Ajme sta se upravo dogodilo? Kakve su ovo akcijske scene! Ovo je Uncharted na steroidima!
Star Wars Jedi: Survivor
Zavrsio! Wow kakva zavrsna borba i kakav ending, sad stvarno iscekujem nastavak. Moram priznati da sam vise uzivao u Fallen Orderu, ali ovaj ima bolju pricu i ugodnije se igra.
Meni je taman na repertoaru a vidim da je svima na kraju bolji Fallen Order. Iako sve skupa ok iskustvo i taj mi je bio traljav po pitanju dosta toga, ako je ovaj korak nazad… ajoj.
Onda rokaj i sam odluci, iskreno ne znam po cemu bi original trebal biti bolji posto je tu sve poboljsano, ali odigraj pa vidi.
member Ako pratis main, onda je igra super. Ne osjeti se toliko backtracking iako stalno ides nazad na iste planete, ali uvijek je druga lokacija u pitanju pa zapravo nema nekog preklapanja. Ako krenes radit side i ides sve skupit, backtracking mi je tu gori nego u prvom dijelu. Ubilo me to, jos ti blokiraju otkrivene teleporte kad rjesavas neke huntove, pa moras po 80ti put isti dio levela prelazit. Backtracking je tu koma.
Meni je daleko najgori dio igre fajtanje, nakon nekog vremena sve sto ostane je bazicno stiskanje istih pizdarija do kraja igre. Vrlo brzo me to krenulo zamarat, ali posto mi je igra generalno dobra, zanemario sam taj dio.
I sama prica, villani… nisam bio nesto impresioniran, osobno mi je sve natrpano a nist se zivo ne desava.
Ne bih rekao "duplo bolji" jer onda je igra 14 ili 15/10, ali generalno bolji, samo za pinku kad se sve zbroji.
Also, tehnicki poludrlog, neke lokacije su dno i toliko mi je stekalo da je to sramota za igru koja je vani toliko dugo. Ocekivao sam puno vise s obzirom koliko su mogli skrpati stvari. Vecinom radi ok, ali primjetno steka na svakom koraku, barem malo da te razjebe.
Meni je nastavak bolji od originala. Uživao sam u obje. Jedino sto mi smeta je šugavi backtracking. Ne volim ga u igrama.
StarFox_N Evo bas i ja privodim kraju Ragnarok i tu je Survivor bolje odradio stvari jer Ragnaroku stvarno fali bolji sustav fast-travela. Razumijem zasto je takav kakav je, fora je za pricu, ali nije kada ima dosta backtrackinga i kada moras pol mape preci da samo jednu stvar koju si zaboravio kupis kod Broka ili Sindrija. Nekad je prakticnost bolji pristup od imerzije.
- Uređivano
member bolji u smislu da je kohezivniji, povezaniji i nekako ima vise klasicnih SW trenutaka. Survivor je veci, bolji exploring, bolji combat, fluidniji za igrati i ima bolju pricu, nekako je ozbiljniji, daleko ozbiljniji.
Ne bi se slozio da je combat dosadan, stvar je kako igras. Imas dosta kombinacija i na tebi je ako ces silovat jedno te iste stvari ili ces mixat. Dosadno je ono u Unchartedu, malo pucanja, malo seketanja i pokoja granata. Ovdje imas vise stanceova, imas mnogo toga na podrucju Sile, okolis, konfuziju, dizanje u zrak, povlacenje, neke fora stvari koje otkljucas u endgameu, te naravno koristenje neprijateljevih oruzja protiv njih. I da ne zaboravim imas parry, koji povezes sa protunapadom, imas letece napade, imas kontranapad kroz poseban skill gdje ih razbacas silom, te na samom kraju imas embrace darkness, ali pazljivo sa time.
Platforming je stvarno zabavan i jako fluidan. Backtracking je i dalje tu, ali ako bas zelis, ostavi ga za sam kraj, nakon glavne price. Ja sam rijesio cca 80%+ Koboh i malo vise ostale planete i vratit cu se cistit. Imas i bounty huntove, mozes uzgajati vrt, imas lov na ribe, imas mini igru u glavnom hubu, skupljanje shardova za dodatne nagrade, te nekakve riftove za dodatni challenge. Ma hrpa toga za odraditi i zabaviti se. Dodao bi jos da pored glavnih skillova sa silom, lightsaberom i survivalom, imas i perkove koji boostaju statse, ali i njih moras traziti rjesavanjem puzzleova u nekakvim hramovima. Imas i rumore, neke mini taskove ili ubijanje legendarnih monstera, jako fora.
Boss borbe ce ti biti top! Odradeno je vrhunski, pogotovo u odnosu snage Cala i ostalih likova, bas skuzis omjer snage i zasto se odigralo tako kako se odigralo. Rezija odlicna u tim borbama, prizemno, bez pretjerivanja i zanimljivo.
Sto se tice protivnika i likova, ima jedan klasicni, ostali jako fino popunjeni i stavljeni u kontekst dogadanja. Meni su dvoje top, te zavrsne borbe s njima bas kidaju. Jako upecatljivo.
E da, sto se tice combata, imas single saber, dual wield, twin i ono novo imas ssber u obliku Kylo Rena, za heavy napade, spore, ali zaista heavy. Kombiniraj to sa skillovima, silom i kretnjama i dobijes fantastican combat. Kazem, stvar je kako igras.
