• Gaming Vijesti
  • Microsoft gasi četiri studija, među njima tvorce Redfalla, Hi-Fi Rusha, Evil Withina…

Neka se svi studiji odvoje od svojih matičnih bogova i prodišu konačno. A korporacije nek svire k….u. A studiji će se održat oni koji su valjali i prije ulaska u ta čudovišta. Kak su prije mogli egzistirat i radit dobre igre, moći će i nadalje. Sony nek se vrati tehnici a Microsoft windowsima jer ovako previše cuclaju gamere.

    StarFox_N

    Nisi trebao obrisati niti si glup. A na to što si napisao dodao bih još:

    + publisher sale
    + weekend akcije

    u kojima nekada zna biti popusta i do 90% na AAA serijale. Barem što se Stema tiče.

      Microsoft ne drži puštolj na glavu devovima da svoje igre stave na Game Pass već to sami naprave. Da im de ne isplati Game Pass bi davno propao. Ja shvaćam i slažem se sa brigom oko samog Game Pass-a, ali na kraju dana dev mora samo reći “ne” što očito ne radi. Čak i da na kraju dana studio propadne ti devovi ne odu u propast već osnuju nove studije i rade nove IP-eve. Osobno iako digitalno sve kupujem, volim imati igre u “svojem” vlasništvu tako da takav način pretplate ne podržavam, ali stanimo na loptu razmislimo logički.

        TITANXIS Neka se svi studiji odvoje od svojih matičnih bogova i prodišu konačno.

        Microsoft overlord😁

        herc Neda mi se više.

        Borba s vjetrenjačama i samo se vrtimo u krug.

        Deadwalker

        Sony još ulaže nadu u fizikaliju pa shodno tome i reklame u stvarnom svijetu. MS je all digital.😃

          prayer tebi da Spencer dodje i kaze fraeru nije nam gamepass odrziv, ti bi rekel, ali daj malo razmisli bla bla bla.

          S tobom nema rasprave, ti si ko zid neki.

            renda

            Ja se slažem da nije održiv. Ali opet, te developere nitko ne tjera da svoje igre stave na Game Pass zar ne? Microsoft pita, da ponudu, devovi pristanu, igra tipa ne prođe dobro sa prodajom i onda bude surprisedpikachuface.jpg i krivi se Microsoft, iako je dev jasno i glasno rekao da. Kužim da je fun i cool hejtati MS, ali razmisli objektivno zbog čega Game Pass i dalje postoji i zbog čega developeri i dalje plasiraju igre na takav servis, ali pokušaj se jako jako koncentrirati na to, možda ti sine.

              Zero ma ja se zezam, nije to sigurno jedini marketing za igru, no ekipa koja vodi SM za Xbox ovih dana ima baš “neinspirativan” tjedan 🙃

              prayer I ti vjeruješ svemu što kažu za javnost? Evo, s Hi-Fi Rushom su pisali kako su jako zadovoljni s brojkama, igra kritički vrhunski prihvaćena. Rezultat nedugo potom i kad su krenuli s idejom za nastavkom? Studio kompletno zatvoren.

              Kako to?:surprisedpikachuface:

                Zero Kako to?:surprisedpikachuface:

                Studio je pod njihovim vlasništvom, PR mogu pisati kako god budu htjeli. Ima drastičan broj third party igara koji i dalje dolaze na Game Pass, uz to čak i day 1 po izlasku. Kako drugi studiji ne zatvaraju poslovanje, kako drugi studiji unatoč svemu dobrovoljno stavljaju igre tamo? Da li ih drže za taoce ili to rade iz vlastite koristi? I ako to naprave to dobrovoljno da li je tu MS kriv ili oni sami što propadnu/uspiju? Kako to?

                  prayer Slažem se da mogu što hoće (nažalost), ali zapitaj se i sam koja je to razina licemjerja i dvostrukih poruka u medijima koje šalješ, s krajnjim rezultatom kao zatvaranjem deva koji dosad nije imao lošu igru, dok je zadnja upravo jedna od najhvaljenijih malih igara koje su se pojavile na njihovom servisu. Kvaliteta>kvantiteta.

                    Zero

                    Jesu smeća, to znam ja, to znaš ti i to znaju svi. Ovi studiji što su se zatvorili je zbilja velika žalost i iskreno ne znam što im je u glavi.

                    Zero Kvaliteta>kvantiteta.

                    Nažalost, da. Moje mišljenje je da prvo recimo plasiraju sve svoje igre multiplatform ako im je stalo do toga pa onda na Game Pass nakon što prodaja stagnira. Ali meni se čini da se su financijski rascjepani između dva svijeta gdje je u jednom Game Pass zlatna kokoš, duk u drugom third party publishanje.

