Meni je iskreno osvjezavajuce bilo ne razmisljati o brojkama u igrama koje nisu punokrvni RPG.

foggy

A ne bi rekel da je lijeni potez i da itko brani ljenost. Ne mora svaka igra bit kompleksna da bi bila zabavna niti bi svaka igra profitirala povećavanjem kompleksnosti, ova pogotovo pošto nije rpg. Imaš skill pointove koji ti povećavaju damage, dodavanjem damagea na lightsaberu ne bi dobio ništa nego fragmentaciju i navigiranje menijima koji u jednoj cinematic igri izvlače igrača iz iskustva.

Kada igra ima toliko sadrzaja, nacina borbe i desetke sati igre prepune tehnicki-impresivnih trenutaka, pozivati se na lijenost samo zbog toga jer nema vise brojki nije bas posteno prema developerima.

foggy mozda zato jer ovo nije rpg i nije poanta krcati statse i brojke u krajnem buildu lika. Skill tree je doslovno otkljucavanje abilitya, a ne njihovu snagu, radius ili defanzivne mjere.

Zasto onda napucavanje u Unchartedu nije realisticno poput BiA? Lijenost developera? I don't think so…. Zabrijavas previse imo

    • [deleted]

    Digli ste temu i sad sam i ja morao kupit igru.

      chono Tko kaze da je ovo morao biti rpg-like na oruzjima? Sto nisu ubacili dodatnu customizaciju bas na dijelove oruzja pa da mijenja paletu u combatu i da malo rasterete skill tree koji je glupost jer pol skillova ne otvoris ni kad sve skupis? Velim da ima 100 nacina vi se upikli na krivi. Sve sto hocu reci je da volim kad igra daje smisao oko onoga sto skupis. Ovdje to nije slucaj, osim naravno gusta istrazivanja. Skupis sve, imam 10 vrsti brade i 30 obleka, stvarno impresivno.

      Ja cu se i dalje vratiti na to da mi je igra odlicna, ali cu i otvoreno kritizirati sto mi je moglo biti bolje. Sad kom sto vise pase je cisto stvar preferencije, kak i vama tak i meni.

      Enivej, toeto.

        foggy o cemu ti sad pises, o combatu ili o kozmetici? Ako pises o combatu, onda si totalno u krivu, jer sve sto otkljucas to i koristis, ovisno o stanceu. Tu dolazimo do problema sto ti nisi koristio, nego si silovao jedno te isto, sto je i razumljivo s obzirom da si igru zavrsio za vikend 🤷‍♂️ i to je to, bitchas bezveze i neznas uopce sto napisati.

        Nemozes rasteretiti ovakav skill tree jer su abilitiyi, a da ne ubacis brojke i klasican rpg sustav.

        Iskreno mislim da sam uživao više u jedinici. Dvojka mi je bila u top 3 najočekivanijih naslova na trenutnoj generaciji.

        Od Fallen Ordera nisam očekivao puno i na kraju me igra oduševila. Od Survivora sam očekivao možda ipak malo previše i nisam to dobio.

        Naravno da ni u prilog ne ide poprilično loš dio sa tehničke strane. Ali priča i lokacije su mi bili bolji u Orderu. Dvojka naravno ima bolji combat, napokon fast travel..

        Mislim da priča nije skroz iskoristila potencijal u dvojci. Da se razumijemo i tu je bilo nekoliko epskih scena.

        Kako god veselim se nastavku i nadam se da je to to što se tiče ove priče.

        • [deleted]

        prvi dojmovi nakon ~15 sati.

        Puno zabavnije nego jedinica, combat mi je zabavan, planeti su ogromni i gust ih je istrazivati, prica je zanimljiva za sada, tesko je prestat igrat.

        Igram na performance modu (ps5), i stalno kad vrtim kameru mi u uglu ekrana zablica neka bijela slika kao da se ne loada dovoljno brzo, na prvo nisam obracao pozornost ali sad mi oko stalno bjezi i primjecujem to sve vise i vise sto me jako nervira.

