Nakon što je Sony uklonio Cyberpunk 2077, dionice CDPR-a su se strmoglavile; izgubili ukupno 6,6 milijardi dolara
- Uređivano
chono7 nema potrebe da ju otvaram jer ti i ja znamo sta znaci open world tj sta bi trebao znaciti (kvalitetan). Rockstarove, ubisoftove igre kao i wither3 su postale previse skriptirane, previse restrikcija i vodjenja za ruku. Moze netko voliti ili ne voliti Just Cause, ali je vise sandbox ili open world po definificiji nego svi moderni gta, ac-ovi i da ne nabrajam. W3 sam u puno navrata pozelio da je linearnija igra jer ionako nemam neke slobode u djelovima gdje bih zelio.
Da sazmem, makni naraciju iz w3 i ostaje ti prosjecan open world sa slabim travesingom i mlakim combatom. Pisanje i audiovizualna prezentacija dizu w3 u velike visine i that's about it.
- Uređivano
maverick to je zato sto ti promatras open world samo kroz svoje oci, a ne kroz sve njegove vrste i kroz dizajnerske odluke studija kako bi svoju igru i ideju sklopili u smislenu cjelinu. Po ovome sto ti pises, onda Minecraft nadjebe Zeldu u svakom pogledu
Malo ipak moras uzeti u obzir i je li igra sandbox ili nije. To nikako ne umanjuje kvalitetu open worlda, vec samo dodaje podvrste u isti.
Da maknem naraciju, ostaju mi i dalje fantasticni questovi, isprepleteni jedni s drugima, fantastican exploring, predivne lokacije i raznovrsnost, te utjecaj mojih akcija na zitelje i dogadaje istog. Da maknes exploring iz zelde sto ti ostaje? Repetitivan gameplay i bezlicni questovi. Generaliziras previse
- Uređivano
chono7 ako maknes naraciju vise nemas fantasticni quest prijatelju. Te questove upravo spasava naracija ili ti mislis da je zabavno naganjati kozu, ubiti noonwraitha ili basiliska po peti puta i po enti puta rjesavati slucaj uz pomoc witcher sense. Znam da ne mislis tako. I da Minecraft je jebacki open world. Minecraft je sve ono sto open world cini odlicnim, naracija je samo jedan ljepi bonus koji je, pogotovo u slucaj w3, doprinuo kvaliteti ukupnog proizvoda. Makni naraciju iz Breath of the wild i imas isti open world sa milijun mogucnosti, gotovo nista ne gubis. Skyrim nisam nikada ni 30% storya presao, a smatram ga jednim od najboljim open worldom. Exploring i open world su cvrsto povezani, to ne mozes izbaciti iz open worlda jer onda vise nemas open world.
Neka moderacija slobodno prebaci ovu raspravu izmedju mene i chone negdje bilo gdje.
Cek, Zelda ima naraciju?
Witcher 3 je napravio revoluciju u open-worldu.
To uopće nije upitno.
Prije te igre, open-world igre su uvijek, ali UVIJEK nosile sa sobom hrpe kompromisa koje je bilo potrebno napraviti.
Witcher 3 je prva open-world igra koja je dokazala da tih kompromisa ne mora biti i da ow igre mogu biti iste po produkciji, kvaliteti i gustoći sadržaja kao i linearne igre.
Breath of The Wild je odlična igra, ali njen open world je najobičniji primjer check-list gaminga.
Nešto što se Assassin's Creedu predbacuje godinama, a Horizonu se uzimalo kao veliki minus iste godine kad je izašao BoTW.
Predlažem adminima da se ovo preseli u odgovarajuću temu umjesto brisanja.
- Uređivano
wooddiebone Witcher 3 je napravio revoluciju u open-worldu.
To uopće nije upitno.Prije te igre, open-world igre su uvijek, ali UVIJEK nosile sa sobom hrpe kompromisa koje je bilo potrebno napraviti.
Witcher 3 je prva open-world igra koja je dokazala da tih kompromisa ne mora biti i da ow igre mogu biti iste po produkciji, kvaliteti i gustoći sadržaja kao i linearne igre.
Nije dovoljno napisati da je napravio nego moras objasniti kako na primjerima.
wooddiebone Breath of The Wild je odlična igra, ali njen open world je najobičniji primjer check-list gaminga.
Momce ovo je nesto najnetocnije sto sam procitao na forumima u zadnjih 20 godina. Sve to su ostale igre, a BotW nije.
BotW mozes igrati i preci i uzivati bez da ikada otvoris mapu, pogledas mini mapu, to ne mogu ni za jednu drugu open world igru reci. U botw ne postoji check lista. Side misije ti doslovce npc objasni. Check lista cega? Mozes odmah nakon uvodnih 2-3 sata ici pobjediti igru. Nismo igrali iste igre ocito.
- Uređivano
Zguglaj što znači checklist gaming.
Ne postoji ni u ACu checklista pa je opet ta vrsta open worlda.
