Odigrao obje i dvojka mi je puno bolja. Od puno boljeg dizajna lokacija do toga da su u jedinici boss borbe pre teške

Neznam, meni su likovi bas fino odradeni, sto vizualno, sto glasovno. Nisu napadni i igraju svoje uloge

chono ali bogami je combat zabavniji i raznolikiji od Uncharteda ili Tomb Raidera

Znači, kroz 3 posta spominješ usporedbu combata Jedi Survivora sa Unchartedom / Tomb Raiderom…

Na koji je način to "sličan tip igara" ako se priča o combatu?

Uncharted i TR igre su, što se combata tiče, primarno 3rd person shooteri. Melee hand to hand combat nije vrijedan spomena (osim donekle stealtha, ako ga mogu svrstat uopće tu), a sama realnija priroda tih igara jednostavno isključuje korištenje različitih vrsta hladnog oružja ili moći.

Fallen Order i Jedi Survivor su, što se combata tiče (a koliko sam igral [prvog] i popratil [drugog]) primarno orijentirani na melee borbu i upotrebu Sile uz dodatak Blastera za to neko napucavanje. Logično je da je combat raznolikiji od bilo kojeg 3rd person shootera, al upravo zato ta usporedba i nema nikakvog smisla.

    Tuhy zato jer nemam s cime usporediti, a combat Jedija je zaista odlican. Zapravo sva tri serijala su iznimno zabavna za odigrati, Uncharted, TR i Jedi. Tonalitetom Jedi je negdje izmedu ta dva serijala, pa i tome mi je bilo logicno baciti usporedbu. Neznam, mozda sam u krivu.

    I nije poanta s cime baratas, je li vatreno oruzje u pitanju ili fiktivna sila uz lightsaber, vec kako je izvedeno svako u svom okruzenju.

    Edit: osim toga u svima stoji avantura, puzzle, platforming. Razlika je u pucacina, zbog vrste oruzja. Jedi je isto iz treceg lica. To su razlozi moje usporedbe i argumenti o tome kako je combat jedno te isti.

    Tuhy Van borbe, Survivor je jako slicna igra Unchartedu i Tomb Raideru, platformiranje kombinirano sa zagonetkama koje podrazumijevaju manipuliranje okolinom i set-pieceovi koji ponekad i podizu ljestvicu onoga sto postavlja sam vrh akcijskih avantura.

    Ne razumijem agresivniji nastup.

      Fico Van borbe

      Tuhy spominješ usporedbu combata

      Tuhy Na koji je način to "sličan tip igara" ako se priča o combatu?

      Tuhy Uncharted i TR igre su, što se combata tiče,

      Tuhy Fallen Order i Jedi Survivor su, što se combata tiče

      Tuhy Logično je da je combat raznolikiji

      Koliko sam puta trebal ponovit riječ "combat" da se shvati da se u svom postu referiram isključivo i jedino na taj dio?

      chono Ne bi se slozio da je combat dosadan, stvar je kako igras. Dosadno je ono u Unchartedu, malo pucanja, malo seketanja i pokoja granata.

      chono ali bogami je combat zabavniji i raznolikiji od Uncharteda ili Tomb Raidera

      chono U usporedbi sa TR i Uncharted (slican tip igre), ovaj combat je raznovrsniji i bolji.

      Ni pisnuo nisam o platformiranju, zagonetkama, avanturističkom dijelu, istraživanju ni o ičem drugom jer tu, dakako, možemo itekak povuć paralele između ta 3 serijala.

      Pričam isključivo o usporedbi combata, di on za sci-fi melee based combat igru tvrdi da je bolja i raznovrsnija od "realne" shooter based igre.

      Kao da ću reć da je combat God of Wara raznovrsniji i bolji od combata Gears of Wara ili da je combat Ninje Gaidena raznovrsniji i bolji od combata Max Paynea.

      Nema nikakvog agresivnog pristupa, makar, da, "ton" tog posta djeluje nekak agresivno 😃

        Tuhy pa bolji je, bolje izveden. Ne u usporedbi direktno upotrebom sile i lightsabera sa upotrebom vatrenog oruzja i vlastitih saka u melee combatu ili primjerice upotrebi luka i strijele kod Lare Croft. Ali Jedi ima hrpu pokreta, stanceove koji odreduju kako taj combat izvesti, skillove i zaista da siroka lepeza pokreta izgleda i izvodi se sjajno. Primjer, Lara je mogla imati drugacije pokrete sa drugacijim strijelama, uzvracanje lukom u meleeu, koristenje prepreka, chain reakcije ili zavrsne finisere ovisno kako si sredio protivnika. Uncharted je mogao imati razlicito hendlanje razlicite vrste oruzja, a ne isto papirnato podizanje pistolja i jurisne strojnice, puno je prostora ostalo prazno kod skakanja i napadanja iz te perspektive, nedorecene su combat scene gdje kombiniras pistoj i borbu sakama, jer osim quick time eventa gdje se oslobodis iz klinca neprijatelja nema niceg da odradis napad i da to izgleda kao skill, samo lupas po napadu ili vadis pistolj.

