• Gaming Vijesti
  • Nakon što je Sony uklonio Cyberpunk 2077, dionice CDPR-a su se strmoglavile; izgubili ukupno 6,6 milijardi dolara

wooddiebone Witcher 3 isto možeš završiti bez gledanja u mapu ili mini mapu.

Ne mozes.

wooddiebone To što je Zelda odlična igra sa odličnim side-cententom ne mjenja činjenicu da je školski primjer checklist gaminga

Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam. Ne razumijem zbilja. Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre pogotovo po pitanju "check liste" .

Ti imas averziju prema svemu japanskome pa bubnes tako da from software igre imaju neresponzivan combat, pa tako i ovo sada, ali ne uzimam ti to za zlo no bogami necu dalje ni u raspravu jer se ne slazem apsolutno sa nicim sto govoris na ovu temu, niti si mi dao ikakve primjere za svoje tvrdnje.

    maverick Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam. Ne razumijem zbilja. Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre pogotovo po pitanju "check liste" .

    Kao netko tko je proveo 100+ sati u igri mogu ovo potvrditi. Igra ti daje nevjerojatnu slobodu koja nikoga igra do sada nije dala niti neće dati. Praktički možeš skoro pa gole guzice sa granom sa stabla otići i pobijediti glavnog boss-a bez da ikakve druge škrinje i tornjeve diraš, naravno ako imaš dovoljno skilla.

      prayer Praktički možeš skoro pa gole guzice sa granom sa stabla otići i pobijediti glavnog boss-a

      🤣🤣🤣🤣🤣

      oduzeti siromašnima i dati bogatima

      maverick ako oduzmes naraciju i dalje imas quest poput Undvika od 2h ili vise trajanja, gdje svijet i atmosfera pricaju svoje.
      Ja nisam napisao za Zeldu naracija, jer je nema u igri 😁 vec ako joj oduzmes exploring, ostaje ti repetitivan gameplay i isprazni zadaci. Iskreno to mi je i dosadilo u mojih 100h Zelde. 100 puta lupati respawnane npceve, shrineovi i ponavljajuci sadrzaj. Ali ja tako ne gledam open world kako ga ti gledas.
      W3 IMA naraciju, ima svijet, ima questove, ima buildanje lika i ima istrazivanje. Nije sandbox, ali je bogami pomaknuo granice i dokazao da se moze linearni story sadrzaj ukomponirati u open world.
      I da, ja sam presao W3 bez huda i mape 😉

        W3 je meni osobno u top 3 igre koje sam igrao,a igram se jaaako dugo...usto želim CDPR da što prije dođe k sebi i krene raditi idući još bolji W4...ponavljam da je to moje osobno mišljenje bez kvazi stručnih mozgarija...

        maverick Moras mi navest gdje je ta check lista? Kakvi toveri? To ni ne moras dirati da bi presao igru, niti igdje pise da si 3/8 tovera otkrii ili sta ti ja znam.

        Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.

        maverick Svi hvale zeldu upravo zbog toga sto nije kao druge open world igre

        Što nije istina. Izuzev nekih mehanika koje su karakteristične za Zeldu, BoTW je vrlo slična igra Horizonu.

        maverick Ti imas averziju prema svemu japanskome pa bubnes tako da from software igre imaju neresponzivan combat, pa tako i ovo sada, ali ne uzimam ti to za zlo no bogami necu dalje ni u raspravu jer se ne slazem apsolutno sa nicim sto govoris na ovu temu, niti si mi dao ikakve primjere za svoje tvrdnje.

        Nemam ja averziju prema japanskome, a pogotovo ne prema Nintendu.

        Ja ti navodim primjere za sve što tvrdim, a ti mi ponavljaš isto.

        BoTW djeli elemente sa jako puno igara u kojima su ti elementi kritizirani, a u Zeldi nisu.
        Ne znam zašto, Zelda je valjda sveta krava il nešto.

        Oćeš od towera, preko penjanja po svemu što se konstantno spominje kao neki novitet, a Assassini to rade od Originsa.
        Potpuna otvorenost?
        Pa mislim i u Chrono Triggeru možeš otići gdje god hoćeš.
        Igra stara ko Biblija.

        Znači odigrao sam Zeldu uzduž i poprek i stvarno se radi o izuzetnoj igri u kojoj sam uživao kao u vrlo malo igara do sad, ali reći da je ona napravila išta više nego iskombinirala nekoliko postojećih sistema i popravila ih, odradila u svom predivnom stilu je jednostavno nerealno.

          Odustao sam na pola Zelde, krenulo super, bila mi fenomenalna igra ali jednako tako brzo me i pustila, postala dosadna. U stvari jedna od rijetkih igara koje sam započeo a nisam završio. Igrao preko emulatora.

          chono7 ako oduzmes naraciju i dalje imas quest poput Undvika od 2h ili vise trajanja, gdje svijet i atmosfera pricaju svoje.

          slazem se, ali isto tako imas potpuno ispraznih questova kada se oduzme naracija.

