4K trailer. Baš izgleda next-genovski.
Death Stranding 2: On the Beach
Kojima vizionar koji je unikatan u 3A gaming industriji, koliko god trebalo hodati i muciti se, to daje draž odgođenog zadovoljstva i smisao u igri.
“The impediment to action advances action. What stands in the way becomes the way.” Marcus Aurelius
day one kupnja
Nitko kao Kojima ne pristupa izradi video igara na taj način, gradeći neki svoj , dotad neposjećeni svijet koji intrigira svakim novim detaljem. Veliku ulogu u tom unikatnom prikazu ima i genijalni Shinkawa sa svojim artističkim rješenjima likova organski i metaforički spajajući tehnologiju i dizajn u nešto dotad neviđeno i jedan bez drugog ne mogu. Vjerojatno po filozofiji: "zašto prikazivati nešto već viđeno?".
Onog trenutka kad sam ugledao Leu Seydoux sa rukavicama preko usta i lutka na ramenu znao sam da nas čeka još jedno proširenje dosad viđenog u igrama. Sam lutak koji će pratiti Sama je očito naklon GOWu i Mimiru iako ima i dublju simboliku
Priča se izgleda nastavlja 4 godine nakon DS1, i velika promjena će biti što ćemo vidjeti i što se dogodilo sa ostatkom svijeta. Mislim i da će ovo biti prva Kojimina igra u dugo godina koja neće biti tematski fokusirana na ameriku i mr. President meme koji je toliko dugo vukao.
Uglavnom izgleda da će se igra manje fokusirati na donošenje paketa a više na rješavanje zadataka, i tko zna, možda i bude više igrivih likova. Troy Baker je opet još više pomaknuo lik Higgsa i koliko se dalo vidjeti sav je u muzici i citira pjesme.
Uglavnom, bit će sigurno bolja od DS1 koja je stilski bila dosta direktna i clean , ovo izgleda dosta drukčije. Jedino što Kojima nije nikako uspio pronaći dosad je emotivni impakt i s te strane mu je izgleda teško privući publiku koja bi voljela takvu dinamiku među likovima. Dosta je otišao u apstraktno, u neki pogled od iznad, dosta distanciran pogled na svijet.
somethingwrong vrijeme je da spoji cijeli svijet
Odigrao sam nedavno DS Directors Cut, prvi prelazak igre i koliko god je vizualno i tehnički igra vrhunska, a scenaristički intrigantna i zanimljiva unatoč meni previše ekspozicije, toliko je gameplay loop bio jebeno dosadan da sam na momente s kontrolerom kuckao po glavi
Death Stranding 2 - Day One preorder 100%
ThomasAAnderson gameplay u DS više potiče na neki self-reflection dok slušaš odličnu podlogu od Low Roar i Silent Poets i prolaziš potpuno nenaseljene i neprohodne prostore. Ekspozicije je doista previše na samom kraju igre. Nadam se da je Kojima napokon nadišao potrebu za višesatnim skidanjem slojeva sa priče ili velova sa igračevih očiju. Ja vjerujem da je njemu teško završiti priču, zadovoljiti se u jednom momentu i napraviti cut, ima potrebu sve potanko objasniti i to vjerujem zbog kulturoloških razlika između onoga šta želi reći i američke+ publike koja ne može prihvatiti ili registrirati nedorečeno, implicitno i neopjevano.
Day one ofkors, to je Kojima
Al zašto se zove "On the Beach"
Kao naslov nekog lošeg tinejdžerskog filma.
Death Stranding 2: Beach episode
Fenix objašnjeno je negdje što znači On the Beach, valjda je termin iz nekog filma, tj. naziv filma u kojem se ljudi spremaju na smak svijeta uz već ono značenje Plaže iz igre.
Interesantan detalj u traileru je i opis katrana kao punog amino-kiselina, kao svojevrsne primordijalne juhe iz koje nastaje novi život. Zanima me vidjeti što to znači za ljude. I također objašnjenje zašto se te masovne ekstinkcije događaju. Interesantno je da je u svih 5 dosad, uvijek bio jedan predstavnik superiorne vrste na planetu onaj koji pokrene totalno istrebljenje.
ako nekog zanima
Genesis brine me ovo "part 1"
Moja najveća zamjerka igri je prekomplicirana priča, odnosno, prekomplicirano prezentirana priča. Čak i za Kojimu. MGS se već nekako polovi, a ako i ne, nakon prelaska barem imaš osnovnu ideju što, kako i zašto i sama ta površnost već je jebena sama po sebi.
Za DS sam igrajući vodio bilješke i opet sam se osjećao kao glupan na kraju. Da, DS je također uspio donekle stvoriti kult, osnovna ideja je dobra i intrigantna, ali KP je fejlao u prezentaciji