Nakon što sam napravio kardinalnu grešku u prošloj utrci, gdje sam u posljednjim krugovima smetnuo s uma da moram paziti s gorivom i time izgubio treće mjesto, odnosno prvi podij u karijeri. Nevjerovatan pejsing u prvoj sezoni, no trebat će proći još dosta da bi bolid bio konzistentan i konkurentan najjačima na gridu. Ispred mene je VN Španjolske, staza koju sam prije desetak godina mrzio, a danas mi je jedna s najdražim layoutom te mi ju je baš gušt uvijek vozit. Jako dobri rezultati s slobodnih treninga prenjeli su se i na kvalifikacije. Startam s petog mjesta, a vrlo dobru utrku za mene, najbolju ovu sezone pogledajte u nastavku.

Novi livery...

​​​​​​​

Vrhunske rezultate koje sam ostvario na treningu VN Monaka, nisam prenio u kvalifikacije, pa sam uz laganu "pomoć" svoje momčadi izvisio u prvoj kvalifikacijskoj rundi. Pala je kiša, a ja i moj tim smo bili uvjereni kako se staza neće osušiti do kraja sesije i prevarili smo se te ostvarili 17-to vrijeme i taman zakasnili na Q2. Start sa 17-te pozicije, na ionako zahtjevnoj stazi u Monacu; bit će vrlo zanimljivo. Moj momčadski kolega Correa pokazao je znakove života tek u Q1, no to je bio trenutni bljesak i njemu su dani u Schumacher F1 Teamu odbrojani. Nažalost nisam shvatio na vrijeme da mi je shadowplay prestao snimat po popunjenju HDD-a, tako da zadnjih 2-3 minute u videu nema.





U susret VN Azerbejđana jako me frustira činjenica da moj timski kolega nema niti blizu pejsing u utrkama i kvalifikacijama kao ja, iako smo kao nova momčad, pa ne mogu resursi biti raspoređeni na oba bolida jednako. Iako nižem odlične rezultate postoje neke trzavice u momčadi upravo oko financija i kapitala i u narednih par utrka kuha se nešto veliko. Iz prve ruke znam kako će biti otkaza pa tako i možda dođe to totalnog kaosa unutar momčadi. Bilo kako bilo ispred nas je vikend u Azerbajđanu. Max Verstappen vodeći je čovjek prvenstva nakon sedam rundi. Start sa šeste pozicije nakon vrlo dobrih kvalifikacija. Jako sam zadovoljan pejsom koji imam u utrkama, no uostalom pogledajte i nove hajlajtse te vrlo dobre utrke za mene.

VN Kanade u Montrealu jedna je od meni najdražih utrka u kalendaru. Odlični rezultati nakon osam utrka daju mi nadu, da već ove sezone moja momčad može napraviti iskorak. Najveći problem leži u financijskoj situaciji koja je zadesila pomalo nespremno momčad i pitanje je što će FIA odlučiti. Postoji mogućnost da FIA ugasi momčad te stoji u pravilniku FIA-e da potencijalni investitori smiju spasit momčad ili da čak nova momčad preuzme temeljni kapital, 51% dionica te nastavi prvenstvo. No sve će se znati uskoro kroz nekoliko utrka. Četvrto mjesto u Azerbajđanu je jedina pozitivna stvar koja se trenutno dešava oko moje momčadi i zapravo je pravi kontrast za ovu nezgodnu situaciju. Vremenska prognoza kaže da možemo očekivat svašta za vrijeme utrke pa tako i jaku kišu.

Nakon drugog mjesta u Q1, upravo me kiša udaljila iz Q3 te nisam stigao napraviti na gumama za suho najbrži krug. 

Start s 15-te pozicije radi 10 mjesta penala na gridu za Giovinazzia; pogledajte vjerojatno i najzanimljiviju do sada utrku sezone.

Deseta utrka sezone, zadnja utrka Schumacher F1 Teama kao takvog. Financijske nevolje bile su prevelike za ovaj debitantski tim i samo ime Schumacher nije bilo dovoljno da preživi svoju debitantsku sezonu u Formuli 1. Prvi put ikad vozim u F1 igri na stazi Le Castellet, poznatijoj kao staza Paul Picarda. Dobri rezultati s treninga i prve dvije kvalifikacijske sesije zadovoljile su me te nisam uopće vozio Q3, kako bi sačuvao bolid za utrku. Moram priznat da mi se jako sviđa staza i da sam se brzo aklimatizirao na istu. Ponovno imam vrlo dobar pejsing u utrci te imam snage boriti se s najboljima na gridu. Šteta za zadnju utrku s ovim timom, jer ukoliko sezona bude uspješna, ko god da preuzme momčad, Schumacherovo ime će ostati upamćeno kao i njegovo nasljedstvo. Već mi se drugi put zaredom potkrala greška u editingu pa sam slučajno obrisao zadnji krug i prolazak kroz cilj, no kako bilo pogledajte hajlajtse još jedne uzbudljive utrke. 


