Deadwalker već izgleda onaj trejler je toliko clean da sam 5x gledao da vidim sve detalje.
Osim grafike, stvarno bi dobro došlo malo više "mesa" u igrama.
Pritom mislim na interakciju igrača sa NPC i okolišem. Ona težina i osjećaj kad igrač nešto radi - da se to vidi u svijetu I osjeti kroz animacije, zvuk itd. Ona inercija, momentum, jel.
Opet se moram vratiti na ND i TLOU2 gdje se vidi dio onoga o čemu pričam pogotovo u interakciji s neprijateljima i borbi, animacijama hoda ovisno o terenu itd itd.
Još prije 10 i više godina imali smo naznake toga u raznim igrama. BF4 je imao rušenje ogromnih objekata usred meča, Hawken je imao super fiziku, Killzone 2 je imao tad neviđen hit-reaction i osjećaj kad te zdimi magnum da se nešto dogodilo. Naravno i kad ti nekoga pogodiš. Evo sad, uzmimo novi COD, ima animacije pogodaka, destrukciju tijela itd. Ali to sve djeluje lošije nego je KZ 2radio prije 15 godina.
Naravno, sad su mape veće, rezolucija je 8x veća, RT, ovo-ono, ali taj feeling, osim u rijetkim igrama fali.
Dosta je pomogao Dualsense haptic i 3D zvuk, koji pogotovo kad je urađen kako treba(svijetli primjer Returnal) daje skroz drugu dimenziju. U igrama koje nemaju baš nikakvu podršku baš jako smanjuje doživljaj. Ali to je Hardwareski dodatak, treba ići korak dalje. Ta interaktivnost je ono što igrači vole. Graphics will only take you so far. Jel.