@pravednik

Zanimljivi komentari sa youtube videa :

Ovo je modder koji je pokrenuo Bloodborne u 60fps na PS4

A iz nekog razloga u jednoj sceni Alex misli da je CPU usko grlo na XSX-u. Mislim, ja ne znam o čem se radi u Photomodeu, al da neki ljudi prozivaju Alexa jer nema pojma što radi je smijeh, a kao smatra se profićem o techu, jel

    Fico

    Pa eto, Bloodborne modder misli isto. U ljepšem smislu.

    PS2MASTER
    Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?

    U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.

    Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.

    Ako govorimo o klasičnoj rasterizaciji, onda da, vjerojatno nema smisla nešto tako raditi u photo modeu. Ali ako je RT u pitanju, nije uopće luda usporedba.

    S obzirom da obje konzole drže lockanih 30 fps-a u RT modu, što govori da imaju sigurno lijep overhead, ali dev iz ovog ili onog razloga nije mogao lockati fps na 60. Za pretpostaviti je da su možda došli do nekih 45-55 fps-a i nisu imali vremena, novca ni resursa da sada to navlače pa su lockali na 30 kao najsigurniju opciju.

    Photo mode test to i donekle dokazuje, s obzirom da su PS5 i XSX i tom rangu 45-55 s RT-om, ali bez možda dropanja reze na 1080p i dodatne optimizacije, sigurnih 60 nije bila opcija pa su to odlučili riješiti lakšim putem. Bilo bi super kada bi mogli izbaciti performance RT mode kao u Spidermanu. 1080@60 s RT-om.

      Control je zahtjevnija igra i vjerojatno je tesko, trenutno, izvediv performance rt mod u 60fps-a bez vecih degradacija rt-a koji je sam po sebi vec low verzija onoga sto moze pc inacica.

      fensisuperstar te settingse gura i nvidia geforce 2 pro ili kako se vec zvala moja prva geforce graficka lol

      fensisuperstar

      Rekao je 2070 super, krivo si pročitao.
      3070 je ipak high end klasa i neusporediva sa konzolama.

      3070 gura ovu igru na max postavkama na zakucanih 60 na 2K rezoluciji.

      Nexus Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?

      U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.

      Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno. Tema vezana za ovaj benchmark na GAF-u, par likova testirali istu scenu na PC-u opterecenje PC-a je minimalno tako da nema uskog grla uopce nit utjece na fps i da nema RT. Alex bi to trebao znati i ne pitati se dal je mozda problem sa CPU-om u sceni, al striktno vezano za Xbox iz nekog razloga. :/
      Ako je tako i sudeci po svim pricama na netu da Xbox jos nema zrele development kitove, a PS5 ima od samog pocetka, nebi li onda PS5 u nekim scenama trebao ne biti na 45fps, nego na 50 il vise ako on nema problema CPU-om ( jer su u SMT-u CPU na PS5 i XSX prakticki isti) i ima zrelije dev kitove, jel

      Nexus Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.

      Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.

        PS2MASTER

        Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno.

        U normalnoj rasterizaciji. Ne u scenama gdje koristiš RT. U photo modeu RT se i dalje prikazuje te se zato i koristi CPU u dobroj mjeri u svim scenama. I dalje se mora kalkulirati scena kako bi se RT propisno prikazivao. Alex i ekipa su to rekli, ali očito nitko ne sluša.

        Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.

        Da li Souls, Bloodborne i Sekiro imaju RT? Nemaju. Znači on to ne može znati za igre koje koriste RT.

          Jasno je da XSX ima prednost i radi bolje. Uostalom, pa i malo je jača konzola. Ali, to su sve takve nijansice. Mene zanimaju UE5 igre i prvi prikaz UE5 igara. Ovo zasad ništa nije next-genovski toliko. Ili moramo čekat ND PS5 ekskluzivu da pokažu ljudi što se može s današnjim konzolama?

          Ako imaš Series X odigraj Gears 5 DLC Hivebusters. To ti je next gen.
          Demon Souls na PS5.
          L
          Mislim da nećemo vidjeti neki skok kao u PS3 na PS4.

          Ova generacija je više kao upgrade, sad se ide na rezoluciju i frame rate.
          Zaboravljate da je PS4 bio predugo na tržištu, tamo od 2018. počeo je gadno zastajkivati i vidla se muka developera.

          Nemam XSX nažalost jer nemam toliko love 😃, ali da...vidio sam gameplay i Gearsi izgledaju baš predivno. Iako, još niti jedna igra mi nije izazvala onaj "wow" efekt kao kad sam upalio nakon PS2 prve Gearse na X360. Kakva je to bila igretina.

          išao još jednom pročitati @pravednik skapirao sad da si odgovorio Flipperu.

          😃
          😃
          1 / 2
          reko jebote 3070 za ove low postavke ? wtf ^^

          Ako sam dobro sve shvatio, PS5 je bolja konzola od XSX?

            Flipper
            Mislim da striktno gledajući ovi DF analizu, PS5 je stabilniji i bolji za igrati nego XSX verzija?

            XSX i XSS imaju problem sa stutteringom u 60 fps modu, a u 30 fps modu na XSX ima nešto više problema s frame pacingom.

            U ovoj photo mode usporedbi, XSX ima prednost, ali ne igramo u tom modu, tako da je irelevantno.

            Potvrđujem da se radi o bugu.
            Gears 5 je imao isti bug pa su ga patchali.

            Nije do konzole. Stvarno imaju lošije developer kitove što je čudno obzirom da je Microsoft softver kompanija.

            Čekajte novu Forzu, Gears 6 i Stalkera da vidite sposobnost konzole.

            Zamjerka Microsoftu na Series S konzoli.
            Ok je ali koči Series X jer prvo moraš gledati na S prilikom razvoja.
            Ima nešto u tome svemu.

              pravednik Čekajte novu Forzu, Gears 6 i Stalkera da vidite sposobnost konzole.

              Isto kak i treba čekat poštenu first party playstation exkluzivu da bi se vidle stvarne mogućnosti PS5.

              Ove analize (bolje ili loše) upgrejdanih last gen igara uopće ne doživljavam.
              Baš ću na temelju Controla procjenjivat stvarnu snagu neke konzole.

              Za 2-3 godine, kad dođe neka igra od Naughty Doga il, kaj ja znam, novi God of War / nešto treće, će nam svima kolektivno vilica ispadat.

              Zamaranje ovim minornim detaljima koje kroz normalno igranje niti ne primjetiš je pretjerano.