foggy Mass Errect 1 može bit u toj tvojoj kategoriji, kasnije su otišli u više akcijske vode.
Akcijske vode ne negiraju RPG.
RPG žanr pri svome nastajanju nije bio fokusiran na ono što danas zovemo RPG elementi.
RPG je prvenstvno nastao kao personalizirano storytelling iskustvo i tu je Mass Effect još uvijek nepokoreni kralj. Jednostavno je. Ono što je taj serijal napravio kroz svoja tri nastavka je neviđeno kako prije tako i nakon inicijalnog releasa. Jedan od najboljih primjera worldbuildinga UOPĆE, razina igračevog utjecaja na razvoj radnje, mogućnosti odabira, uzroci i posljedice, sve...
Sustav kockica i raznoraznih statistika je samo jedan od sistema koji nam daje da konzumiramo RPG filozofiju.
U trenutku kad je real time akcija postala moguća pojavom video igara, kockice i statistika uglavnom služe samo nostalgiji.
Vidiš da je Icek skužio i citirao baš taj dio mog posta.
Personu 5 planiram odigrati kad i ako nađem vremena za nju i ni na koji način mi namjera nije bila pljuvati po njoj. Vidiš da sam spomenuo i Witchera u tom kontekstu, a za mene je to igra generacije.