Otvori tower, otkrij side-content, rješi sav side-content na mapi, rinse and repeat.
To što je Zelda odlična igra sa odličnim side-cententom ne mjenja činjenicu da je školski primjer checklist gaminga.
Witcher 3 isto možeš završiti bez gledanja u mapu ili mini mapu.
Assassin's Creed Oddisey također.
RDR2 isto.
Isto ti side questove objasne NPCevi.
Ja imam dojam da ljudi koji BoTW smatraju nekim pojmom open-worlda nisu ni vidli što druge igre imaju za ponudit.
Na kojem si ti YouTube kanalu odigrao BoTW?
wooddiebone Witcher 3 isto možeš završiti bez gledanja u mapu ili mini mapu.
Ne mozes.
wooddiebone To što je Zelda odlična igra sa odličnim side-cententom ne mjenja činjenicu da je školski primjer checklist gaminga
Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam. Ne razumijem zbilja. Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre pogotovo po pitanju "check liste" .
Ti imas averziju prema svemu japanskome pa bubnes tako da from software igre imaju neresponzivan combat, pa tako i ovo sada, ali ne uzimam ti to za zlo no bogami necu dalje ni u raspravu jer se ne slazem apsolutno sa nicim sto govoris na ovu temu, niti si mi dao ikakve primjere za svoje tvrdnje.
maverick Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam. Ne razumijem zbilja. Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre pogotovo po pitanju "check liste" .
Kao netko tko je proveo 100+ sati u igri mogu ovo potvrditi. Igra ti daje nevjerojatnu slobodu koja nikoga igra do sada nije dala niti neće dati. Praktički možeš skoro pa gole guzice sa granom sa stabla otići i pobijediti glavnog boss-a bez da ikakve druge škrinje i tornjeve diraš, naravno ako imaš dovoljno skilla.
oduzeti siromašnima i dati bogatima
- Uređivano
maverick ako oduzmes naraciju i dalje imas quest poput Undvika od 2h ili vise trajanja, gdje svijet i atmosfera pricaju svoje.
Ja nisam napisao za Zeldu naracija, jer je nema u igri vec ako joj oduzmes exploring, ostaje ti repetitivan gameplay i isprazni zadaci. Iskreno to mi je i dosadilo u mojih 100h Zelde. 100 puta lupati respawnane npceve, shrineovi i ponavljajuci sadrzaj. Ali ja tako ne gledam open world kako ga ti gledas.
W3 IMA naraciju, ima svijet, ima questove, ima buildanje lika i ima istrazivanje. Nije sandbox, ali je bogami pomaknuo granice i dokazao da se moze linearni story sadrzaj ukomponirati u open world.
I da, ja sam presao W3 bez huda i mape
W3 je meni osobno u top 3 igre koje sam igrao,a igram se jaaako dugo...usto želim CDPR da što prije dođe k sebi i krene raditi idući još bolji W4...ponavljam da je to moje osobno mišljenje bez kvazi stručnih mozgarija...
- Uređivano
maverick Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam.
Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.
maverick Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre
Što nije istina. Izuzev nekih mehanika koje su karakteristične za Zeldu, BoTW je vrlo slična igra Horizonu.
maverick Ti imas averziju prema svemu japanskome pa bubnes tako da from software igre imaju neresponzivan combat, pa tako i ovo sada, ali ne uzimam ti to za zlo no bogami necu dalje ni u raspravu jer se ne slazem apsolutno sa nicim sto govoris na ovu temu, niti si mi dao ikakve primjere za svoje tvrdnje.
Nemam ja averziju prema japanskome, a pogotovo ne prema Nintendu.
Ja ti navodim primjere za sve što tvrdim, a ti mi ponavljaš isto.
BoTW djeli elemente sa jako puno igara u kojima su ti elementi kritizirani, a u Zeldi nisu.
Ne znam zašto, Zelda je valjda sveta krava il nešto.
Oćeš od towera, preko penjanja po svemu što se konstantno spominje kao neki novitet, a Assassini to rade od Originsa.
Potpuna otvorenost?
Pa mislim i u Chrono Triggeru možeš otići gdje god hoćeš.
Igra stara ko Biblija.
Znači odigrao sam Zeldu uzduž i poprek i stvarno se radi o izuzetnoj igri u kojoj sam uživao kao u vrlo malo igara do sad, ali reći da je ona napravila išta više nego iskombinirala nekoliko postojećih sistema i popravila ih, odradila u svom predivnom stilu je jednostavno nerealno.
Odustao sam na pola Zelde, krenulo super, bila mi fenomenalna igra ali jednako tako brzo me i pustila, postala dosadna. U stvari jedna od rijetkih igara koje sam započeo a nisam završio. Igrao preko emulatora.
TITANXIS Ili kako bi to ministar Ševa rekao, "Tko nisko leti visoko pada"
- Uređivano
chono7 ako oduzmes naraciju i dalje imas quest poput Undvika od 2h ili vise trajanja, gdje svijet i atmosfera pricaju svoje.
slazem se, ali isto tako imas potpuno ispraznih questova kada se oduzme naracija.
