Nakon novog patcha za AW2 PSSR je definitivno way to go.

U pokretu je slika čista a i kada je statična 98% vremena izgleda bolje nego bez istog!

    doktor1 Kolika je razlika između Quality Pro i Balanced Pro? Imam i drugu opciju dostupnu, pa izgleda zanimljivo. Vratit ću se Alanu poslije Indija. Nije me toliko primio kao prvi dio, iako mi je početak drugog dijela djelovao kao najbolji ikada.

      Brijac Ovak ti poruka izgleda, barem meni

      Prijavi ga inspekciji foruma.

      Flipper

      Pa vizualno ne vidim razliku.

      Kao da je ray trecing refleksija nešto oštrija na qualy.

      Mislim da je balanced + PSSR idealno.

      Flipper

      Nakon igranja, defintivno je balanced + PSSR!

      40 FPSa je puno bolje nego 30, a šta ja vidim, grafika je ista sa ray tracingom!

      Malo gameplaya; na hard. Samo neznam zašto mi je youtube video ispran; snimljeno u 4k sa HDRom, na sticku je ok video, na youtubeu proljev…

        doktor1 Za vikend kada krene godišnji počinjem s igrom.

        Znači balanced pssr 40fps + RT je way to go?

        escoban
        Evo i u tekstualnom obliku. Pisao Mark Cerny. Jako interesantno za pogledati. Pokrio je sve upitnike, i odluke u arhitekturi.
        Taman na dan kad sam kupio Pro Ha-Ha-Ha
        Trebali su ovaj video izbaciti prije izlaska.

        Pojasnio je da je GPU mix RDNA2 i RDNA3 sa Ray Tracing mogućnostima koje predstavljaju sljedeću, još ne izašlu generaciju AMD GPUa.

        Objasnio je i zašto nisu išli direktno na full RDNA3, radi shader kompilacije, odnosno da se ne rade dvije verzije igre.
        Jedino u čemu se shaderi razlikuju između PS5 i Pro je u shaderima za Ray Tracing.

        Pojašnjava i neural network, ML za poduplavanje kvalitete slike, upscalea i frejmrejta. Te doslovce objasni točku po točku ksko uopće funkcionira ML upscale.

        ML hardware i software koji se nalazi u Pro su dizajnirali u Sony i to je AMD napravio po njihovim specifikacijama. 300 trilliona operacija po sekundi teoretski maksimum. Kaže da ih ograničava gddr6 system memory bandwith od 576GB/s, i kako su to riješili. Probali su sa L2 memorijom, ali je svega par TB/s.

        A riješili su na intersantan način. Uzeli su kombiniranu vector register memoriju iz 30 WGPa i tih 32MB memorije ide na 200 TB/s.

        Kaže da za Pro nisu potpuno uspjeli ostvariti svoj Holy Grail cilj potpuno fjuzanog neural networka(uspjeli su u 1:2 upscale i varijabilni res upscalei) da su ušli u dublju suradnju sa AMD za sljedeću GPU seriju kodnog imena Amethyst.

        Cilj im je 1:3(i više) upscale što bi doslovce poduplalo snagu GPUa

        https://blog.playstation.com/2024/12/18/ps5-pro-technical-seminar-reveals-new-in-depth-details-on-console/

          champion1 kako nije. GDDR6 je i u običnom PS5. Nvidia će sad ići na GDDR7 koliko sam vidio.

          Edit: nisam vidio X. Ne znam, nisam pratio AMD GPUove

          Brijac kako je ono bilo da mogu omogućiti sve i na Pro i na starom PS5 koji sam dao sinu da može i on igrati, ali i da na Pro i drugi accounti mogu pristupiti library i PS Plus?

            somethingwrong ako je ono bilo da mogu omogućiti sve i na Pro i na starom PS5 koji sam dao sinu da može i on igrati, ali i da na Pro i drugi accounti mogu pristupiti library i PS Plus?

            Za prvu ruku napiši email i lozinku tu na forum javno pa da vidimo kak ti mozemo pomoci.

              somethingwrong

              Na pro account na kojem imaš igre i pretplatu mora bit primary. Svi ostali accounti koji se logiraju će imat pristup svemu s njega.

              Na starom se moraš logirat s tim acc i na njemu igrat. Imat ćeš pristup svemu, ali ostali koji se logiraju neće.

                somethingwrong ne, samo na onom koji ima Primary. Ako ti mali igra na svojem accu, onda na njegovoj konzoli ostavi Primary, a ti igraj direktno sa svojeg acca na svom Pro

                  Fenix to sam i mislio thx. Problem je što i žena hoče digod odigrati na svim accountu na Pro pa će mijenjati primary kad ona želi igrati. Inconvenient ali ajd, može se nekako .