F1 - SEASON 2020 - SEASON I | RIMAC F1 TEAM | #02 TOMO COLE - 1st DRIVER

EXPERT | 50% RACE LENGHT | ASSIST OFF | TC MEDIUM

Nakon financijskih problema FIA je zatvorila Schumacher F1 Team prostorije i stavila na aukciju momčad, te je istu kupio RIMAC automobili koji i jesu imali dobar dio dionica u F1 timu, kao i razvoj baterije i još nekih fenomenalnih riješenja koje je Schumacher F1 Team koristio u razvoju svojih bolida. Rimac F1 Team osnovan je u Zagrebu 25.06.2020. godine te je tako prvi hrvatski tim na gridu formule 1. Potpuno preuzimanje i brandiranje momčadi promptno je riješeno, pa već na VN Austrije imat ćemo priliku gledat novu/staru momčad, odnosno debi ovog F1 konstruktora. Tajna velikog uspjeha debitanta Tomo Coleta leži upravo u fantastičnim djelovima unutar Schumacher F1 TB34 bolida, koji su inače proizvedeni u prostorijama Rimac F1 ogranka. Iako je gotovo pa polovica sezone, RIMAC F1 Team misli ozbiljno već ove sezone napraviti ozbiljniji iskorak.

VN Austrije je ispred nas. Bolid je uz sitne izmjene gotovo isti, no sada kada su svi papiri riješeni, VD izvršnih operacija Davor Petričević uvjeren je kako već ove sezone RIMAC F1 Team ima svoje šanse. Utrka u Austriji ujedno je i zadnja utrka Juan Manuel Corree koji definitivno nije zadovoljio. No tim vjerojatno neće imat novaca ove sezone potpisat puno boljeg vozača. Šuška se da će drugi vozač do kraja sezone postati Mick Schumacher, no vidjet ćemo. U kvalifikacijama sam bio vrlo dobar peti, no momčadski kolega očito nema namjeru zadovoljiti novog šefa i novu momčad. Da ne duljim, pogledajte ovu utrku, koja je za mene povjesna i definitivno prekretnica u mojoj mladoj F1 karijeri...

Nakon fenomenalne prve pobjede s novom momčadi, stiže nam VN Velike Britanije. Uoči 12-tog poredu GP vikenda potpisali smo Micka Schumachera do kraja sezone, a Juan Manuel Correa ponovno je Free Agent te vozač na slobodnom tržištu. Jako slabi rezultat u kvalifikacijama osigurao mi je tek 16-tu poziciju, pa ću imat popriličnu borbu ako želim do konkretnijih bodova. Čekaju nas u iduća 2-3 tjedna čak tri upgradea na bolidu. Najveći i najkonkretniji je upgrade redukcije DRAG-a, a skromnije promjene na bolidu očekuju se na izdržljivosti TURBO jedinice te na distribuciji težine na šasiji. Za sada sam jako zadovoljan kako stojimo i kao četvrti na lajnapu svih vozača nakon 11 utrka kao i konstruktorski, makar sam sam obavio čitav posao. Za ovu sezonu mogu samo od sebe očekivat neke konkretne bodove na utrkama. U dosadašnjih 11 utrka odvozio sam 548 krugova, 3216 km, 4 najbrža kruga, 3 podija i jedna pobjeda uz četvrtu prosječnu završnu poziciju. A na dnu posta uživajte u novoj utrci - VN Velike Britanije. Stisnite like, share and subscribe. 

Nakon vrlo dobrih rezultata u posljednje vrijeme na red je došla i VN Mađarske koju inače volim, kako vozit, tako gledat IRL. Odlični rezultati s slobodnih treninga za oba vozača RIMAC F1 Teama, no Mick se nije iskazao u Q1. Ostvario sam sedmo vrijeme u Q3. Turbo Durability 1 upgrade paket je složen na bolidu, dok weight distribution - pozicioniranje ćelija energije nije uspio u inicijalnoj fazi, pa će stići za VN Belgije. U nastavku pogledajte vjerojatno moju najgoru utrku u dosadašnjem kalendaru iako je do tog kobnog 15-og kruga, za mene sve izgledalo idealno.

