Tuhy odličan odgovor kroz sve točke.
Koriste se Helldivers2 kao primjer nekakvog masovnog multiplatform launcha i isplativosti koji je kako je i @escoban spomenuo zapravo primjer koliko after development truda treba za hotfixove i održavanje igara. I ujedno i razlog zbog kojeg je ND odustao (nažalost) od Factionsa.
A ovo da Sony 1st party studiji ne pomiču granice je potpuno smiješno. Vidjet će chono kad upali Horizon FW uskoro na PC točno ono o čemu govorim (optimizaciji kroz različite PC konfiguracije) i možemo onda isto razgovarati.
Čisto jedan mali primjerčić što znači development za 1 platformu od ljudi koji rade i multiplatform engine(Decima od GG). I Death Stranding 1 i 2 se radi u njemu. Ne da pomiču granice, nego drugi nisu još ni blizu.
Vidjet ćemo kskav će GTA 6 biti.
Ali evo kako sam friško prešao TLOU2 remaster, samo ću reći da nikada u nijednoj igri, pogotovo na PC, nisam odigrao od početka do kraja , pa opet još jednom , da ne naiđem na iti jedan bug. U TLOU2 remaster sam naišao na 1.
U jednoj cutscene na sekund nestanu sjene.
Šta se tiče Covid bubble koji spominje @fensisuperstar živa istina, takav high će biti teško dostiči opet, a teško se odvojiti sad bilo kome od takvog rasta. Nerealno i bit će teško održati kvalitetu zbog želje za lovom