Deadwalker nemam ja ništa protiv brojki, no nakon "izvodit će i bolje za duplo manje novce", nekako mi se neda dalje. bez uvrede.
Ako je to citat od Prayera, nije tehnički ništa krivo rekao - manjak konkurencije je baš loša stvar za konzumente jer onda stvari imaju
Rekao je sve tehnički loše. Nema nikakve relacije između toga. MS je išao multiplatform, a nit su Sony slušalice poskupile na 200eura, nit su igre 80eura, nit su poskupile, niti to ima ikakve veze jedno s drugim.
"Bit će i bolje za duplo manje novce" To je samo kratki bombastični sažetak onoga šta mislim da će se dogoditi u određenim slučajevima, kod first party naslova u 100% slučajeva.
Treba još mslo pričekati da izađe Pro i prave analize, imamo dvije nepoznate stavke tu, novi AMD Advanced Ray Tracing i PSSR ML upscale. Još nisu izašle igre koje su rađene i za Pro.
Sve dosad viđeno je low-mid effort za enhance postojećih starijih igara.
I ako takvi simple portovi odmah idu sa 30 na 60fps sa boljim raytracingom u PS5 Quality postavci, to i bez brojki(koje su teoretski puno više od duplo jače od običnog PS5) očekujem još bolje rezultate kako vrijeme ide. Treba vidjeti, ali sama činjenica da F1 ide sa RTom koji je isti kao max na PC, bvh u AW2 govori da ćemo gledati RT dosad neviđen na konzolama, ono što je običnom PS5 dosta falilo(osim donekle u ekskluzivnim igrama)