Ja nisam napisao za Zeldu naracija, jer je nema u igri
znam da se rugas, ali naracija postoji samo sto znamo da nije vrijedna spomena iako ja volim takav pristup igrama (ajmo reci lore based jer botw ima zaniljiv lore, ne i izvrsan), osobno. daj mi goal, daj mi tools i pusti me da sam dodjem na svoj nacin uz mastu i kreativnost do njega.
ako joj oduzmes exploring
a ja sam ti odg da je exploring usko povezan sa open world dizajnom i ne mozes ga oduzeti. ne mozes ga ni witcheru pobogu oduzeti jer ti isto ostaje friska friga osim pisanja.
ostaje ti repetitivan gameplay
to ti isto ostane i u w3, samo jos gore. kretanje u witcher, nebitno na nogama, konju, vodi je sve samo ne zabavno. u zeldi je uzitak hodati okolo, penjati se, trcti, jer je link responzivan, pokretljiv, u w3 i ne toliko. jahanje roacha nije bzvz napravljeno po zelji automatizirano jer je vrlo lose izvedeno, da ne spominjem zapinjanje za objekte i floru. kada malo tiltnem gljivu na kontroleru geralt zna da zaigra ko cigra. o combatu necu ni pocinjati. combat i gp su glavna zamjerak kritike bili i to sa razlogom, ali ne bih u to ni ulazio da nisi to spomenuo kod zelde koja je po gp-u i njegovoj kreativnosti miljama ispred witchera,
W3 IMA naraciju, ima svijet, ima questove, ima buildanje lika i ima istrazivanje
ima druze i to nijednom nisam osporio.
linearni story
w3 nema linearni story i to je jedan razlog sto je dobar. ne oduzimaj mu pozitivne poene XP
ja sam presao W3 bez huda i mape
prvi playtrough sigurno nisi, ne valjaj me
wooddiebone Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.
to ja nisam nikada izjavio tako da necemo o tome.
BoTW je vrlo slična igra Horizonu.
traversing u horajzonu je lucklaster i automatiziran spram botw i ne vidim poveznicu. u botw mozes svakoj misiji i zadatku prici nelinearno, a u horajzonu ne. to su dvije VELIKE razlike, a ima ih jos. meni je horajzon, kada oduzmeme grafiku, po svemu vrlo prosjecna igra
BoTW djeli elemente sa jako puno igara u kojima su ti elementi kritizirani, a u Zeldi nisu.
Ne znam zašto, Zelda je valjda sveta krava il nešto.
ne nego ti brkas jako puno toga. bez zajebancije.
wooddiebone Pa mislim i u Chrono Triggeru možeš otići gdje god hoćeš.
Igra stara ko Biblija.
pa ne mozes, radnja je vrlo linearna i pristup borbi je linearan. kako ne uvidjate te bitne aspekte?!
ali reći da je ona napravila išta više nego iskombinirala nekoliko postojećih sistema i popravila ih, odradila u svom predivnom stilu je jednostavno nerealno.
stvorila je gotovo savrseni balans tih ukomponiranih sistema i stvorila jedinstveni OPEN world
da sazmem. witcher 3, rdr2, ac, perica bukvasevic su open world igre, ali....dok slobodno istrazujes po mapi i rjesavas minorne zadatke, cim se latis main questa i bitinijeg side contenta tu sve poveznice nestaju, te igre se pretvaraju u vrlo linearna iskustva, sa jako malo ili nimalo slobodnog izbora i pristupa misiji. dizaj open world igre koji je u sluzbi naracije, a gp i sloboda igraca pate zbog toga nije dobar (da se ispravim nije najbolji) dizajn za open world igru.
woodia, choneta i veci dio ekipe na forumu pogoni naracija u igrama i to nije uopce krivo, ali ja gledam gotovo uvjek sa aspekta gp-a, level dizajna, slobode u istom i tu se nasa stajalista razilaze. meni je ova rasprava savim u redu bila iako ne volim kada ti woodie osines nesto ko iz neke ljutnje bez da potkrijepis pa onda kada te malo iskritiziram odlucis normalno uci u raspravu, daj lega odmah kreni u raspravu sa malo vise interesa jer mi nekad ubije volju za daljnjom raspravom. imali smo slican primjer u rdr2 gdje chono i ja nismo bili zadovoljni s nekim aspektima igre i trudili smo se jako dobro u rjeci prenjeti sto nam se ne svidja i zasto pa smo naisli na zid spoticanja u vidu odgovora "nemate pojma" to nije tako , pa su cak i uvrede pale, bez da su nam se dali kontra argumenti. imao sam slicna iskustva i u TLoU2 temi pa smo na kraju uspjeli uspostaviti normalnu komunikaciju. ajmo tako uvjek pokusati. evo ja sa chonom mogu jos najnormalnije razg na forumu, a ne slazemo se puno puta, a nekim cudom drugi jako tesko mogu. zasto je to tako?!