Što se trenutno igra i što se zadnje odigralo?
Evo sad sam bas presao Cenote dio i vratio se u Hidden City. Taj dio si mi opisao tako da sam cijelo vrijeme bio pod ogromnim stresom. A nisu ni pomogla ona prokleta cudovista koja su me podsjetila na BioShock tako da sam dosta oprezno (da ne kazem strasljivo ) rijesavao cijeli dio. No uspio sam ga preci bez smrti. Pomogao je dosta onaj Focus napitak za usporavanje vremena.
Koji uopce dio Cenotea bi trebao biti najtezi/najkompliciraniji?
Promini li se značajno gameplay u MGSV kroz upgradeove i napredak kroz igru? Jer zasad je masu repetitivno, a lagano, tako da nemam potrebe za nekim alatima i taktikama. Samo propucam put iz svake situacije. Već sam zaboravija jel se uopće mogla birat težina i može li se minjat kroz igru.
I je li cilo vrime ova "open world" šema? Jer zasad isto ka i Death Stranding, intro sam više gleda nego igra i onda odjednom bačen u otvorenu mapu i samo gameplay.
U biti me zanima je li ovo jedna od onih igara di triba vrimena da se stvari zagriju ili me više-manje isto čeka cilo vrime? Ako je drugo, isplati li se bar radi priče nastavit? Moram priznat da mi dijalozi dosad ne ulivaju puno nade. Ali sad bar znam odakle onaj "Why are we still here? Just to suffer?" meme dolazi.
Nijedan.
Ja sam nedavno platinirao Shadowa (doduše na PS5) i nisam imao nikakvih problema sa Cenote dijelom niti s ostalim dijelovima. Prelazak na NG+ je naporan samo u non-skippable cutscenama, ostalo je macji kasalj ako si prije toga na prvom prelasku rijesio sve kaj treba i dolazis max upgrejdan.
Icek
Aha, to je ona prva borba protiv njih. Pa eto, kao što sam rekao, koristio sam Focus i uopće nije bio problem ih rešetat sa Shotgunom. A i sam si rekao da je Very Hard možda mrvicu teži od Hard, samo treba biti oprezan jer se smrt jako kažnjava. A i ohrabrujuće je ovo što someone kaže, tako da se neću previše zamarati.
Btw, što se same igre tiče, rekao bih da sam na nešto više od pola. Iskreno mi se sviđa što igra više nije toliko akcijski orijentirana i ima puno više istraživanja i težih zagonetki nego Rise of The Tomb Raider. Makar mi je priča i općenito kvaliteta cinematica bila bolja u dvici. No svejedno, super igra mi je i dalje.
- Uređivano
odigrao dontnodovu xbox ekskluzivu tell me why. po mom skromnom misljenju jako dobra igra, steta sto je potpuno prosla ispod radara. ako imate gamepass i volite igre poput life is strange nema razloga da ju ne isprobate. ok, eventualno vam treba malo otvoreniji svjetonazor ali inace prica je stvarno dobra a i likovi koji su cesto najveca mana takvih igara su ovdje ok.
Shooter Promini li se značajno gameplay u MGSV kroz upgradeove i napredak kroz igru?
Shooter I je li cilo vrime ova "open world" šema?
Shooter U biti me zanima je li ovo jedna od onih igara di triba vrimena da se stvari zagriju ili me više-manje isto čeka cilo vrime? Ako je drugo, isplati li se bar radi priče nastavit?
Ja bi i dalje ovo volija znat.
I dalje se dere street fighter 4, kezualno malo online pa vjezbanje trialsa, 6 od 25 likova rjeseno, 3 tjedna sam skido kenov cetvrti trial na hard, jedan od najtezih u toj igri, osobno najtezi pothvat sta sam napravio na joysticku, kakvi meat boy, wolfenstein i ostale igre, ko nije veteran u sf4 muku muci godinama sa njim dok ih ne skine. Ovim tempom platina negdje za 2,3 mjeseca nadam se pa onda se vracam na PS4.
Shooter Ako ti je igra trenutno zabavna , igraj i dalje. Ima jos jako dobrih cut scena i solidnih boss borbi. Spasit ces Kojimu iz zarobljeništva , slusat na kazetama o tome kako se radi najbolji hamburger, pomocu konjske balege napravit zamku neprijateljskom vozilu. Ako stalno ubijas ljude, srusis vlastiti helić i ubijas zivotinje narast ce ti šrapnel u glavi i izgledat ko demonski rog te ces po licu imat krv koju neces moc oprat. Provedi 5 dana na terenu bez pranja i vrati se sa Quiet na mother base. Sljedi tusiranje sa njom , a Ocelot nece biti sretan. Staff's moral increased. Btw , water pistol je najbolje oruzje , bez rasprave. A kada zavrsis igru , odi na youtube i pogledaj izbrisanu zavrsnu scenu. Igra je trebala imati trecu mapu i jos pun k sadrzaja, ali je Konami pozurivao Kojimu. Treba nam Kojima cut.
bosscorelli Igra je trebala imati trecu mapu i jos pun k sadrzaja, ali je Konami pozurivao Kojimu. Treba nam Kojima cut.
Dao je Konami na vrijeme Kojimi cut.
bosscorelli Quiet je nešto najerotičnije što se ikad našlo u igrama.
Icek Je , al je samnom na misije uvijek isao d-dog. Dogs before thots.
weky I hvala Konamiju na tome, nisam mislio da cu uzivat u walking simulatoru.
bosscorelli
Hvala na odgovoru, mada bi bilo lipo te neke stvari sam otkrit. Ali nema veze jer ionako vjerojatno neću doć do njih.
Ne znam šta mi se događa u zadnjih godinu dana, a pogotovo u zadnjih nekoliko miseci, u tom periodu sam odusta od više igara nego u 15ak godina gaminga prije toga. Jednostavno nemam više strpljenja ni volje ka prije, ako me igra bar nekim segmentom baš ne uvuče u prvih sat-dva, ne da mi se dalje. Jel to jer starim ili su mi se standardi digli, nemam pojma. Sami znam da sam puno više šansi prije dava.