StarFox_N Evo bas i ja privodim kraju Ragnarok i tu je Survivor bolje odradio stvari jer Ragnaroku stvarno fali bolji sustav fast-travela. Razumijem zasto je takav kakav je, fora je za pricu, ali nije kada ima dosta backtrackinga i kada moras pol mape preci da samo jednu stvar koju si zaboravio kupis kod Broka ili Sindrija. Nekad je prakticnost bolji pristup od imerzije.

member bolji u smislu da je kohezivniji, povezaniji i nekako ima vise klasicnih SW trenutaka. Survivor je veci, bolji exploring, bolji combat, fluidniji za igrati i ima bolju pricu, nekako je ozbiljniji, daleko ozbiljniji.

Ne bi se slozio da je combat dosadan, stvar je kako igras. Imas dosta kombinacija i na tebi je ako ces silovat jedno te iste stvari ili ces mixat. Dosadno je ono u Unchartedu, malo pucanja, malo seketanja i pokoja granata. Ovdje imas vise stanceova, imas mnogo toga na podrucju Sile, okolis, konfuziju, dizanje u zrak, povlacenje, neke fora stvari koje otkljucas u endgameu, te naravno koristenje neprijateljevih oruzja protiv njih. I da ne zaboravim imas parry, koji povezes sa protunapadom, imas letece napade, imas kontranapad kroz poseban skill gdje ih razbacas silom, te na samom kraju imas embrace darkness, ali pazljivo sa time.

Platforming je stvarno zabavan i jako fluidan. Backtracking je i dalje tu, ali ako bas zelis, ostavi ga za sam kraj, nakon glavne price. Ja sam rijesio cca 80%+ Koboh i malo vise ostale planete i vratit cu se cistit. Imas i bounty huntove, mozes uzgajati vrt, imas lov na ribe, imas mini igru u glavnom hubu, skupljanje shardova za dodatne nagrade, te nekakve riftove za dodatni challenge. Ma hrpa toga za odraditi i zabaviti se. Dodao bi jos da pored glavnih skillova sa silom, lightsaberom i survivalom, imas i perkove koji boostaju statse, ali i njih moras traziti rjesavanjem puzzleova u nekakvim hramovima. Imas i rumore, neke mini taskove ili ubijanje legendarnih monstera, jako fora.

Boss borbe ce ti biti top! Odradeno je vrhunski, pogotovo u odnosu snage Cala i ostalih likova, bas skuzis omjer snage i zasto se odigralo tako kako se odigralo. Rezija odlicna u tim borbama, prizemno, bez pretjerivanja i zanimljivo.

Sto se tice protivnika i likova, ima jedan klasicni, ostali jako fino popunjeni i stavljeni u kontekst dogadanja. Meni su dvoje top, te zavrsne borbe s njima bas kidaju. Jako upecatljivo.

E da, sto se tice combata, imas single saber, dual wield, twin i ono novo imas ssber u obliku Kylo Rena, za heavy napade, spore, ali zaista heavy. Kombiniraj to sa skillovima, silom i kretnjama i dobijes fantastican combat. Kazem, stvar je kako igras.

    Ja Vam se divim, dosao sam do predkraj al mi je igra tolko dosadna da su strahote. Al potrudit cu se zavrsiti.

    Fallen Order je po meni imao bolje lokacije i više star warsy feeling.

    Cjenim to kaj rade svoju priču, ali imati Lucrehulk i separatističke droide u igri i praktički uopće ne spomenuti Clone Wars i ne nadovezati se na tu priču je djelovalo malo previše forsano.

    Odnosno djelovalo mi je kao da su htjeli, ali nisu imali dozvolu, umjesto da djeluje kao da su namjerno išli izvan glavnog lorea jer su imali svoju priču.

    chono A gle u dosta igara imas izbor sam sebi slozit combat kak ti pase, ali to ne znaci da je core gameplay dobar ili zabavan na duge staze. Parry je smijesan, nauka je fulat parry koliko sirok window imas za njega. Ako brijes na silu i volis bit jedi, siguran sam da ces se zabaviti. Ako trazis nekakav izazov (ne, onaj fajt sa zabom koja te 1hita nije izazov nego smor totalni), onda ova igra nije ta. Bilo je fora, samo meni tu prestaje hvalospjev oko combata. Jednostavan je, bazican i postane dosadan, a sad hocu stiskat napad kroz drugi stance i kontrirat i nije bas neka raznolikost kad nema toliku dubinu da bude tako. Boss fajtovi mi zato nisu spektakularni jer su doslovno svi bili isti, koliko god to glupo zvucalo.

    Exploring mi je van backtrackinga bio odlican, mali milijun tajni i skrivenih stvari, to mi je super. Bas je world design dobar, dali su si truda.

