chono7 ako oduzmes naraciju i dalje imas quest poput Undvika od 2h ili vise trajanja, gdje svijet i atmosfera pricaju svoje.
slazem se, ali isto tako imas potpuno ispraznih questova kada se oduzme naracija.
Ja nisam napisao za Zeldu naracija, jer je nema u igri
znam da se rugas, ali naracija postoji samo sto znamo da nije vrijedna spomena iako ja volim takav pristup igrama (ajmo reci lore based jer botw ima zaniljiv lore, ne i izvrsan), osobno. daj mi goal, daj mi tools i pusti me da sam dodjem na svoj nacin uz mastu i kreativnost do njega.
ako joj oduzmes exploring
a ja sam ti odg da je exploring usko povezan sa open world dizajnom i ne mozes ga oduzeti. ne mozes ga ni witcheru pobogu oduzeti jer ti isto ostaje friska friga osim pisanja.
ostaje ti repetitivan gameplay
to ti isto ostane i u w3, samo jos gore. kretanje u witcher, nebitno na nogama, konju, vodi je sve samo ne zabavno. u zeldi je uzitak hodati okolo, penjati se, trcti, jer je link responzivan, pokretljiv, u w3 i ne toliko. jahanje roacha nije bzvz napravljeno po zelji automatizirano jer je vrlo lose izvedeno, da ne spominjem zapinjanje za objekte i floru. kada malo tiltnem gljivu na kontroleru geralt zna da zaigra ko cigra. o combatu necu ni pocinjati. combat i gp su glavna zamjerak kritike bili i to sa razlogom, ali ne bih u to ni ulazio da nisi to spomenuo kod zelde koja je po gp-u i njegovoj kreativnosti miljama ispred witchera,
W3 IMA naraciju, ima svijet, ima questove, ima buildanje lika i ima istrazivanje
ima druze i to nijednom nisam osporio.
w3 nema linearni story i to je jedan razlog sto je dobar. ne oduzimaj mu pozitivne poene XP
ja sam presao W3 bez huda i mape
prvi playtrough sigurno nisi, ne valjaj me
wooddiebone Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.
to ja nisam nikada izjavio tako da necemo o tome.
BoTW je vrlo slična igra Horizonu.
traversing u horajzonu je lucklaster i automatiziran spram botw i ne vidim poveznicu. u botw mozes svakoj misiji i zadatku prici nelinearno, a u horajzonu ne. to su dvije VELIKE razlike, a ima ih jos. meni je horajzon, kada oduzmeme grafiku, po svemu vrlo prosjecna igra
BoTW djeli elemente sa jako puno igara u kojima su ti elementi kritizirani, a u Zeldi nisu.
Ne znam zašto, Zelda je valjda sveta krava il nešto.
ne nego ti brkas jako puno toga. bez zajebancije.
wooddiebone Pa mislim i u Chrono Triggeru možeš otići gdje god hoćeš.
Igra stara ko Biblija.
pa ne mozes, radnja je vrlo linearna i pristup borbi je linearan. kako ne uvidjate te bitne aspekte?!
ali reći da je ona napravila išta više nego iskombinirala nekoliko postojećih sistema i popravila ih, odradila u svom predivnom stilu je jednostavno nerealno.
stvorila je gotovo savrseni balans tih ukomponiranih sistema i stvorila jedinstveni OPEN world
da sazmem. witcher 3, rdr2, ac, perica bukvasevic su open world igre, ali....dok slobodno istrazujes po mapi i rjesavas minorne zadatke, cim se latis main questa i bitinijeg side contenta tu sve poveznice nestaju, te igre se pretvaraju u vrlo linearna iskustva, sa jako malo ili nimalo slobodnog izbora i pristupa misiji. dizaj open world igre koji je u sluzbi naracije, a gp i sloboda igraca pate zbog toga nije dobar (da se ispravim nije najbolji) dizajn za open world igru.
woodia, choneta i veci dio ekipe na forumu pogoni naracija u igrama i to nije uopce krivo, ali ja gledam gotovo uvjek sa aspekta gp-a, level dizajna, slobode u istom i tu se nasa stajalista razilaze. meni je ova rasprava savim u redu bila iako ne volim kada ti woodie osines nesto ko iz neke ljutnje bez da potkrijepis pa onda kada te malo iskritiziram odlucis normalno uci u raspravu, daj lega odmah kreni u raspravu sa malo vise interesa jer mi nekad ubije volju za daljnjom raspravom. imali smo slican primjer u rdr2 gdje chono i ja nismo bili zadovoljni s nekim aspektima igre i trudili smo se jako dobro u rjeci prenjeti sto nam se ne svidja i zasto pa smo naisli na zid spoticanja u vidu odgovora "nemate pojma" to nije tako , pa su cak i uvrede pale, bez da su nam se dali kontra argumenti. imao sam slicna iskustva i u TLoU2 temi pa smo na kraju uspjeli uspostaviti normalnu komunikaciju. ajmo tako uvjek pokusati. evo ja sa chonom mogu jos najnormalnije razg na forumu, a ne slazemo se puno puta, a nekim cudom drugi jako tesko mogu. zasto je to tako?!