fensisuperstar te settingse gura i nvidia geforce 2 pro ili kako se vec zvala moja prva geforce graficka lol

fensisuperstar

Rekao je 2070 super, krivo si pročitao.
3070 je ipak high end klasa i neusporediva sa konzolama.

3070 gura ovu igru na max postavkama na zakucanih 60 na 2K rezoluciji.

Nexus Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?

U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.

Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno. Tema vezana za ovaj benchmark na GAF-u, par likova testirali istu scenu na PC-u opterecenje PC-a je minimalno tako da nema uskog grla uopce nit utjece na fps i da nema RT. Alex bi to trebao znati i ne pitati se dal je mozda problem sa CPU-om u sceni, al striktno vezano za Xbox iz nekog razloga. :/
Ako je tako i sudeci po svim pricama na netu da Xbox jos nema zrele development kitove, a PS5 ima od samog pocetka, nebi li onda PS5 u nekim scenama trebao ne biti na 45fps, nego na 50 il vise ako on nema problema CPU-om ( jer su u SMT-u CPU na PS5 i XSX prakticki isti) i ima zrelije dev kitove, jel

Nexus Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.

Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.

    PS2MASTER

    Opterecenje CPU-a u photomodeu je minimalno.

    U normalnoj rasterizaciji. Ne u scenama gdje koristiš RT. U photo modeu RT se i dalje prikazuje te se zato i koristi CPU u dobroj mjeri u svim scenama. I dalje se mora kalkulirati scena kako bi se RT propisno prikazivao. Alex i ekipa su to rekli, ali očito nitko ne sluša.

    Lik je radio i na drugim Souls igrama i Sekiru. Ima kanal na Youtubeu.

    Da li Souls, Bloodborne i Sekiro imaju RT? Nemaju. Znači on to ne može znati za igre koje koriste RT.

      Jasno je da XSX ima prednost i radi bolje. Uostalom, pa i malo je jača konzola. Ali, to su sve takve nijansice. Mene zanimaju UE5 igre i prvi prikaz UE5 igara. Ovo zasad ništa nije next-genovski toliko. Ili moramo čekat ND PS5 ekskluzivu da pokažu ljudi što se može s današnjim konzolama?

      Ako imaš Series X odigraj Gears 5 DLC Hivebusters. To ti je next gen.
      Demon Souls na PS5.
      L
      Mislim da nećemo vidjeti neki skok kao u PS3 na PS4.

      Ova generacija je više kao upgrade, sad se ide na rezoluciju i frame rate.
      Zaboravljate da je PS4 bio predugo na tržištu, tamo od 2018. počeo je gadno zastajkivati i vidla se muka developera.

      Nemam XSX nažalost jer nemam toliko love 😃, ali da...vidio sam gameplay i Gearsi izgledaju baš predivno. Iako, još niti jedna igra mi nije izazvala onaj "wow" efekt kao kad sam upalio nakon PS2 prve Gearse na X360. Kakva je to bila igretina.

      išao još jednom pročitati @pravednik skapirao sad da si odgovorio Flipperu.

      😃
      😃
      1 / 2
      reko jebote 3070 za ove low postavke ? wtf ^^

      Ako sam dobro sve shvatio, PS5 je bolja konzola od XSX?

        Flipper
        Mislim da striktno gledajući ovi DF analizu, PS5 je stabilniji i bolji za igrati nego XSX verzija?

        XSX i XSS imaju problem sa stutteringom u 60 fps modu, a u 30 fps modu na XSX ima nešto više problema s frame pacingom.

        U ovoj photo mode usporedbi, XSX ima prednost, ali ne igramo u tom modu, tako da je irelevantno.

        Potvrđujem da se radi o bugu.
        Gears 5 je imao isti bug pa su ga patchali.

        Nije do konzole. Stvarno imaju lošije developer kitove što je čudno obzirom da je Microsoft softver kompanija.

        Čekajte novu Forzu, Gears 6 i Stalkera da vidite sposobnost konzole.

        Zamjerka Microsoftu na Series S konzoli.
        Ok je ali koči Series X jer prvo moraš gledati na S prilikom razvoja.
        Ima nešto u tome svemu.

          pravednik Čekajte novu Forzu, Gears 6 i Stalkera da vidite sposobnost konzole.