        Vizualno kad usporedim ovo i HFW nisu ni blizu koliko losije izgleda. Mislim da mi je HFW postavio ljestvicu previsoko kako bi trebale izgledat igre na ps5.

          [deleted] ovo ti je shity Unreal Engine 5, nazalost ovako izgledaju igre za sada u njemu. Neovisno o PS5, jer ovako izgleda i na PCu

            chono ovo ti je shity Unreal Engine 5

            Survivor se vrti na modificiranom UE 4. UE 5 je planiran za trojku.

              6 dana kasnije
              • [deleted]

              Evo zavrsio sam igru, 37 sati.

              Mislio sam ici po platinu, ali sam skuzio da sam promasio jedan trofej a neda mi se ulazit u new game +.

              Sve u svemu zabavna igra, i dalje sa dosta grafickih bugova. Combat mi je na pocetku bio dobar, pred kraj me pocelo zivcirat da sam spustio difficulty.

              Par boseva je toliko naporno da sam skoro joystick bacio u zid, ona žaba a poslje pgotovo dvije žabe. Jebao sam im sve po spisku, u elden ringu me nije niti jedan boss toliko nazivcirao koliko te žabe.

              Story je bio predvidiv, ok nista posebno.

              8/10

                [deleted]

                Ja sam taj missable trofej dobio ispod dva sata.

                New game plus na story težini i skipanje svih cutscena.

                Rješiš Corcuscant sa Bodeom vrlo rano i onda samo farmaš na Jedhi iako je najlakše samo ići po priči jer dolazi dovoljno neprijatelja.

                [deleted]

                Ma te zabe nisu uopce fer, teske su jer su nepravedno dizajnirane borbe. Meni su dvije zabe bile laksi fajt od jednog.

                Git gud ljudi git gud

                Dva Rancora su masu teža od tih žaba.

                14 dana kasnije

                I tak upalim igru jucer i vidim da me vratila 10h nazad, i sad mogu ništa jer čak i da imam tuđi save ps5 neda kopirati save sa usba

                2 mjeseci kasnije

                Završio igru.

                Grafički lijepa, na Performance mode responzivna igra s tu i tamo kojim stutterom kojem mogu kroz prste progledati jer se dogadja zbilja rijetko.

                Glazba u igri je vrlo dobra, posebice kod boss borbi, koje su začuđujuće dobre kao uostalom i sami Combat. Nije taj Combat na razini jednog Sekira npr, ali je apsolutno zabavan i raznolik sa 5 različiti stances te hrpom skillova za otkljucati.

                Ono što me se manje dojmilo je to što igra pokušava biti i From Type o Game i Uncharted i svašta nesta odjednom pa mi se tako npr platforming čini overused i kako se kraj igre primiče počne smarati. Puno draže bi mi bilo da je više combat Encountera nego pentranja, ali šta je tu je.

                Takodjer Open World iako nelos, ipak je to još jedan Open world sa svojim prednostima i manama i kako je vrijeme odmicalo usredotočio sam se više na Main Story nego na rješavanje svega i svačega po mapi jer sam se bojao laganog zasicenja koje je nastupilo.

                Svjetovi su ljepi, ali mislim da se trebalo ići na više njih nego na scope istih, tj njih dva su velika i baš Open world dok su ostali mali planeti sa linearnijim kretanjem, što meni zapravo više paše i bilo bi mi draže da je bilo više takvih planeta i raznolikosti.

                Likovi i priča nisu nažalost ništa posebno, ali nisu ni užas kako to zna biti. Naš glavni lik je zapravo jako dobro napisan i okarakteriziran i na kraju napravi nešto što me čak začudilo da su devovi odlucili. Već sam se bojao da će ići suprotnim smjerom i da ga učine all merciful.

                Sve u svemu jedna vrlo dobra igra vrijedna 30ak eura koje sam platio i prešao sam ju u 3 sjedenja. To mi se dugo nije dogodilo da me neka igra ovako uhvati. Bravo za Respawn, još jednom.

                  Srećom nisi ju igrao na početku kad je izvođenje bilo upitno. Dobro jer nisi narušio prvi dojam i iskustvo.

                  Igrao si na Series X ? Na PS5 se super vrti sada.