          Ja nisam napisao za Zeldu naracija, jer je nema u igri

          znam da se rugas, ali naracija postoji samo sto znamo da nije vrijedna spomena iako ja volim takav pristup igrama (ajmo reci lore based jer botw ima zaniljiv lore, ne i izvrsan), osobno. daj mi goal, daj mi tools i pusti me da sam dodjem na svoj nacin uz mastu i kreativnost do njega.

          ako joj oduzmes exploring

          a ja sam ti odg da je exploring usko povezan sa open world dizajnom i ne mozes ga oduzeti. ne mozes ga ni witcheru pobogu oduzeti jer ti isto ostaje friska friga osim pisanja.

          ostaje ti repetitivan gameplay

          to ti isto ostane i u w3, samo jos gore. kretanje u witcher, nebitno na nogama, konju, vodi je sve samo ne zabavno. u zeldi je uzitak hodati okolo, penjati se, trcti, jer je link responzivan, pokretljiv, u w3 i ne toliko. jahanje roacha nije bzvz napravljeno po zelji automatizirano jer je vrlo lose izvedeno, da ne spominjem zapinjanje za objekte i floru. kada malo tiltnem gljivu na kontroleru geralt zna da zaigra ko cigra. o combatu necu ni pocinjati. combat i gp su glavna zamjerak kritike bili i to sa razlogom, ali ne bih u to ni ulazio da nisi to spomenuo kod zelde koja je po gp-u i njegovoj kreativnosti miljama ispred witchera,

          W3 IMA naraciju, ima svijet, ima questove, ima buildanje lika i ima istrazivanje

          ima druze i to nijednom nisam osporio.

          linearni story

          w3 nema linearni story i to je jedan razlog sto je dobar. ne oduzimaj mu pozitivne poene XP

          ja sam presao W3 bez huda i mape

          prvi playtrough sigurno nisi, ne valjaj me

          wooddiebone Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.

          to ja nisam nikada izjavio tako da necemo o tome.

          BoTW je vrlo slična igra Horizonu.

          traversing u horajzonu je lucklaster i automatiziran spram botw i ne vidim poveznicu. u botw mozes svakoj misiji i zadatku prici nelinearno, a u horajzonu ne. to su dvije VELIKE razlike, a ima ih jos. meni je horajzon, kada oduzmeme grafiku, po svemu vrlo prosjecna igra

          BoTW djeli elemente sa jako puno igara u kojima su ti elementi kritizirani, a u Zeldi nisu.
          Ne znam zašto, Zelda je valjda sveta krava il nešto.

          ne nego ti brkas jako puno toga. bez zajebancije.

          wooddiebone Pa mislim i u Chrono Triggeru možeš otići gdje god hoćeš.
          Igra stara ko Biblija.

          pa ne mozes, radnja je vrlo linearna i pristup borbi je linearan. kako ne uvidjate te bitne aspekte?!

          ali reći da je ona napravila išta više nego iskombinirala nekoliko postojećih sistema i popravila ih, odradila u svom predivnom stilu je jednostavno nerealno.

          stvorila je gotovo savrseni balans tih ukomponiranih sistema i stvorila jedinstveni OPEN world

          da sazmem. witcher 3, rdr2, ac, perica bukvasevic su open world igre, ali....dok slobodno istrazujes po mapi i rjesavas minorne zadatke, cim se latis main questa i bitinijeg side contenta tu sve poveznice nestaju, te igre se pretvaraju u vrlo linearna iskustva, sa jako malo ili nimalo slobodnog izbora i pristupa misiji. dizaj open world igre koji je u sluzbi naracije, a gp i sloboda igraca pate zbog toga nije dobar (da se ispravim nije najbolji) dizajn za open world igru.

          woodia, choneta i veci dio ekipe na forumu pogoni naracija u igrama i to nije uopce krivo, ali ja gledam gotovo uvjek sa aspekta gp-a, level dizajna, slobode u istom i tu se nasa stajalista razilaze. meni je ova rasprava savim u redu bila iako ne volim kada ti woodie osines nesto ko iz neke ljutnje bez da potkrijepis pa onda kada te malo iskritiziram odlucis normalno uci u raspravu, daj lega odmah kreni u raspravu sa malo vise interesa jer mi nekad ubije volju za daljnjom raspravom. imali smo slican primjer u rdr2 gdje chono i ja nismo bili zadovoljni s nekim aspektima igre i trudili smo se jako dobro u rjeci prenjeti sto nam se ne svidja i zasto pa smo naisli na zid spoticanja u vidu odgovora "nemate pojma" to nije tako , pa su cak i uvrede pale, bez da su nam se dali kontra argumenti. imao sam slicna iskustva i u TLoU2 temi pa smo na kraju uspjeli uspostaviti normalnu komunikaciju. ajmo tako uvjek pokusati. evo ja sa chonom mogu jos najnormalnije razg na forumu, a ne slazemo se puno puta, a nekim cudom drugi jako tesko mogu. zasto je to tako?!

          wooddiebone Ne piše ni u Assassin's Creedu niti ih trebaš da završiš igru, pa opet se to spominje kao negativno u AC i ostalim igrama, a u BoTW se tolerira.

          Fun fact, AC je taj explore mode ili kako ga već zovu uveo u Odyssey ako se ne varam, koji je izašao nakon Zelde. Samo što u AC imaš opciju odabrati ići na slijepo ili da te igr vodi za ruku sa markerima.

            prayer ili da te igr vodi za ruku sa markerima.

            isto kao i witcher, horajzon itd. previse pizdarija na mapi i previse oslanjanja na istu, pogotovo minimapu, sto meni, osobno opet, i ne smeta toliko, ali je u botw maestralno odradjeno.

            Istu stvar radi i Zelda.

            Samo kaj ti to ne vidiš iz nekog razloga.

            Hrpetina map markera.

              maverick
              To je doslovno jedan detalj.

              Znači Zelda ne radi apsolutno ništa novp u open-worldu.
              Sve što radi je već viđene stvari, ali bolje.

              To joj nikako ne umanjuje vrijednost.

                wooddiebone Sve što radi je već viđene stvari, ali bolje.

                kus bolje.

                wooddiebone Znači Zelda ne radi apsolutno ništa novp u open-worldu.

                samo za info, zelda je izmislila open world, tako da su svi ostali open worldovi samo kopije. vratila se nakon 30 godina i opet pokazala kako se radi posao. nintendo nema granica.