurenciju RTX4080, a kamoli 4090. A tek mislit da su sposobni laditi jaja 5090 je vise nego utopijski. Trenutne konzole vec sada same sebe koče. Ne treba im ni Series S kao izlika. Nove konzole ce opet biti poor mans pc.
Znaju oni napraviti beefy Gpu i sve što ide uz to, ali trenutno pored giganta Nvidie im nema financijskog smisla natjecati se u tom segmentu, Amd ima i profi AI kartice, nije sve samo Radeon Gaming program.
- Uređivano
Deadwalker PS2 je i dalje najprodavanija konzola.
Nezahvalno je uzimati nom stop ps2 u obzir. Prvo kupovao se kao jeftini dvd player (na početku nije ni imalo igara u japanu), kao drugo mnogi su kupovali 2 ili cak 3 konzole jer se kvario ko lud posebice na početku. Kao treca stvar imao je jebacke price cutove, a kao četvrta stvar imao je suport 100 godina u vidu igara.
Switch je prodao ove lude brojke samo zato sto je ujedinio Handheld i kućnu konzolu i nema sanse da pobiju te brojke sa novom konzolom.
Dodaj tome da ima sve vise PC igrača, a streaming ide polako, ali sigurno i ne računajmo igranje na smartphone. Sve to uzevši u obzir, nece biti više rasta konzolaskog gaminga. To je prošlost.
stitrek odgovaram ti na netocan info koji dijelis ovdje. Elon Musk i svi ozbiljni igraci nisu kupili farme i farme AMDovih kartica, vec Nvidije koja je zasjela na vrh vrijednosti dionica na tom valu.
AMD AI odnosno "pro" karticu ce kupit deda Mile koji se uci raditi za stem radionicu. Sorry, ali stvarno pises nebuloze
chono Sada je vec ogromna razlika izmedu PCa i PS5 Pro, pocnimo redom od RTa, PTa, rezolucije, fpsa, sjena, tekstura, raznih worksa, volumetrica i fizike
Nije. Govorim iz prve ruke. Imam oboje doma. S tim da mi je PC 3x skuplji od PS5 PRO, a prošli je bio( sad je u klinca) 1,5x skuplji.
Ako izuzmeš fpse, razlike nisu niti očite u 90% slučajeva i igara, osim ako se baš koncentriraš. Pogotovo u igrama koje imaju patch za PRO.
Ako ćeš uspoređivati igre koje nisu dobile patch za Pro , a jesu na PC, onda može biti veća razlika.
Ja vidim i sitne razlike u izgledu , ali ja nisam mjerilo , jer baš pratim to, vjerujem da velika većina igrača niti ima oba uređaja za referencu, niti ih je briga, ako im dovoljno dobro izgleda i još bitnije da nema velikih padova fpsa kod igranja.
- Uređivano
pravednik ma jedem govna i ja, jer je mali zakurio temperaturu pa moram dezurat cijelu noc zbog komplikacija. Nervozan sam ko pas i onda skacem na svaki post ovdje. Sorry sto sam reagirao i na tvoj ranjje s visoka.
Idem se maknut s foruma
@somethingwrong fps veci od PS5 Pro sa ukljicenim path tracingom je OGROMNA razlika slazem se, nije velika
somethingwrong Nije. Govorim iz prve ruke. Imam oboje doma. S tim da mi je PC 3x skuplji od PS5 PRO, a prošli je bio( sad je u klinca) 1,5x skuplji.
Ako izuzmeš fpse, razlike nisu niti očite u 90% slučajeva i igara, osim ako se baš koncentriraš. Pogotovo u igrama koje imaju patch za PRO.
Slažem se sa oboje. PC ima razlike u frame rateu, rezoluciji i ray tracingu ponekad. Vizualno i ne. Svaka igra na PS5 Pro izgleda pristojno, 6p frejma, high detalji, PSSR ili negdje nativni 4K.
Ovako recimo side by side Horizon 2 na PS5 Pro vs. masni PC na max nema razlike osim ako neznaš što tražiti u detalje.
Isto je za Spiderman 2, God of War…
Wukong ima razlike al igra je nezahvalna i na RTX 4090, unreal engine 5, sve jasno.
Ok, neki se ovdje bave reprogramiranjem, da li to znaci da svi ostali prestanu pisati, iznositi mišljenja i pretpostavke?
Stvari nisu crno/bijele i određeni komentari o razini znanja/sposobnosti AMD-a su neozbiljni i ulaze u površne svere fanboyizma…AMD godinama radi hardware za Sony, Microsoft i 90% Handheld uređaja, u sveri gaminga to je sasvim dovoljno da dokažu svoju sposobnost u gaming industriji…AI te Cpu komercijalni i profi segment ne treba ni spominjati…
- Uređivano
https://www.reddit.com/r/gaming/s/mYONk1OYVv
I don't understand video game graphics anymore
With the announcement of Nvidia's 50-series GPUs, I'm utterly baffled at what these new generations of GPUs even mean.. It seems like video game graphics are regressing in quality even though hardware is 20 to 50% more powerful each generation.
