maverick Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam.
Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.
maverick Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre
Što nije istina. Izuzev nekih mehanika koje su karakteristične za Zeldu, BoTW je vrlo slična igra Horizonu.
maverick Ti imas averziju prema svemu japanskome pa bubnes tako da from software igre imaju neresponzivan combat, pa tako i ovo sada, ali ne uzimam ti to za zlo no bogami necu dalje ni u raspravu jer se ne slazem apsolutno sa nicim sto govoris na ovu temu, niti si mi dao ikakve primjere za svoje tvrdnje.
Nemam ja averziju prema japanskome, a pogotovo ne prema Nintendu.
Ja ti navodim primjere za sve što tvrdim, a ti mi ponavljaš isto.
BoTW djeli elemente sa jako puno igara u kojima su ti elementi kritizirani, a u Zeldi nisu.
Ne znam zašto, Zelda je valjda sveta krava il nešto.
Oćeš od towera, preko penjanja po svemu što se konstantno spominje kao neki novitet, a Assassini to rade od Originsa.
Potpuna otvorenost?
Pa mislim i u Chrono Triggeru možeš otići gdje god hoćeš.
Igra stara ko Biblija.
Znači odigrao sam Zeldu uzduž i poprek i stvarno se radi o izuzetnoj igri u kojoj sam uživao kao u vrlo malo igara do sad, ali reći da je ona napravila išta više nego iskombinirala nekoliko postojećih sistema i popravila ih, odradila u svom predivnom stilu je jednostavno nerealno.