    Za pricu se tesko mogu sloziti, pogotovo onaj iritantni ally (da sad ne spoilam). Najjaci je onaj sta vozi brod, zaboravih mu ime.

    Btw vrtlarenje je ziva dosada, sto od tog imas osim sadit i cupat van apsolutno isto sjemenje? ali onaj ludjas sta ti upeca ribu je legenda, a price su mu ludilo Ha-Ha-Ha.

      foggy ali je u igri, nije da fali. Ne ocekujem Souls combat, ali bogami je combat zabavniji i raznolikiji od Uncharteda ili Tomb Raidera, meni dovoljno za zabavu i kombiniranje sa razlicitim stvarima.

      Side aktivnosti su klasicne, skupi nesto da bi imao, naveo sam ih kao mogucnost, naravno da se nece svidjeti svima.

      Prica je dobra, ne sa opsegom radnje u cije gabarite se smjesta, vec emocijama i pripremom Cala za treci dio. Sve sto se trebalo dogoditi se dogodilo, a nacin na koji su je ispricali je odlicno u SW okvirima.

        foggy

        Dobro foggy ti nabrušen na fromovim igrama, meni je skroz logično da tebi nije po volji.

        Meni je bio ful težak Fallen Order. Survivor je masu lakši jer Dual wield stance, koji je apsolutna agresiva i damage, nema apsolutno nikakav downside. Još pojednostavi priču sa neimanjem heavy napada i zamjenom za defenzivnu mehaniku koju ni ne moraš koristit jer si prejak. Svede combat na timing light napada i parry.

        chono A mislim tesko mi je usporedit to sto navodis jer nema veze jedno s drugim. Zabavio sam se na drugacije nacine u svim tim igrama. Sto se tice combata jel. Sad tko tu sto vise preferira je druga stvar. Meni bitno da ima double jump i ja sretan. Da samo idem ravno i double jumpam ja bi bio sretan.

        Bas su mi dobro slozili te abilityje kroz exploring, i oni challengi kad moras to sve brzo shiftat su bili zabavni.

        Cal kao lik mi je ok, ovo drugo nemam sta dalje ponavljat previse. Nista lose da se pljuje, nista super da se hvali. Za mene je to nedovoljno dobro da bi pricao o tom dijelu igre na duge staze. Bilo i proslo. Kao i NPC-evi - jako slabo okarakterizirani, velika vecina. Par njih dobro, ostalo nidje veze.

        @wooddiebone Nije sad da ja trazim from u svim igrama, to bi zbacilo da sam sebe tjeram na nesto sto necu naci. Igrao sam ohoho igara, bilo je super zabavnih i odlicnih combata, nije stvar u tome niti nekoj usporedbi.

          foggy Greez, Merin, Cere, Cordova i Bode, to su likovi u ovoj igri, ostalo je crew odnosno side content, te klasicni negativci. Sasvim ok za ovakav tip igre.

          Ne kazem da se nisi zabavio, ali zabavio si se i ovdje. U usporedbi sa TR i Uncharted (slican tip igre), ovaj combat je raznovrsniji i bolji. Platforming je fantastican, kao i lokacije odnosno nacin na koji su ih slozili i povezali.

            chono Ma jesam, zabava je bila. Gustao sam 90% vremena, samo me kraj ubio u pojam kad sam isao sve skupiti.

            Jos je i steta sto osim boja i izgleda nema neke bitne customizacije lightsabera. To sam htio da bude, ali nista. Makar sam volio barem boje mijenjat 😃

            E da, super mi je komadanje kad landas finishi blow pa pol robota odleti u dumež 😃

              foggy i ne smije biti, jer tu riskiras prtljanje po statutima SW univerzuma. Mijenjas boju lightsslabrea, izgled i boju drske i to je to. Nikakvi statsi

                Čak iza boja ima cijela filozofija u Star Warsu, lightsaber je baš vrlo specifično oružje u tom univerzumu. Ja ću napisati neke dojmove kada nešto duže odigram budući da sam još na početku igre.

                Odigrao obje i dvojka mi je puno bolja. Od puno boljeg dizajna lokacija do toga da su u jedinici boss borbe pre teške

                Neznam, meni su likovi bas fino odradeni, sto vizualno, sto glasovno. Nisu napadni i igraju svoje uloge

                chono ali bogami je combat zabavniji i raznolikiji od Uncharteda ili Tomb Raidera

                Znači, kroz 3 posta spominješ usporedbu combata Jedi Survivora sa Unchartedom / Tomb Raiderom…

                Na koji je način to "sličan tip igara" ako se priča o combatu?

                Uncharted i TR igre su, što se combata tiče, primarno 3rd person shooteri. Melee hand to hand combat nije vrijedan spomena (osim donekle stealtha, ako ga mogu svrstat uopće tu), a sama realnija priroda tih igara jednostavno isključuje korištenje različitih vrsta hladnog oružja ili moći.

