Solid_Snake meni daleko najdraža igra generacije, ali ne mogu je dovodit u kontekst najbolje.

Witcher 3.
Nedostizna inspiracija svim RPG-ovima nakon njega. Vjerojatno ga nece skinuti s trona niti Cyberpunk.
Uzasno tesko je odabrati jednu igru i sto je najgore odabrao sam igru koju nisam zavrsio.
Ali jos bih spomenuo TLOU2. Sve iz originala su poboljsali i nadogradili. Najbolj akcijska avantura do sada. I vjerujem da ce odnijeti pobjedu u svojoj kategoriji bez greske.
GOW zbog perfektno odradene tranzicije iz "proslog" gameplaya u puno 3D okruzenje. Sve je sjelo na svoje mjesto, gameplay, prica, svijet, posveta detaljima, Mimir 😆

Ne znam, topic jedna igra za izdvojit od toliko genijalnih, apsurd. Ja ovdje moram dobro kopat da napravim dobru listu i raširit po nekim žanrovima, jer niti jedna igra nije najbolja u svemu.

Ako bih baš morao, Persona 5 je moj kandidat za najbolju igru, NieR za najdražu i rame uz Personu. Tu je i Witcher 3 koji je inspiracija svim naraštajima to come, uveo je toliko dobar open-world da bi sve igre mogle naučiti i dalje svašta po tom pitanju. Jedino što je došlo blizu je RDR2, ali RDR2 je opet donesao jednog od najboljeg protagonista stoljeća, priču toliko maestralno ispričanu da to nisu istine, uz predivnu prirodu i toliko detalja da je to strašno.

From je svoje dokazao, Sekiro je njihova najinovativnija igra koja je combat digla u svemir, ali BB je opet doveo atmosferu kakvu niti jedna njihova igra nema. Na žalost, BB je jedna sfera jednostavnije igre nego što su to znali radit, pa je meni takva igra ipak dalje od trona za najbolju igru generacije. Ali u svojoj kategoriji su kraljevske obje.

DQXI je također dobra igra, no ipak nema ništa previše novo da bude neka osnova generacije, jednostavno je igra dobre recepture.

Previše toga još nisam odigrao da mogu reć, ali ovaj topic ce posluzit da dodam još pokoju igru na listu svakako.

tekken7
re3
doom eternal
soul calibur 6

1.The Last Of US 2 ( dokaz da je ND jedan od najbolji studija ,mozda postoje jos 2-3 studija koja mogu napravit nesto priblizno kvalitetno kao oni , jednostavno nevjerovatno sta su izvukli iz PS4 svaka cast kapa do poda)
2.God OF War jedva cekam nastavank !!!
3.RDR 2
4.Horizon
5.Uncharted 4
PS. moram napisat DragonBall FighterZ nikad nebi reka da cu utuc toliko sati u jednu fighting igru

Meni je najkvalitetnija i najbolja igra 8 generacije konzola Uncharted 4. U sebi objedinjuje sve pomalo po kategorijama. Nije po svim kategorijama najbolja ali sadrži sve da zabavi igrača. Imam još nekoliko igara koje bih izdvojio kao po meni najbolje ali traži se jedna.

Za igru generacije dajem glas: Unchartedu 4!
mogao bih pisati do sutra jutra zbog čega baš ta naspram 10 ostalih jednako velikih hitova, ali eto neda mi se 😀
ukratko ću napisat, da mi je ona dala sve što sam tražio od gaming iskustva bez ijedne sekunde
utrošene na neki glupi sidequest ili bespotrebni hod/grindanje.. igra koja se prolazi u jednom dahu i proživljava kao filmsko ostvarenje, najbolji zaključak franšize koja je obilježila gaming industriju!

U svakom trenutku bih glas za igru generacije dao Witcheru 3, ali...

Ima igra koja zaslužuje moj glas više (a nije cyberpunk 😃)

No Man's Sky.

Koliko god da je dobar Witcher 3 nije napravio boom u svijetu igara poput NMSa. Pričamo o igri koja je pomaknula više granica nego političari nakon raspada Jugoslavije. Iako je u samom startu bilo problema zbog lošeg marketinga, igra je uspijela oživit sama sebe nakon što ju pokopali, prelili betnom i potom teleportirali u crnu rupu. U samom startu igra se pokreće na engineu koij je čudo. Ako uzmemo početak NMSa igra je bila velika 4 i nešto gigabajta gdje je 70% instalacije bila glazba. Sa time da je generacija svega bazirana na matematici scaling na većim rezolucijama je brutalan. iako je NMSu pružan maksimalan hejt od strane igrača Hello games je sav taj hejt pretvorio u ljubav i potrudio se od NMSa napravit igru koju su obećali and beyond. Dapače nakon svih ovih updateova igra ima toliko mogućnosti i potencijala koji će samo rasti vremenom. Ne može se opisati osjećaj kad sletiš na planet kojeg si posjetio samo ti, otrčiš do ruba klisure gdje si parkirao živuću leteću svemirsku lignju koja je u biti svemirski brod da bi potom vidio spektakl za oči. Polja puna RGB biljaka, životinje koje trčkaraju po poljima, temperatura koja ide od minus -170 do +200 u roku nekoliko sati te naravno hrpa robota i dvonožnih Mechova koji te žele ubiti na prvu.

