pravednik ta pozicija gljiva mi nikada nece pasati, ali ds4 je dobro lezao u ruci moram priznati.

Nas koji je problem xboxa? Nece biti ff16 i 7 rimejka na njemu. To me jebe...

foggy my nigga.

pravednik Series X ipak ima prednost, od 3 do 18 frejma ovisno o situaciji.
Za više pogledaj video.

maverick tko je sad bolji ps5 ili sexac na kraju?

pravednik Logično da Series X.

Jedino kaj mi je bolje na PS5 je kontroler.

Nije XSX bolji u svakom modu.

Nisam to rekao Master.
Govorim o BENCHMARKU koji mjeri snagu.

Valjda ti je jasno da Series X ima bug, radi toga imaš dipsove i sttuter.
Kada gledamo čistu snagu Control ti jasno pokazuje koliko znači 36 vs 52 CU i veća propusnost memorije rezervirana samo za GPU.
Ili buš rekao da Series X nebre držat 60 frejma u performance modeu dok uz RT ima više? Nema logike.
Taj bug je na Series X od launcha konzole.
U svim multiplatform igrama.

    maverick To je Square Enix, nemaš brige jer već 3. ožujka ove godine istječe ekskluzivnost FF7 remakea i u to vrijeme (ili čak prije) očekuj najavu izlaska za PC i Xbox.

      pravednik

      Nisam to rekao Master.
      Govorim o BENCHMARKU koji mjeri snagu.

      Ili buš rekao da Series X nebre držat 60 frejma u performance modeu dok uz RT ima više? Nema logike.
      Taj bug je na Series X od launcha konzole.
      U svim multiplatform igrama.

      Zna se odavna kakva je razlika u papiru i sto se ocekuje, no.

      RT velis

      @pravednik

      Zanimljivi komentari sa youtube videa :

      Ovo je modder koji je pokrenuo Bloodborne u 60fps na PS4

      A iz nekog razloga u jednoj sceni Alex misli da je CPU usko grlo na XSX-u. Mislim, ja ne znam o čem se radi u Photomodeu, al da neki ljudi prozivaju Alexa jer nema pojma što radi je smijeh, a kao smatra se profićem o techu, jel

        Fico

        Pa eto, Bloodborne modder misli isto. U ljepšem smislu.

        PS2MASTER
        Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?

        U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.

        Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.

        Ako govorimo o klasičnoj rasterizaciji, onda da, vjerojatno nema smisla nešto tako raditi u photo modeu. Ali ako je RT u pitanju, nije uopće luda usporedba.

        S obzirom da obje konzole drže lockanih 30 fps-a u RT modu, što govori da imaju sigurno lijep overhead, ali dev iz ovog ili onog razloga nije mogao lockati fps na 60. Za pretpostaviti je da su možda došli do nekih 45-55 fps-a i nisu imali vremena, novca ni resursa da sada to navlače pa su lockali na 30 kao najsigurniju opciju.

        Photo mode test to i donekle dokazuje, s obzirom da su PS5 i XSX i tom rangu 45-55 s RT-om, ali bez možda dropanja reze na 1080p i dodatne optimizacije, sigurnih 60 nije bila opcija pa su to odlučili riješiti lakšim putem. Bilo bi super kada bi mogli izbaciti performance RT mode kao u Spidermanu. 1080@60 s RT-om.

          Control je zahtjevnija igra i vjerojatno je tesko, trenutno, izvediv performance rt mod u 60fps-a bez vecih degradacija rt-a koji je sam po sebi vec low verzija onoga sto moze pc inacica.

          fensisuperstar te settingse gura i nvidia geforce 2 pro ili kako se vec zvala moja prva geforce graficka lol

          fensisuperstar

          Rekao je 2070 super, krivo si pročitao.
          3070 je ipak high end klasa i neusporediva sa konzolama.

          3070 gura ovu igru na max postavkama na zakucanih 60 na 2K rezoluciji.

          Nexus Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?

          U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.

          Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno. Tema vezana za ovaj benchmark na GAF-u, par likova testirali istu scenu na PC-u opterecenje PC-a je minimalno tako da nema uskog grla uopce nit utjece na fps i da nema RT. Alex bi to trebao znati i ne pitati se dal je mozda problem sa CPU-om u sceni, al striktno vezano za Xbox iz nekog razloga. :/
          Ako je tako i sudeci po svim pricama na netu da Xbox jos nema zrele development kitove, a PS5 ima od samog pocetka, nebi li onda PS5 u nekim scenama trebao ne biti na 45fps, nego na 50 il vise ako on nema problema CPU-om ( jer su u SMT-u CPU na PS5 i XSX prakticki isti) i ima zrelije dev kitove, jel

          Nexus Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.

          Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.

            PS2MASTER

            Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno.

            U normalnoj rasterizaciji. Ne u scenama gdje koristiš RT. U photo modeu RT se i dalje prikazuje te se zato i koristi CPU u dobroj mjeri u svim scenama. I dalje se mora kalkulirati scena kako bi se RT propisno prikazivao. Alex i ekipa su to rekli, ali očito nitko ne sluša.

            Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.

            Da li Souls, Bloodborne i Sekiro imaju RT? Nemaju. Znači on to ne može znati za igre koje koriste RT.

              Jasno je da XSX ima prednost i radi bolje. Uostalom, pa i malo je jača konzola. Ali, to su sve takve nijansice. Mene zanimaju UE5 igre i prvi prikaz UE5 igara. Ovo zasad ništa nije next-genovski toliko. Ili moramo čekat ND PS5 ekskluzivu da pokažu ljudi što se može s današnjim konzolama?

              Ako imaš Series X odigraj Gears 5 DLC Hivebusters. To ti je next gen.
              Demon Souls na PS5.
              L
              Mislim da nećemo vidjeti neki skok kao u PS3 na PS4.

              Ova generacija je više kao upgrade, sad se ide na rezoluciju i frame rate.
              Zaboravljate da je PS4 bio predugo na tržištu, tamo od 2018. počeo je gadno zastajkivati i vidla se muka developera.