                Fallen Order i Jedi Survivor su, što se combata tiče (a koliko sam igral [prvog] i popratil [drugog]) primarno orijentirani na melee borbu i upotrebu Sile uz dodatak Blastera za to neko napucavanje. Logično je da je combat raznolikiji od bilo kojeg 3rd person shootera, al upravo zato ta usporedba i nema nikakvog smisla.

                  Tuhy zato jer nemam s cime usporediti, a combat Jedija je zaista odlican. Zapravo sva tri serijala su iznimno zabavna za odigrati, Uncharted, TR i Jedi. Tonalitetom Jedi je negdje izmedu ta dva serijala, pa i tome mi je bilo logicno baciti usporedbu. Neznam, mozda sam u krivu.

                  I nije poanta s cime baratas, je li vatreno oruzje u pitanju ili fiktivna sila uz lightsaber, vec kako je izvedeno svako u svom okruzenju.

                  Edit: osim toga u svima stoji avantura, puzzle, platforming. Razlika je u pucacina, zbog vrste oruzja. Jedi je isto iz treceg lica. To su razlozi moje usporedbe i argumenti o tome kako je combat jedno te isti.

                  Tuhy Van borbe, Survivor je jako slicna igra Unchartedu i Tomb Raideru, platformiranje kombinirano sa zagonetkama koje podrazumijevaju manipuliranje okolinom i set-pieceovi koji ponekad i podizu ljestvicu onoga sto postavlja sam vrh akcijskih avantura.

                  Ne razumijem agresivniji nastup.

                    Fico Van borbe

                    Tuhy spominješ usporedbu combata

                    Tuhy Na koji je način to "sličan tip igara" ako se priča o combatu?

                    Tuhy Uncharted i TR igre su, što se combata tiče,

                    Tuhy Fallen Order i Jedi Survivor su, što se combata tiče

                    Tuhy Logično je da je combat raznolikiji

                    Koliko sam puta trebal ponovit riječ "combat" da se shvati da se u svom postu referiram isključivo i jedino na taj dio?

                    chono Ne bi se slozio da je combat dosadan, stvar je kako igras. Dosadno je ono u Unchartedu, malo pucanja, malo seketanja i pokoja granata.

                    chono ali bogami je combat zabavniji i raznolikiji od Uncharteda ili Tomb Raidera

                    chono U usporedbi sa TR i Uncharted (slican tip igre), ovaj combat je raznovrsniji i bolji.

                    Ni pisnuo nisam o platformiranju, zagonetkama, avanturističkom dijelu, istraživanju ni o ičem drugom jer tu, dakako, možemo itekak povuć paralele između ta 3 serijala.

                    Pričam isključivo o usporedbi combata, di on za sci-fi melee based combat igru tvrdi da je bolja i raznovrsnija od "realne" shooter based igre.

                    Kao da ću reć da je combat God of Wara raznovrsniji i bolji od combata Gears of Wara ili da je combat Ninje Gaidena raznovrsniji i bolji od combata Max Paynea.

                    Nema nikakvog agresivnog pristupa, makar, da, "ton" tog posta djeluje nekak agresivno 😃

                      Tuhy pa bolji je, bolje izveden. Ne u usporedbi direktno upotrebom sile i lightsabera sa upotrebom vatrenog oruzja i vlastitih saka u melee combatu ili primjerice upotrebi luka i strijele kod Lare Croft. Ali Jedi ima hrpu pokreta, stanceove koji odreduju kako taj combat izvesti, skillove i zaista da siroka lepeza pokreta izgleda i izvodi se sjajno. Primjer, Lara je mogla imati drugacije pokrete sa drugacijim strijelama, uzvracanje lukom u meleeu, koristenje prepreka, chain reakcije ili zavrsne finisere ovisno kako si sredio protivnika. Uncharted je mogao imati razlicito hendlanje razlicite vrste oruzja, a ne isto papirnato podizanje pistolja i jurisne strojnice, puno je prostora ostalo prazno kod skakanja i napadanja iz te perspektive, nedorecene su combat scene gdje kombiniras pistoj i borbu sakama, jer osim quick time eventa gdje se oslobodis iz klinca neprijatelja nema niceg da odradis napad i da to izgleda kao skill, samo lupas po napadu ili vadis pistolj.

                      I malo jesi agresivnije odgovorio, ali mozda nisam dobro objasnio prvi put

                      Meni je teško reć da Survivor ima bolji combat od Uncharteda kad je cilj combata u Unchartedu kompletno drugačiji.

                      Combat u Unchartedu, kao i u Last of Usu je zamišljen da gura igru naprijed i stvara momentum koji diže razinu adrenalina i kao takav funkcionira odlično.