foggy Ja sam mijenjao, na kraju mi je engleski bolje sjeo.
gotovo uvijek igram sa engleskim VO. jedino u igrama sa losim VO poput FFX i FF13 bih htio japanski (i ne kuzim zasto ne postoji ta opcija barem u FFX remasteru kao sto je slucaj sa FF12 Zodiac Age) , dok npr u japanese themed jrpg poput Shin Megami Tensei igara u koje spadaju i Persone naravno, uvijek biram japanski jer je prirodnije.
Ona mi je najbolji lik u igri, ako pričamo o ekipi s kojom upravljaš.
mislim da je najbolji lik u igri period, iako jedan villain dolazi blizu i isto tako njih dvoje imaju jako dobro odradjenu glasovnu glumu.
ili sve ostaje isto neovisno o klasi koju koristiš?
ne kuzim sta mislis isto? ako mi pojasnis mozda i mogu dati neki smisleniji odg, ovako cu probati pucati napamet.
znaci kao sto znas imas mogucnost mjenjanja klasa. klase leveliras tako sto se boris i skupljas experience, kako upoznajes heroje tako ti se otvaraju i njihove klase i brze ces istu levelirati ili pak otvoriti za novog party membera ako je taj hero u partyu.
vrlo je bitno znati da ces vrlo sporo levelirati klasu ili ju pak otkljucati ako se boris sa neprijateljima koji su slabijeg levela od tebe. posebice kad si 5+ levela jaci, progression ide jako sporo, zato trazi uvijek sebi slican level.
pretpostavljam da si se u kampovima levelirao pod onom opcijom level up pa je to jos jedan razlog sto si mnogo jaci. i ja sam to radio, ali sam negdje na polovini igre prestao koristiti tu opciju.
dakle, kako otvaras nove klase tako otvaras mogucnosti za mixati buildove. nikad nijedan build ne moze doseci svoj puni potencijal samo ako igras sa jednom klasom npr ajmo reci sa likom Sena. Kada dodjes do soft cap sto je level 10 u klasi, onda treba mijenajti klasu jer nema smisla dalje ulagati poene u istu, sve dok ne dobije odredjenu side quest sto main sto hero charactera gdje se cap otkljuca i mozes ici do lvl 15 mislim i tako otkljucati dodatne napade (arts) u toj klasi kao i skillove.
poanta toga svega je da bi najkorisnije skillove i artove preneo na zeljenu klasu jednom kada odlucis koja ce ti biti main za pojedinog party membera
jedna od najboljih attacker klasa je Incursor, a da bi istu otkljucao trebas rijesiti opcionalni Alexandria hero quest. ja sam je koristio ponajvise, pogotovo protiv bosseva.
Dakle moj build je isao ovako
Arts (one koje imas po defaultu): Mystic Vision, Glitter Stream i Etched Deep
Master Arts (njih ucis tako sto koristis druge klase):
- Shield Bash (moras levelirati Guardian Comander klasu)
- Shadow Eye (Swordfighter) - obavezno za micati agro i jacati napad, koristan art za sve attacking klase
- Soaring Tempest (Lone Exile)
To su ti tri klase koje trebas igrati da bi imao npr najbolje moguce master arts za Incursor klasu
Zatim imas Master Skills koje takodjer otkljucavas igraju druge klase
- Swift Death (mislim Full Meta Jaguar)
- Critical Strike (Flash Fencer)
- Ultimate Qigong (Thaumaturage) - obavezan skill
kada to uparis sa odgovarajucim gemovim i accessories imas najbolji dps build u igri, ali da bi d toga dosao kao sto vidis treba ti jako puno igranja, kemijanja, mjenjanja klasa, odradjivanja sidequestova radi najboljih accessories i farmanje materijala za level 10 gemove.
ja sam izgubio sate i sate samo na kemijanje s buildovima i kada jednom nadjes pravi i skontas kako cancel arts fukcionira imas win win situaciju.
sto se tice bosseva i mini bosseva, sve se svodi na chain attacks. tu moze djeliti milijune damage, ako znas sta radis. takodjer heroes u chain attack imaju veliku ulogu i variraju od super korisnih do mediocre pa ces tako nekad imati jednog heroes u party koji ti treba radi leveliranja klase, ali ti nece biti bas najkorisniji u chain attack pa ces uvijek vagati gdje ti i kada tko treba.
dodaj tu jos Ouroboros buildove i njihovu mogucnost koristenja kako u normal fight, tako i u chain attack i imas jos jednu stvar na kojoj moras mozgati i kemijati.
da ako si overleveliran naravno da ces ignorirati masu stvari jer nisi primoran koristiti, ali ja smatram da je fighting sistem dosta dubok i sa 7 likova odjednom na ekranu i svim mogucim efektima i napadima izgleda vrlo impresivno.
takodjer imas auto battle opciju za obicne non boss borbe pa ako ti se neda sa kojekakvim slabim protivnicima boriti, ostavis AI da odradi svoje.
meni cak da fighting sustav i nije sjeo, ali nasrecu je, te mi nimalo dosadio, iako naravno da ima mjesta za napredak, uvijek u svakoj igri ima), odigrao bih zbog svega ostaloga.
vjerujem da, ako ti u 60 sati nije sjeo fight, ni nece, posebice jer znam da ti volis turn based, a ja opet vise real time, pogotovo kada je pristojno odradjen. drazi mi je nego u npr Vesperiji, Scarlet Nexus ili pak Arise. u tim sam igrama nekad imao osjecaj da stiscem sve zivo jer se fight brzo odvija, mjenja se kut kamere radi filmicnosti (npr u Arise) sve bljesti, a ja masham po attack buttonu ko lud. mi je Scarlet Nexus najbolje sjeo. medjutim ne tvrdim da imaju los sustav, nego ocito ja ne znam sta radim, a svejedno nekako napredujem kroz igru, a tako je ocito tvoj slucaj sa XC3.