​​​​​​​

Nakon katastrofalnog vikenda u Mađarskoj di sam prokockao potencijalni podij, evo nas pred najdražom utrkom mi sezone - Spa-Francorchamps iliti VN Belgije. Bolid je dobio malo drugačiji set sponzora kao i personalizirane brojeve (koje sam majstorski podesio i napravio u photoshopu). Bolid mi sada izgleda prekrasno. Ideja za izgled bolida mi je pala na pamet iz nostalgije prema Brown GP-u, a RIMAC Automobili dali su zeleno svjetlo za novi vizualni identitet F1 momčadi. Slobodni treninzi pokazali su da smo zaista jako brzi na stazi. Ja drugo vrijeme, dok je Mick Schumacher postavio deseto vrijeme na slobodnim treninzima. U kvalifikacijama za mene uspijeh karijere, dok se Mick vratio sivilu drugog vozača momčadi te ostvario 19-to vrijeme kvalifikacija. Ispred nas je utrka koju vrijedi pogledat, jer po prvi puta u karijeri imamo POLE, što znači da startamo s prve pozicije. Bacite like, share and subscribe.

Haha...koji kralj...kad sam zadnji put bio na forumu pisao si o svakoj nba utakmici i sad ne znam ni ja kako naletim na ovu temu i vidim da si sad lud za formulom...Svaka cast prika!
Nba bi citao i palio bi playstation cim bi zavrsio sa citanjem tvojih postova i sad formula...dosadna nemoguce meni...ali ti mogu rec kad sam procitao i vidio sto i kako pises da sam pomislio kupit igru...haha
Samo naprijed 👍

Haha, oduvijek sam lud za sportskim igrama. Tnx na praćenju. <3

    Cole i ja sam...zato si mi zapeo za oko 😁😁

    FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D'ITALIA 2020

    Nakon vrlo dobre borbe s Hamiltonom na Spa-Francorchamps i drugog mjesta, pred nama je VN Italije iliti FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D'ITALIA 2020. Na slobodnim treninzima sam uz Ferrari bio najbrži, a iznenađenje smo pripremili i u kvalifikacijama. Vodeći dvojac koji će startati iz prvog reda su Vettel i Leclerc. Bottas starta treći, ja iz trećeg reda te Hamilton tek sa sedme startne pozicije. Fenomenala utrka sa puno dešavanja i puno lijepih pretjecanja. Sjajna borba s Bottasom i prava je šteta što Ferraristi nisu izdržali, mogla je to biti vrhunska utrka na domaćem tlu. U trećem krugu imao sam jedno od najljepših pretjecanja ove sezone! Biblijski potez kako sam ga nazvao! U 15-om krugu sam imao također još jednu velemajstoriju i vjerojatno najbolji switchback sezone! Vjerojatno utrka sezone zasada za mene. Šef, tim i cijela momčad je presretna s raspletom utrke! 

    Nakon fenomenalnog uspjeha i suverene pobjede na VN Italije, ispred nas je vikend u Singapuru. Na krilima pobjede mediji su mi prirodali puno više pažnje nego što je to bio slučaj do sada. Pred nama je jedan ozbiljan upgrade gearbox izdržljivosti te redukcija težine bolida. Na slobodnim treninzima imao sam malo problema s gumama, a problemi su se nastavili i u kvalifikacijama. Nisam imao dobar grip u kišnim uvjetima i za ostvareni najbrži krug kasnio sam 1,6 sekundi za vodećim što me bacilo izvan druge kvalifikacijske sesije. No da me ove sezone i malo sreća mazi pogledate u 16-tu epizodu VN Singapura iliti najbolja utrka sezone by far. OBAVEZNO POGLEDAT CIJELU UTRKU.

    Apsolutno vrhunska poslastica za ljubitelje F1 bila je utrka u Singapuru te sasvim sigurno veliki boost za moje samopouzdanje uoči VN Rusije koja je na rasporedu. Poslije Rusije očekuje se dva ogromna upgrade-a na prednjem i stražnjem downforce-u. Kako bi sačuvao bolid, nisam ni startao u Q3 pa ću utrku startat iz petog reda. Uostalom pogledajte i sami tu fenomenalnu utrku i triler u zadnjem krugu. 

