Logično da Series X.
Jedino kaj mi je bolje na PS5 je kontroler.
Logično da Series X.
Jedino kaj mi je bolje na PS5 je kontroler.
Najbolji je Switch, nemate pojma.
Nisam to rekao Master.
Govorim o BENCHMARKU koji mjeri snagu.
Valjda ti je jasno da Series X ima bug, radi toga imaš dipsove i sttuter.
Kada gledamo čistu snagu Control ti jasno pokazuje koliko znači 36 vs 52 CU i veća propusnost memorije rezervirana samo za GPU.
Ili buš rekao da Series X nebre držat 60 frejma u performance modeu dok uz RT ima više? Nema logike.
Taj bug je na Series X od launcha konzole.
U svim multiplatform igrama.
Nisam to rekao Master.
Govorim o BENCHMARKU koji mjeri snagu.Ili buš rekao da Series X nebre držat 60 frejma u performance modeu dok uz RT ima više? Nema logike.
Taj bug je na Series X od launcha konzole.
U svim multiplatform igrama.
Zna se odavna kakva je razlika u papiru i sto se ocekuje, no.
RT velis
Zanimljivi komentari sa youtube videa :
Ovo je modder koji je pokrenuo Bloodborne u 60fps na PS4
A iz nekog razloga u jednoj sceni Alex misli da je CPU usko grlo na XSX-u. Mislim, ja ne znam o čem se radi u Photomodeu, al da neki ljudi prozivaju Alexa jer nema pojma što radi je smijeh, a kao smatra se profićem o techu, jel
PS2MASTER
Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?
U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.
Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.
Ako govorimo o klasičnoj rasterizaciji, onda da, vjerojatno nema smisla nešto tako raditi u photo modeu. Ali ako je RT u pitanju, nije uopće luda usporedba.
S obzirom da obje konzole drže lockanih 30 fps-a u RT modu, što govori da imaju sigurno lijep overhead, ali dev iz ovog ili onog razloga nije mogao lockati fps na 60. Za pretpostaviti je da su možda došli do nekih 45-55 fps-a i nisu imali vremena, novca ni resursa da sada to navlače pa su lockali na 30 kao najsigurniju opciju.
Photo mode test to i donekle dokazuje, s obzirom da su PS5 i XSX i tom rangu 45-55 s RT-om, ali bez možda dropanja reze na 1080p i dodatne optimizacije, sigurnih 60 nije bila opcija pa su to odlučili riješiti lakšim putem. Bilo bi super kada bi mogli izbaciti performance RT mode kao u Spidermanu. 1080@60 s RT-om.
Control je zahtjevnija igra i vjerojatno je tesko, trenutno, izvediv performance rt mod u 60fps-a bez vecih degradacija rt-a koji je sam po sebi vec low verzija onoga sto moze pc inacica.
3070 za ove settingse???
fensisuperstar te settingse gura i nvidia geforce 2 pro ili kako se vec zvala moja prva geforce graficka lol
Rekao je 2070 super, krivo si pročitao.
3070 je ipak high end klasa i neusporediva sa konzolama.
3070 gura ovu igru na max postavkama na zakucanih 60 na 2K rezoluciji.
Nexus Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?
U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.
Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno. Tema vezana za ovaj benchmark na GAF-u, par likova testirali istu scenu na PC-u opterecenje PC-a je minimalno tako da nema uskog grla uopce nit utjece na fps i da nema RT. Alex bi to trebao znati i ne pitati se dal je mozda problem sa CPU-om u sceni, al striktno vezano za Xbox iz nekog razloga. :/
Ako je tako i sudeci po svim pricama na netu da Xbox jos nema zrele development kitove, a PS5 ima od samog pocetka, nebi li onda PS5 u nekim scenama trebao ne biti na 45fps, nego na 50 il vise ako on nema problema CPU-om ( jer su u SMT-u CPU na PS5 i XSX prakticki isti) i ima zrelije dev kitove, jel
Nexus Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.
Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.
Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno.
U normalnoj rasterizaciji. Ne u scenama gdje koristiš RT. U photo modeu RT se i dalje prikazuje te se zato i koristi CPU u dobroj mjeri u svim scenama. I dalje se mora kalkulirati scena kako bi se RT propisno prikazivao. Alex i ekipa su to rekli, ali očito nitko ne sluša.
Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.
Da li Souls, Bloodborne i Sekiro imaju RT? Nemaju. Znači on to ne može znati za igre koje koriste RT.