                    Poanta mog posta jest da nitko ne tjera niti jednog deva koji nije pod vlasništvom MS-a da stave svoje igre na Game Pass. Svatko to radi dobrovoljno i svjesno, pogotovo kad se do sada vidio rezultat takvog poslovanja, i svaki dev koji se odluči na isto je vlastoručno odgovoran za svoj dobitak ili gubitak.

                      prayer U jednu ruku se slazem, sve je kako se dogovoris npr. leakano je bilo da je Larian trazio samo 5mil za BG3 da bude na gamepassu a Xbox je to odbio ( na sricu studija). Lako za velika imena ala EA/Ubisoft tu jedino MS moze spusit jer oni nece dat svoje igre za sicu… Al sad imaju problem svi devovi koji su kupljeni od MSa sa Bethestom i ABK, oni sad moraju stavit svoje igre na gamepass sta lako more rezultirat gasenjem studija.

                        Ajmo se praviti da Sony nedavno nije zatvorio jedan studio i da Jim nije napravio isto šta i Phil i netom prije toga bio u posjeti tom studio i smiješio im se u lice, znajući da će dobiti uskoro pedalu.

                        Što se tiče Gamespass, kao što Prayer kaže, ajd što M$ tjera svoje studije da stave igre day one u ponudu, ali baš me zanima kakvim se magijama ili silama služe da uspiju natjerati 3rd party studije.

                          Povezano s diskusijom: [unknown discussion]

                          prayer u srzi se slazem s tobom da ih nitko ne tjera medjutim ima jos jedna komponenta koju treba razmotriti barem u slucaju indie igara. Slusao sam jedan podcast prije godinu dvije u kojoj je jedan indie dev kritizirao gamepass i voditelj ga pita kako to da je njegov studio odlucio staviti igru na gamepass ako mu se taj sistem ne svidja? Njegov odgovor mi je imao smisla, uglavnom rekao je da su proucili release schedule igara na gamepassu kroz neki period i gotovo nije bilo sanse da ukoliko oni odbiju ponudu MS-a da u trenutku release-a njihove igre nece biti neka slicna indie igra besplatno na gamepassu koja ce im raditi konkurenciju. E sad, to je razmisljanje jednog covjeka ali kontam da sigurno ima mnogo devova koji ce prihvatiti takvu ponudu gdje znaju da ce uz nesto prodanih primjeraka na drugim platformama barem pokriti trosak razvoja igre. Druga opcija je naravno vjerovati u kvalitetu svoje igre ali isto tako znati da ce na gamepassu u isto vrijeme izaci nesto sto ljudi mogu igrati "besplatno" i lako ti se moze dogoditi da nitko ne primjeti tvoju igru.

                            maverick ali baš me zanima kakvim se magijama ili silama služe da uspiju natjerati 3rd party studije.

                            Sigurna instant lova, u moru igara je teško odbiti MS ponudu a ne znaš kako ce se igra prodavati. Zato je najbolje imati fokus na kvaliteti pa makar igra bila kraca sa cijenom od 30-50€, Triple A je postao rizicni segment cak i za najvece, zato tesko izlaze novi veliki ip-evi.

                            Garrus_V

                            Indie igre su jako zeznute stvari, kod njih je ili budu veliki boom ili prođu kompletno ispod radara. To što je taj dev rekao ima smisla, ali isto tako u tom slučaju se mora uzeti u obzir prostranjenost Game Pass pretplate globalno i koliko ljudi koriste takvo što unutar Xbox, PC ili Cloud ekosistema. Moje mišljenje je da Indie igre na Game Pass dolaze sa primarnom svrhom brze zarade jer ih velika većina izlazi istovremeno na PC koji ima drastično veći domet te puno veći publicitet uz svakakve Festove koji znaju biti. Ako igra valja ljudi će ju igrati bez kompromisa. Evo tipa ja nemam Xbox pa niti njihove pretplate a igrao sam Palworld, “indie” igru za koju nisam ni čuo do izlaska na Steam, a ta je igra zaradila drastično više nego veliki broj današnjih AAA igara. Sve što GP može nuditi tim devovima je malo veći publicitet i veću zaradu, pogotovo ako se radi o EA igri koje oni očito jedini podržavaju u konzolaškom svijetu koliko sam upoznat.

                            Edit: ali ako je mislio na konkurenciju unutra samog Xbox-a onda je u pravu nažalost. No opet, mislim da ako mu igra zbilja ima ono nešto da će se jako dobro prodati na Steam bez obzira na GP model xboxa