    A nakon VN Rusije, nažalost velikom greškom nakon editinga VN Japana bio sam uvjeren kako sam te highlightse digao na You Tube, ali nažalost nisam, pa sam obrisao tu utrku s HDD-a kao i editing, tako da ću ukratko opisat što se dešavalo. U kvalifikacijama nisam bio nešto konkurentan najbržima te sam Q3 završio na zadnjoj poziciji. Dok su Hamilton i Bottas imali najbrža vremena u kvalifikacijama, u utrci su bili jako loši uz katastrofalnu timsku taktiku. U 20-om krugu počela je padat kiša i nisu na vrijeme uzeli intermediate gume, pa su gubili jako puno vremena sa slickovima na mokroj stazi, to ih je koštalo sedmog, odnosno devetog mjesta. Vettel je bio nezaustavljiv, a prvi do njega bio sam ja. Imao sam strašno dobar pejs i bio sam najbrži na kiši, no nisam bio dovoljno brz da skinem Sebastiana Vettela kojemu je ovo prva pobjeda sezone, ujedno i četvrti podij. Zadnjim krugom VN Japana odvozio sam 941 krug ove sezone iliti 5,599 km. Daniel Ricciardo bio je treći na VN Japana. Još jednom isprike zbog previda. 

    Nakon fantastične pobjede na VN Rusije i odlične utrke na VN Japana, evo nam malo hlađenja na tlu SAD-a. Osim što sam bio poprilično loš na slobodnim treninzima, odlučio sam da ćemo ovu utrku žrtvovati što se tiče penala, pa sam otključao nove jedinice motora i time zaradio 20 mjesta penala na gridu, pa startamo sa zadnjeg mjesta. Kvalifikacije onda nije imalo ni smisla vozit. Kako smo loše krenuli u vikend tako sam loše krenuo i u utrku, master dizaster već u prvom krugu i utrka je bila gotova za mene. 1-2 za Mercedes i Hamilton je na korak do osvajanja sedmog naslova svjetskog prvaka u formuli 1. 

    VN Meksika; Iako imamo vrhunske rezultate na slobodnim treninzima i u kvalifikacijama zaradio sam 10 mjesta penala na gridu, pa startam s 12-te pozicije u utrku radi sitnih promjena na difuzoru uoči Q3. Utrka vrlo dobra iako sam si ju uništio u suradnji s momčadi s totalnim failom u taktici, gdje smo otišli dva puta u box i time izgubili šansu za podij. Sedmi naslov za Hamiltona, još su ostale dvije utrke do kraja sezone. Like, share and subscribe ljudi ako niste na moj YT kanal; tnx. 

    Nakon VN Meksika u kojem sam zaista bio ljut radi taktičke pogreške svoga tima, apsolutno sve se posložilo na VN Brazila. Ne znam jel vam promaklo, a vjerojatno jest da sam na VN Belgije na Spa imao pole za 0,001 sekundu, što sam zaboravio napomenut. Uostalom evo i dokaz. Rimac RA1 bio je daleko najbrži bolid ovog vikenda u Brazilu i sve one probleme koje mi je dosada kiša radila u kvalifikacijama i loša sreća, mi se sada vratilo na najbolji mogući način. Najbrži na treningu, u kvalifikacijama za više od pola sekunde. A ostalo pogledajte u ovom fenomenalnom highlightsu jedne fenomenalne utrke. Šta reć još jedna utrka prve sezone je pred nama! Ostavite like na video i subscribe na kanal ako niste...

    Pred nama je posljednja, 22 utrka sezona, VN Ujedinjenih Arapskih Emirata. Kakva sezona je iza nas! Devet podija, četri pobjede, 2 pole positiona! Slobodni treninzi su mi već rak rana kada govorim o rezultatu momčadskog kolege, bilo Juan Manuel Corree ili Micka Schumachera te se stvarno nadam kako ćemo s početkom iduće sezone potpisat kudikamo iskusnijeg vozača. Promjene na bolidu usred kvalifikacija dali su mi 10 mjesta penal na gridu, pa kako sam ostvario peto vrijeme kvalifikacija usljedio je start s 15-te pozicije, a vrlo dobru utrku zadne utrci sezone pogledajte u nastavku. Plus stvarno neznam objasnit što se to točno desilo u zadnjem krugu. 

    3 mjeseci kasnije
    godina kasnije

    Ne gledam niti igram F1, ali mogao bi pocet kad vidim kako ovo izgleda..mogu samo zamislit kako dobro tek izgleda bas u VRu!😳
    Dok neki cekaju taj next gen, ne znaju u biti da je next gen stigao vec...