- Uređivano
A šta radi jebeni Bloober sa SH2?
Ništa ni riječi.
Nabijem ih
A šta radi jebeni Bloober sa SH2?
Ništa ni riječi.
Nabijem ih
Dobri rezultati PRO verzije
doktor1 Možda poprave, možda ne. Barem bi mogli napraviti ovo što su i za performance mod. Ali kad imaš podatak da 3/4 igrača igra na performance modovima njima je računica jasna. S obzirom da je Konamijeva produkcija, teško da nešto može iznenaditi po pitanju naknadne podrške. Valjda MGS3 ne bude bolovao od tih dječjih problema.
Prelazim Alan Wake 2 te sam bacio oko na usporedbu.
Quality mod sa PSSRom izgleda 1000x bolje! Ondaj shimering, (ništa previše izražen) sam vidio samo na početku u gradu, a ovdje u šumi voda izgleda 100x bolje i čišće! U Performance modu je shimmering užasan na vodi šta se može vidjeti.
Pogotovo u pokretu; neusporedivo!
Na svim slikama je isključen film grain
A ray tracing prezentaciju digne na još veći nivo
Neznam dali je igra dobivala kakav update nakon onog digital foundry videa, mislim da nije, ali usudio bi se reći da je taj video missleading.
Ja blejim u 65" televiziju tražeći onaj shimmering tu u šumi i neznam tko je lud. Slika je kristalno čista. Sreća žena spava i zatvorio sam vrata da me ne vidi kako blejim u ekran sa 10 cm udaljenosti.
Brijac znam, pogrijesio sam temu. Htio pisati u AW2.
Da
escoban
Evo i u tekstualnom obliku. Pisao Mark Cerny. Jako interesantno za pogledati. Pokrio je sve upitnike, i odluke u arhitekturi.
Taman na dan kad sam kupio Pro
Trebali su ovaj video izbaciti prije izlaska.
Pojasnio je da je GPU mix RDNA2 i RDNA3 sa Ray Tracing mogućnostima koje predstavljaju sljedeću, još ne izašlu generaciju AMD GPUa.
Objasnio je i zašto nisu išli direktno na full RDNA3, radi shader kompilacije, odnosno da se ne rade dvije verzije igre.
Jedino u čemu se shaderi razlikuju između PS5 i Pro je u shaderima za Ray Tracing.
Pojašnjava i neural network, ML za poduplavanje kvalitete slike, upscalea i frejmrejta. Te doslovce objasni točku po točku ksko uopće funkcionira ML upscale.
ML hardware i software koji se nalazi u Pro su dizajnirali u Sony i to je AMD napravio po njihovim specifikacijama. 300 trilliona operacija po sekundi teoretski maksimum. Kaže da ih ograničava gddr6 system memory bandwith od 576GB/s, i kako su to riješili. Probali su sa L2 memorijom, ali je svega par TB/s.
A riješili su na intersantan način. Uzeli su kombiniranu vector register memoriju iz 30 WGPa i tih 32MB memorije ide na 200 TB/s.
Kaže da za Pro nisu potpuno uspjeli ostvariti svoj Holy Grail cilj potpuno fjuzanog neural networka(uspjeli su u 1:2 upscale i varijabilni res upscalei) da su ušli u dublju suradnju sa AMD za sljedeću GPU seriju kodnog imena Amethyst.
Cilj im je 1:3(i više) upscale što bi doslovce poduplalo snagu GPUa
Zašto AMD ne koristi GDDR6X kao NVIDIA