          Isto kak i treba čekat poštenu first party playstation exkluzivu da bi se vidle stvarne mogućnosti PS5.

          Ove analize (bolje ili loše) upgrejdanih last gen igara uopće ne doživljavam.
          Baš ću na temelju Controla procjenjivat stvarnu snagu neke konzole.

          Za 2-3 godine, kad dođe neka igra od Naughty Doga il, kaj ja znam, novi God of War / nešto treće, će nam svima kolektivno vilica ispadat.

          Zamaranje ovim minornim detaljima koje kroz normalno igranje niti ne primjetiš je pretjerano.

          ne mogu se usporedjivati jacine konzola gledajuci ekskluzive lol. to nema logike.

            Zanimljiva rasprava i sve, no nije mi jasno kakve to ima veze stime da je Nier: Automata igra generacije?

            maverick
            Ne uspoređujem ih.
            Kažem da su mi nebitne ove gluposti da je jedna jača od druge na temelju performansi upgrade-ane last gen igre.

            ND je sa Tlou2 pokazal što može sposoban programer na "slabom hardwareu".

            Nexus

            U normalnoj rasterizaciji. Ne u scenama gdje koristiš RT. U photo modeu RT se i dalje prikazuje te se zato i koristi CPU u dobroj mjeri u svim scenama. I dalje se mora kalkulirati scena kako bi se RT propisno prikazivao. Alex i ekipa su to rekli, ali očito nitko ne sluša.

            Alex je rekao, rekli su...

            Nisi citao sto sam napisao. Napisao sam da nevezano ima li RT il ne, CPU nije opterecen u ovakvom photomodeu benchmarku.
            Spomenuo sam GAF. Lik je testirao isti drek sto je i Alex radio. Isti test je radio. Dakle, ima 2060 Super, Ryzen 5 1600 ( dakle slabije od konzola) , RT mu je bio na medium ili stavio je na iste postavke graficke ko i na konzolama. Reza od 1440p. CPU mu je bio opterecen 29%. Dakle, nista. Ispod 30% opterecenja za CPU na PC je za manje zahtjevne igre, a Control to nije. S tim da na nekim mjestima PS5 verzija ima bolju kvalitetu RT-a nego XSX. Da se vidjet na slikama. Po svemu sudeci Alex bi/je trebao znati da CPU uopce nije opterecen ni u kojem smislu. A on ide se pitat dal je CPU usko grlo u toj sceni i to za jednu platformu, ne za obje
            Naravno da ce ga ljudi ismijavat ko se kuzi u to.

            @Nexus

            Da li Souls, Bloodborne i Sekiro imaju RT? Nemaju. Znači on to ne može znati za igre koje koriste RT.

            Ne mora imat. Moze imat i SSR il bilo koje alfa efekte u tom trenutku. Znat ce dal je CPU opterecen il ne i kako se fps mijenja.

            Zaključili smo da je jedna konzola tehnički sposobnija ima li potrebe za mitovima i što je neki forumaš na GAF-u testirao?

            Prvo i osnovno, pita se developera, da je moguće postavke bi bile bolje. Rekao sam vam 200x. Drugo, AMD je užasan u ray tracingu čak i na PC-u.
            Guranje te tehnologije na konzole je više marketing. Kao da ga ni nema, em je pola ugašeno em ono što radi renderira u 2x manjoj rezoluciji.bTrebaju još 2 generacije grafičkih kartica izaći da Ray Tracing postane STANDARD EFEKT kao SSAO recimo koji ti uzima samo 5 frejma između on i off.

            Hitman 3 je pokazao da refleksije mogu biti umjetne i nitko na prvu nebu skužio.

            Zaista. Tak i tak svi biraju 60 frejma nego 30 uz RT na konzolama.
            Ja prvi. To je primjetna razlika koju vidiš i osjetiš pod komandama.
            Fokus na 1440p i 60 frejma i netreba ništa više. Napredna tehnologija rezervirana je za entuzijaste.

            Sad su pogurali SSD, za PS6 ray tracing,4k 120 frejma i napredni AMD-ov DLSS bude sigurno. Evo garantiram.