escoban
Evo i u tekstualnom obliku. Pisao Mark Cerny. Jako interesantno za pogledati. Pokrio je sve upitnike, i odluke u arhitekturi.
Taman na dan kad sam kupio Pro
Trebali su ovaj video izbaciti prije izlaska.
Pojasnio je da je GPU mix RDNA2 i RDNA3 sa Ray Tracing mogućnostima koje predstavljaju sljedeću, još ne izašlu generaciju AMD GPUa.
Objasnio je i zašto nisu išli direktno na full RDNA3, radi shader kompilacije, odnosno da se ne rade dvije verzije igre.
Jedino u čemu se shaderi razlikuju između PS5 i Pro je u shaderima za Ray Tracing.
Pojašnjava i neural network, ML za poduplavanje kvalitete slike, upscalea i frejmrejta. Te doslovce objasni točku po točku ksko uopće funkcionira ML upscale.
ML hardware i software koji se nalazi u Pro su dizajnirali u Sony i to je AMD napravio po njihovim specifikacijama. 300 trilliona operacija po sekundi teoretski maksimum. Kaže da ih ograničava gddr6 system memory bandwith od 576GB/s, i kako su to riješili. Probali su sa L2 memorijom, ali je svega par TB/s.
A riješili su na intersantan način. Uzeli su kombiniranu vector register memoriju iz 30 WGPa i tih 32MB memorije ide na 200 TB/s.
Kaže da za Pro nisu potpuno uspjeli ostvariti svoj Holy Grail cilj potpuno fjuzanog neural networka(uspjeli su u 1:2 upscale i varijabilni res upscalei) da su ušli u dublju suradnju sa AMD za sljedeću GPU seriju kodnog imena Amethyst.
Cilj im je 1:3(i više) upscale što bi doslovce poduplalo snagu GPUa
https://blog.playstation.com/2024/12/18/ps5-pro-technical-seminar-reveals-new-in-depth-details-on-console/