Sweet Baby... Jesus Christ almighty?
Kaj ti je dobro u Dustbornu?
Fakat me zanima jer ja nisam vidio ništa imalo prihvatljivo, čak ni marginalno zanimljivo.
I igra je bila totalan flop prije nego je to uopće primjećeno od strane jutubera ili šire javnosti tak da to automatski pada u vodu.
Jednostavno ju nitko nije htio igrat niti ikoga zanima. Čak ni streameri koji inače skaču na takve prilike za publicitet nisu imali uopće želju milkati to za content.
Dosadan art, jako unlikable likovi, besmislena politički evangelistička priča, totalno plitko i infantilno pristupanje bilo kojem problemu koji pokušava obradit, combat koji bi na PS2 djelovao zastarjelo…
Ok, nisam igrao, ali nije ni 99.999% gamera.
Najlakše je okrovit jutubere i hejt agendu. To je sad moderno. Svaki neuspjeh je rezultat usmjerene hejt kampanje. Ista stvar se dogodila Concordu.
Ali činjenice ne idu tome u korist. One pokazuju da se radi o izuzetno nezanimljivim igrama koje nisu privukle gotovo nikoga.
Čak ni woke ekipa nije kupila igru. Nitko ju ne brani, nitko ne piše o njoj više. Mišljenje ljudi nije polarizirano nego je skoro univerzalno loše.
Zanimljivo je da ima pozitivne reviewove na steamu, ali sa tolko malim player baseom, logično je da se toj miniskulnoj nekolicini igra sviđa.
wooddiebone Zanimljivo je da ima pozitivne reviewove na steamu, ali sa tolko malim player baseom, logično je da se toj miniskulnoj nekolicini igra sviđa.
Nije ni Dreamfall Chapters poznata a ni popularna igra ali u segmentu price i likova je dosta dobra, slicno važi i za Dustborn…kad se igra bez predrasuda i "internet percepcije" igra ima solidnu pricu, likove i koncepte, to i je najbitnije u takvim igrama, combat je stavljen cisto da se podigne akcija, slicno je bilo i sa combatom u The Longest Journey: Dreamfall iz 2006.
https://www.neogaf.com/threads/the-sweet-baby-inc-website-redesign-removes-the-client-list.1676099/
The end is near. Nadam se da će štetočine ostati bez posla uskoro.
U potpunosti se slažem, ovo je najveće zlo što je spopalo gaming… samo neka što prije nestanu.
Bolesnici.
Upravo to. Pitam se tko je bolesniji u cijeloj priči - ovi koji kao provode agendu ili ljudi koji potroše x sati vremena svojeg života da bi u voidu interneta secirali takve stvari i pokušali nekoga uvjeriti da oni vide tu agendu.
Deadwalker cuo sam da ima ljudi koji potrose sate i sate svog zivota na snimanje videa i recenziranje video igara. Bolesnici
chono video recenzije su nekakav smisleni content. Ovo je ništa doli gubljenje vremena, ne vidim koja je dodatna vrijednost ovim formatom stvorena temi. Što se reklo, a da se nije reklo stotinu puta prije (pa i u ovom linku ranije o redizajnu stranice)? Siguran sam da ni Brijac nije gledao sat ipo ovoga.
Kad sam otvorio kanal shvatio sam i zašto se to radi. Moraju imat svaki dan po sat dva nekog streama, SBJ je samo sredstvo, dovoljno polarizirajuće da zadrži pažnju i stvori jeftini sadržaj. Ja bih rekao da su jedni drugome postali svrha, i to isključiva svrha. SBJ već neko vrijeme nije nikakav faktor u industriji. Istovremeno imaš xy drugih firmi i interesnih skupina koje u sjeni guraju sličnu agendu
Dakle, poanta je da ljudi imaju previše slobodnog vremena. Počevši od ovih koji zagovaraju pretjeranu uključivost do ovih koji od svojih 8, ako i toliko slobodno sati dnevno, sat ipo potroše na ovakvu glupost.
Uglavnom, bilo mi je super sad kad sam se praktički isključio s interneta tjedan dana. Volio bih opet
Fenix Siguran sam da ni Brijac nije gledao sat ipo ovoga.
Naravno da nisam, ali i ono malo što sam vidio dovoljno mi je za zaključiti da ta ženska jednostavno nije normalna. Kako netko toliko opičen dođe na poziciju toliko moćnu da utječe na rad najvećih game dev studija na svijetu to mi nije jasno.
Brijac Kako netko toliko opičen dođe na poziciju toliko moćnu da utječe na rad najvećih game dev studija na svijetu to mi nije jasno.
Ali samo da si pogledao onaj njezin prvi video od kojeg je sve krenulo, ili čak ovaj (kojeg upravo slušam bez komentara), vidio bi da nije ni na približno takvoj poziciji i da je sve prenapuhano. Primjer Spider-Mana 2 ili Ragnaroka, developeri i dalje imaju svoje odjele za pisanje i studiji udare 99% priče, a nju angažiraju kao support. I takvih sličnih tvrtki je koliko želiš. Na obje igre radilo je kao support čak više takvih firmi. Da, očito je da je njen stav (pretjerana) inkluzivnost, ali ona osobno niti njezina firma nemaju ni približno utjecaja na industriju kao što se to napuhalo.
Ok, postala je sinonim za takvo nešto što je definitivno prisutno u industriji, ali ono što je tema ovog izlaganja je količina hejta i uvreda koje prima. Zamisli, njih 10-ak koliko ih radi ili ih je radilo u toj fimi više ne mogu izaći iz kuće, prijetnje smrću su svakodnevne itd. Doslovno to i isključivo to je bila tema ovog izlaganja. Ako zbog toga nije normalna i opičena je, onda smo kao društvo u kurcu. Meni je sve to pretjerano
Brijac pa naravno da jesu kad bolesnici ne znaju odreagirat kao normalni ljudi. Počevši od one prve njezine prezentacije koja se predimenzionirala s margine neke konferencije. A otišlo je toliko daleko da se čak i meni koji sam nitko i ništa prijetilo i maltretiralo me kad sam pokušao objasnit u čemu je stvar u onom svom tekstu ranije ove godine. Rade to i dan danas. Meni koji sam među prvima još prije 10 godina počeo kritizirat prvi tu pretjeranu inkluzivnost
Bolesno je prijetit nekome smrću zbog nekakvog mizernog utjecaja na bilo što, a 100% ima budala koje bi, izmanipulirane ovakvim jeftinim YT videima, učinile i korak više od toga. Ljude se radikaliziralo iz nečije bolesne pobude da stvori tema iz nečega gdje je nema. Kritika je uvijek zdrava, ali ovo je odavno nadmašilo bilo kakvu razinu zdravog.
Cijela zabavna industrija je pretjerala s inkuzivnošću i puno prije SBJ, isto kao što će izlaziti iz svega toga narednih godina i to nema veze s ovom ženskom koja stvarno jest ispala žrtva u svemu tome