Jebena idila.

TL;DR No Man's Sky je u biti gaming uskrnuće napucanog Isusa Krista koji postane Doom Marine.

Fenix Inače sam prvi koji će branit No Man's Sky kao fenomen, ali glupo mi ga je uopće dovoditi u kontekst najbolje igre generacije.

Samo fixam i prilagođavam repliku Fensiju. Nema na čemu.: p

    Van ovih gore navedenih igara, posebno treba istaknuti dva izdavača u ovoj generaciji, Activision i Ubisoft, koji su napravili značajan iskorak iz loših praksi s početka generacije i otvorili put puno boljem next genu. Na početku generacije, sve je bilo krcato DLC-ovima, mikrotransakcijama i lootboxovima.

    Ubisoftu treba odati počast jer je uvjerljivo najbolji world builder u igraćoj industriji. Ima puno dobrih open worldova u igrama, ali Ubisoft konsolidiranim studijima radi svjetove brže, bolje i veće od konkurencije. Origins, Odyssey, Valhalla, Far Cry serijal, Division, Watch Dogs. Ubisoft radi barem 2-3 open world mape godišnje, koje su deteljnije, veće i bogatije od kompletne konkurencije na tržištu.
    Druga stvar je čudo od post-launch podrške. Division, For Honor, Rainbow Six i druge, igre su u koje se ulaže i godinama nakon izlaska. Čak i ako igra nije napravila masivan uspjeh, poput For Honor, poštuje se community i nastavlja se uvoditi novi besplatni i komercijalni sadržaj. Za usporedbu, EA od igara odustane nakon nekoliko mjeseci. Jesu još uvijek okićeni borovi u Anthemu?

    Activision s druge strane je imao poprilično bahat početak generacije. Sjetimo se ribica u Ghostu i bahatosti da MW:R zaključaju iza Premium verzije.
    Na polovici generacije, preokret za 180 stupnjeva. Fokusirani, orijentirani na igrača. Sve igre izdaju bez ikakvih DLC-ova. Bez požurivanja devova, potpuna kreativna sloboda, izlazak bez bugova.
    Samo pogledati igre poput Sekira, Crash trilogija, Spyro, CTR, Crash 4, CoD: MW, Blops 4... praktički su poklonili Tony Hawka ako se kupi Birdhouse daska. A koliko su se samo ubili da iznova dobiju licence za glazbu, kako bi udovoljili fanovima serijala. Zakon su.

      weky Activision je unistio Blizzard, tako da sve ovo sto si naveo u drugoj polovici posta pada u vodu. I to ne da pada u vodu, nego tone kao punoprofilna sipka inoxa bacena pod idealnim uvjetima sa 10 metara visine u ocean.

      Far Cry 4

      weky Ubisoft konsolidiranim studijima radi svjetove brže, bolje i veće od konkurencije. Origins, Odyssey, Valhalla, Far Cry serijal, Division, Watch Dogs. Ubisoft radi barem 2-3 open world mape godišnje, koje su deteljnije, veće i bogatije od kompletne konkurencije na tržištu.

      Jel ti radiš za Ubisoft? 😃 Content i svjetovi koje sam ja tam vidio nisu crno ispod nokta jednom Witcheru 3 i RDR-u 2. Mogu oni napravit najveći svijet najbrže ikad kad im je content tog svijeta drlog. Ne, neda mi se ić ubit ona 3 aligatora i trčat negdje da završim quest. Daj mi fucking priču i smisao nekog contenta. Mnoge igre pate od tih problema i rijetki su bolji, ali ima ih, te su oni primjeri kak se to trebat odradit, ne JuBiSoft.

      Activision ima još puno toga dokazat da su postali normalni, pogotovo nakon svega usranog što su napravili sa naslovima iza kojih stoje.

      Zaboravio si Capcom spomenut i što su oni napravili sa podrškom svog multiplayera u MWH-u recimo...Zato se teško fokusirat na jedno u ovakvom topicu, ima previše toga. Ima dobrih, ima loših stvari, nitko nije good guy.

        DarkPunisher ne bas, jer da je, onda stara ekipa ne bi isla osnivati novi studio. Vjencanje zvano Activision ih je kostalo svega.

        foggy
        Slažem se s tobom za sadržaj, ali mislim da je čovik priča o samom dizajnu mape i tu Ubisoft stvarno konstantno razvaljuje.

          The last of us part 2 definitivno

          Shooter foggy
          Slažem se s tobom za sadržaj, ali mislim da je čovik priča o samom dizajnu mape i tu Ubisoft stvarno konstantno razvaljuje.

          Ak je tak, onda okej. Tu nemam previse za dodat, taj dio im je ok.