        I malo jesi agresivnije odgovorio, ali mozda nisam dobro objasnio prvi put

        Meni je teško reć da Survivor ima bolji combat od Uncharteda kad je cilj combata u Unchartedu kompletno drugačiji.

        Combat u Unchartedu, kao i u Last of Usu je zamišljen da gura igru naprijed i stvara momentum koji diže razinu adrenalina i kao takav funkcionira odlično.

        chono ne smije biti, jer tu riskiras prtljanje po statutima SW univerzuma. Mijenjas boju lightsslabrea, izgled i boju drske i to je to. Nikakvi statsi

        Ne smije biti nadogradnje oruzja zbog toga? Kotor je onda fake jel? Sta ja ovo citam 😃

          foggy ne lol Foggy daj si rec jednom u zivotu 😁 sta si uvijek tako tvrdoglav. Kotor je punokrvni RPG, ova igra to nije, nemozes ubaciti statse u lightsaber u ovakvoj igri, jer to otvara cijeli novi niz kustomizacije koji MORA utjecati na gameplay i combat.

          https://www.vox.com/2015/5/31/8689811/lightsaber-colors-star-wars

          @wooddiebone ne, tu su valovi neprijatelja za to. Gunfight za micanje igre naprijed je Brothers in Arms

            chono Pa da, zasto nebi imalo vise smisla imati kompleksniju igru a ne da skupljas 40h frizure i drske u boji? Zasto ljudi u svemu traze neka opravdanja nece mi nikad bit jasno. Postoji toliko rjesenja, ali lakse je pravdat ljene poteze. Mislim, to je moje misljenje, zasto bi bilo tvrdoglavo ako ti isto tako cijelo vrijeme imas svoje?

              Meni je iskreno osvjezavajuce bilo ne razmisljati o brojkama u igrama koje nisu punokrvni RPG.

              foggy

              A ne bi rekel da je lijeni potez i da itko brani ljenost. Ne mora svaka igra bit kompleksna da bi bila zabavna niti bi svaka igra profitirala povećavanjem kompleksnosti, ova pogotovo pošto nije rpg. Imaš skill pointove koji ti povećavaju damage, dodavanjem damagea na lightsaberu ne bi dobio ništa nego fragmentaciju i navigiranje menijima koji u jednoj cinematic igri izvlače igrača iz iskustva.

              Kada igra ima toliko sadrzaja, nacina borbe i desetke sati igre prepune tehnicki-impresivnih trenutaka, pozivati se na lijenost samo zbog toga jer nema vise brojki nije bas posteno prema developerima.

              foggy mozda zato jer ovo nije rpg i nije poanta krcati statse i brojke u krajnem buildu lika. Skill tree je doslovno otkljucavanje abilitya, a ne njihovu snagu, radius ili defanzivne mjere.

              Zasto onda napucavanje u Unchartedu nije realisticno poput BiA? Lijenost developera? I don't think so…. Zabrijavas previse imo

                • [deleted]

                Digli ste temu i sad sam i ja morao kupit igru.

                  chono Tko kaze da je ovo morao biti rpg-like na oruzjima? Sto nisu ubacili dodatnu customizaciju bas na dijelove oruzja pa da mijenja paletu u combatu i da malo rasterete skill tree koji je glupost jer pol skillova ne otvoris ni kad sve skupis? Velim da ima 100 nacina vi se upikli na krivi. Sve sto hocu reci je da volim kad igra daje smisao oko onoga sto skupis. Ovdje to nije slucaj, osim naravno gusta istrazivanja. Skupis sve, imam 10 vrsti brade i 30 obleka, stvarno impresivno.

                  Ja cu se i dalje vratiti na to da mi je igra odlicna, ali cu i otvoreno kritizirati sto mi je moglo biti bolje. Sad kom sto vise pase je cisto stvar preferencije, kak i vama tak i meni.

                  Enivej, toeto.

                    foggy o cemu ti sad pises, o combatu ili o kozmetici? Ako pises o combatu, onda si totalno u krivu, jer sve sto otkljucas to i koristis, ovisno o stanceu. Tu dolazimo do problema sto ti nisi koristio, nego si silovao jedno te isto, sto je i razumljivo s obzirom da si igru zavrsio za vikend 🤷‍♂️ i to je to, bitchas bezveze i neznas uopce sto napisati.

                    Nemozes rasteretiti ovakav skill tree jer su abilitiyi, a da ne ubacis brojke i klasican rpg sustav.

                    Iskreno mislim da sam uživao više u jedinici. Dvojka mi je bila u top 3 najočekivanijih naslova na trenutnoj generaciji.

                    Od Fallen Ordera nisam očekivao puno i na kraju me igra oduševila. Od Survivora sam očekivao možda ipak malo previše i nisam to dobio.

                    Naravno da ni u prilog ne ide poprilično loš dio sa tehničke strane. Ali priča i lokacije su mi bili bolji u Orderu. Dvojka naravno ima bolji combat, napokon fast travel..

                    Mislim da priča nije skroz iskoristila potencijal u dvojci. Da se razumijemo i tu je bilo nekoliko epskih scena.

                    Kako god veselim se nastavku i nadam se da je to to što se tiče ove priče.