Ja Vam se divim, dosao sam do predkraj al mi je igra tolko dosadna da su strahote. Al potrudit cu se zavrsiti.
- Uređivano
Fallen Order je po meni imao bolje lokacije i više star warsy feeling.
Cjenim to kaj rade svoju priču, ali imati Lucrehulk i separatističke droide u igri i praktički uopće ne spomenuti Clone Wars i ne nadovezati se na tu priču je djelovalo malo previše forsano.
Odnosno djelovalo mi je kao da su htjeli, ali nisu imali dozvolu, umjesto da djeluje kao da su namjerno išli izvan glavnog lorea jer su imali svoju priču.
chono A gle u dosta igara imas izbor sam sebi slozit combat kak ti pase, ali to ne znaci da je core gameplay dobar ili zabavan na duge staze. Parry je smijesan, nauka je fulat parry koliko sirok window imas za njega. Ako brijes na silu i volis bit jedi, siguran sam da ces se zabaviti. Ako trazis nekakav izazov (ne, onaj fajt sa zabom koja te 1hita nije izazov nego smor totalni), onda ova igra nije ta. Bilo je fora, samo meni tu prestaje hvalospjev oko combata. Jednostavan je, bazican i postane dosadan, a sad hocu stiskat napad kroz drugi stance i kontrirat i nije bas neka raznolikost kad nema toliku dubinu da bude tako. Boss fajtovi mi zato nisu spektakularni jer su doslovno svi bili isti, koliko god to glupo zvucalo.
Exploring mi je van backtrackinga bio odlican, mali milijun tajni i skrivenih stvari, to mi je super. Bas je world design dobar, dali su si truda.
Za pricu se tesko mogu sloziti, pogotovo onaj iritantni ally (da sad ne spoilam). Najjaci je onaj sta vozi brod, zaboravih mu ime.
Btw vrtlarenje je ziva dosada, sto od tog imas osim sadit i cupat van apsolutno isto sjemenje? ali onaj ludjas sta ti upeca ribu je legenda, a price su mu ludilo .
foggy ali je u igri, nije da fali. Ne ocekujem Souls combat, ali bogami je combat zabavniji i raznolikiji od Uncharteda ili Tomb Raidera, meni dovoljno za zabavu i kombiniranje sa razlicitim stvarima.
Side aktivnosti su klasicne, skupi nesto da bi imao, naveo sam ih kao mogucnost, naravno da se nece svidjeti svima.
Prica je dobra, ne sa opsegom radnje u cije gabarite se smjesta, vec emocijama i pripremom Cala za treci dio. Sve sto se trebalo dogoditi se dogodilo, a nacin na koji su je ispricali je odlicno u SW okvirima.
Dobro foggy ti nabrušen na fromovim igrama, meni je skroz logično da tebi nije po volji.
Meni je bio ful težak Fallen Order. Survivor je masu lakši jer Dual wield stance, koji je apsolutna agresiva i damage, nema apsolutno nikakav downside. Još pojednostavi priču sa neimanjem heavy napada i zamjenom za defenzivnu mehaniku koju ni ne moraš koristit jer si prejak. Svede combat na timing light napada i parry.
- Uređivano
chono A mislim tesko mi je usporedit to sto navodis jer nema veze jedno s drugim. Zabavio sam se na drugacije nacine u svim tim igrama. Sto se tice combata jel. Sad tko tu sto vise preferira je druga stvar. Meni bitno da ima double jump i ja sretan. Da samo idem ravno i double jumpam ja bi bio sretan.
Bas su mi dobro slozili te abilityje kroz exploring, i oni challengi kad moras to sve brzo shiftat su bili zabavni.
Cal kao lik mi je ok, ovo drugo nemam sta dalje ponavljat previse. Nista lose da se pljuje, nista super da se hvali. Za mene je to nedovoljno dobro da bi pricao o tom dijelu igre na duge staze. Bilo i proslo. Kao i NPC-evi - jako slabo okarakterizirani, velika vecina. Par njih dobro, ostalo nidje veze.
@wooddiebone Nije sad da ja trazim from u svim igrama, to bi zbacilo da sam sebe tjeram na nesto sto necu naci. Igrao sam ohoho igara, bilo je super zabavnih i odlicnih combata, nije stvar u tome niti nekoj usporedbi.
foggy Greez, Merin, Cere, Cordova i Bode, to su likovi u ovoj igri, ostalo je crew odnosno side content, te klasicni negativci. Sasvim ok za ovakav tip igre.
Ne kazem da se nisi zabavio, ali zabavio si se i ovdje. U usporedbi sa TR i Uncharted (slican tip igre), ovaj combat je raznovrsniji i bolji. Platforming je fantastican, kao i lokacije odnosno nacin na koji su ih slozili i povezali.
- Uređivano
chono Ma jesam, zabava je bila. Gustao sam 90% vremena, samo me kraj ubio u pojam kad sam isao sve skupiti.
Jos je i steta sto osim boja i izgleda nema neke bitne customizacije lightsabera. To sam htio da bude, ali nista. Makar sam volio barem boje mijenjat
E da, super mi je komadanje kad landas finishi blow pa pol robota odleti u dumež