When GTA5 released we had open world scale like we've never seen before.
Witcher 3 in 2015 was another graphical marvel, with insane scale and fidelity.
Shortly after the 1080 release and games like RDR2 and Battlefield 1 came out with incredible graphics and photorealistic textures.
When 20-series cards came out at the dawn of RTX, Cyberpunk 2077 came out with what genuinely felt like next-generation graphics to me (bugs aside).
Since then we've seen new generations of cards 30-series, 40-series, soon 50-series... I've seen games push up their hardware requirements in lock-step, however graphical quality has literally regressed..
SW Outlaws. even the newer Battlefield, Stalker 2, countless other "next-gen" titles have pumped up their minimum spec requirements, but don't seem to look graphically better than a 2018 game. You might think Stalker 2 looks great, but just compare it to BF1 or Fallout 4 and compare the PC requirements of those other games.. it's insane, we aren't getting much at all out of the immense improvement in processing power we have.
IM NOT SAYING GRAPHICS NEEDS TO BE STATE-Of-The-ART to have a great game, but there's no need to have a $4,000 PC to play a retro-visual puzzle game.
Would appreciate any counter examples, maybe I'm just cherry picking some anomalies ? One exception might be Alan Wake 2... Probably the first time I saw a game where path tracing actually felt utilized and somewhat justified the crazy spec requirements.
Mišljenje koje mogu gotovo u cjelosti potpisat i negdje na tragu mojeg teksta na portalu krajem prošle god. Izašle skoro svije generacije konzola, sad već peta generacija grafičkih, nabrajaju se neki postotci, stotine FPS-a, ali igre nisu ništa grafički ljepše od jednog RDR-a 2, pa čak i Witchera iz 2015, Uncharteda 4...
Minimalne konfiguracije rastu, a igre u osnovi nisu ništa ljepše niti detaljnije. Meni je sve to skupa išlo u krivom smjeru.
Fenix Minimalne konfiguracije rastu, a igre u osnovi nisu ništa ljepše niti detaljnije
Dodaju se razne kerefeke ko npr RT i ostalo sto tereti hardver.
Fenix izgubio me sa usporedbom Stalker 2 vs Fallout 4.
Gotovo sve teksture su high res i to stvarno visoke kvalitete. U kombinaciji sa lightningom ponekad se dobiju fotorealisticne scene.
Mogu se donekle sloziti generalno sa ovime, ali ima dobrih primjera i danas. Indy, Stalker 2, Hellblade 2, Alan Wake 2, SH2 remake, CP77, Horizon FW, Wukong… nije bas sve tako crno. Ono sto je i od cega mi se sere su ovi hero shooteri i ostala govna koja zagaduju industriju i za koje devovi misle da se moraju igrati.
Obrati pozornost na KCD2 kad izade, Avowed ce izgledati jako lijepo isto, ceka se novi Doom, Fable, ima lijepih i graficki naprednih igara.
Mislim da na tom istom redditu ovaj komentar dobro sumira situaciju:
Graphics are hitting diminishing returns. The more realistic graphics get, the more incremental and less noticeable improvements will be.
Games from about 10 years ago like GTA V and Fallout 4 still look pretty damn good today for example. Sure, you can tell they've aged a bit, but they could probably pass for something a lot more recent. Meanwhile, a 10 year old game in 2015 was something like San Andreas, which looked ancient.
Around 2015 or so, we started getting to a point where the best graphics were already photorealistic enough for the vast majority of gamers, and improved textures or more complex models started too become harder to spot. Improvements at that point became more of a gradual refinement of lighting, particles, and shadows. Also, a lot of gamers seemed to shift focus from the fidelity of the graphics to performance and framerate. Less immediately noticeable things and more stuff that doesn't jump out as much as those huge leaps in realism between past generations.
We will never see something like the jump from PS2 to PS3 graphics again because there's only so "good" graphics can get as they get closer and closer to reality.
- Uređivano
Fenix imaj u vidu da je cross-gen generacija trajala jako dugo + donekle Xbox Series S konzola, a upravo najslabija karika za koju se igra radi obuzda na neki način grafički potencijal. Možeš naravno skalirati grafički prikaz, no ima i to svoje limite. Doduše, ima naravno nešto i u tome da se zbog upscaling i FG tehnologija sve manje resursa ulaže u optimizaciju igara. I ovo što Yakuza kaže. Mislim da će idući “next-gen” u igrama biti AI koji bi mogao igre učiniti još daleko imerzivnijima. Manji će fokus biti dalje na grafici (jer smo već sada na fotorealizmu), a veći na stvaranju dojma kako si u vrlo reaktivnom virtualnom svijetu, a ne “samo u igri”.