Evo završio igru konačno.
Moram priznati da mi je u globalu prethodnik bolje legao - linearniji (nešto raznovrsniji) leveli, upečatljiviji protivnici i sama priča me daleko više (bolje) držala od nastavka.
NO, apsolutno skidam Respawnu koliko su dobro dočarali kroz storytelling i gameplay dizajn taj "survivor" ton nastavka i povezali s temom fallen jedija, mogao sam osjetiti u gameplayu Yodine riječi:
Prva igra koja je uspjela tako nešto. Također prva igra gdje sam mogao nekako u gameplayu osjetiti razliku kada sa uskočio u čizme jedi mastera (ima jedna kratka dionica gdje se ne igra s protagonistom), kao da osjetiš kroz animacije i kretnje lika da igraš s masterom. Jebeno.
Produkcijski sve skupa vrlo dobro, iako ne level na kakav nas je naviknuo Sony sa svojim ekskluzivama. Stvarno šteta što je PC verzija došla na tržište u tako očajnom stanju, makar ajde, u odnosu na launch ovo je sada vrlo igrivo. Imao sam problema s rušenjima na desktop, stutteringom, vrlo velikim fluktuacijama u framerateu, učitavanjima tekstura itd. - srećom, samo povremeno. U prijevodu, kao da engine nije mogao prežvakati prelazak u open-world format + nove tehnologije (RT i DLSS) koje nisu implementirane kako treba.
Odmah da se tu nadovežem, ono što mi je najmanje leglo je definitivno level dizajn - za moj ukus stvarno previše platformiranja, akrobacija kako doći od točke A do točke B. Jednostavno mi je to sve skupa bilo pretjerano do razine da mi se Koboh činio kao ogroman labirint gdje sam morao svako malo otvarati mapu da vidim gdje sam i kako mogu doći do quest točke. Izgubio sam na kraju uopće volje istraživati levele jer mi je sve nekako djelovalo previše "umjetno", a ne organski kako bi iz moje perspektive to trebalo biti. Također sam imao dojam da su nadogradnje kako prolaziti kroz levele bile dosta forsirane, samo da se doda nešto i još dodatno nepotrebno zakomplicira kretanje.
Što se tiče RPG strane iskustva, cijeli sustav leveliranja dosta rudimentaran da ispuni neku svrhu progressa lika, no imam dojam da nisam nadogradio niti jedan skill izuzev health bara, jednako bi igrao i završio cijelu igru. Borba je s druge strane bila dobra, mesnata, konačno su dodali animacije gdje lightsaber može prerezati ekstremitete. No sami lightsaber stanceovi dosta nepotrebna šminka, na kraju se vjerojatno većina odlučila za dva i samo to koristila do kraja igre.
Još jedan dio koje mi dosta iritirao je previše ponavljanje svega - vraćanje valjda 5 puta na Koboh, 3 puta da imaš de facto istu boss borbu sa istim antagonistom, 5 nepotrebnih valova neprijatelja samo da se produži trajnost itd. Kao da je osim većim levelima, trebalo copy-paste contentom napuniti dodatno satnicu. Iz moje perspektive, manje je više 🙂
Kada sve zbrojim i oduzmem, vrlo solidna 8-ica. Očekivao sam iskreno nakon prethodnika 9+ robu, no to se nije dogodilo. Svejedno, topla preporuka svima, pogotovo ljubiteljima Star Wars franšize.