Deadwalker Napredak ponekad nije nužno dobra stvar.
Uzmi ovo u obzir: Diablo 3 je po skoro svemu bio napredak. Od enginea, do borbe do grafike i do kompleksnosti. Pojednostavili su arhaičku igru i napravili sranje. Realno sranje. Diablo 2 je oldschool, hardcore igra. Kvalitetna igra. Igra koja ima srž i dubinu jebeno dobrog RPGa. Imao je jebačko temelje i tu je najbitnija stvar. Kad imaš dobro temelje, gradiš gore što hoćeš. Kad imaš sjebano temelje kad tad se sruši. Zato odeš u diablu ubiješ blue goblina i igra ti stane na 3-5 sekundi jer server ne može progurati informacije o splitanju goblina smrti exploziji loota i brojkama odjednom. Jednostavno imaš sistem koji je superijorniji od staroga ali nemaš hardver ili softver ili server koji može podržati količinu informacija koja treba biti dostupna.
Nije ni path of exile daleko od toga. Igra je ravno 500 puta bolja od Diabla 3. Kompleksnija je na bolje. Path of Exile je više nastavak Diabla 2 nego sam Diablo 3. Što je skroz ok, jer su igre toliko različite da jednostavno imaš ljude kojima je jedna ili druga privlačnija. Problem dolazi tad kad imaš 500-700-1000 neprijatelja na ekranu i tisuće i tisuće spellova efekta i svih pizdarija, usput padne jedno 15 tisuća bijelih sivih predmeta u pozadini koje ti ne vidiš jer imaš loot filter ali oni su i dalje tamo. I onda pretisneš ALT da vidiš iteme i onda ti se smrzne igra i vidiš 25 ekrana loota stisnuto na jednom ekranu na tih 0.5 sekunde, i server te mrzi, fps pada sa 120-130 na ispod 10. Ne zato što ti nemaš dovoljno jak PC već količina informacije koja se pokušava probit je nekoliko puta veća od mogućnosti enginea i servera. Stvar je u tome da se to ne dešava često. Ali ako napraviš nabrijanu mapu, pogodiš tih par modova, napravio si system crasher.
Gdje počinje problem? Problem počinje kad počneš sa nečime, to radi i onda pokušaš to nešto pretvorit u nešto drugo. U ovom slučaju overnukati engine igre sa sve više i više informacija. Jer to je danas moderno. Na kraju nije baš lako fixati srce bez da ne sjebeš ostale organe.
I sad uzmi diablo 2. Igra se može vrtit na tosteru i radi savršeno. Ja imam laptop koji vrti diablo 2. Bio mi je laptop u torbici jedno 5-7 godina bez da se izvadio. Ima windows Xp. Upalio sam laptop i čuo sam demonske zvukove iz njega. Upalio sam diablo 2, i brate radi kao da sam ga jučer instalirao na novom uređaju.
Diablo 2 ima magic find koji funkcijonira za razliku od Diabla 3. Nema paragona, što znači da skill nešto znači. Iteme je teže nafarmati. RUNE WORDS. Teški bossevi. Zahtijeva nekakvo znanje klase. Možeš sjebat lika. I ima smisla imat više likova. oprosti ali koliko god Diablo 3 bio napredan u engineu i grafici toliko je otišao u nazad kao ARPG. Sa QoL tipa shared stash i većim stashom Diablo 2 remaster sa ovakvim vizualima je zapravo ljudima draža nego bilo što od blizzarda u zadnjih X godina.
i zapravo glavna stvar zašto će Diablo 2 remaster biti odličan je to što na njemu ne radi blizzard. Blizzard kao firma je odlična kad treba napravit cinematic, i kad treba ukrasti ideje i napraviti od tih istih ideja bolju stvar, ali su totalni moroni kad je u pitanju neka vrsta imaginacije. To su shvatili kad su pokušali napravit warcraft 3 remake ali su zapravo unazadili igru u svakom aspektu. Doslovno da su reizdali igru samo sa 5% boljihm teksturama manje bi failali. Nije žvaka za seljaka.