Ukoliko igra ne bude imala snaznu i konkretnu priču, odnosno dobru karakterizaciju likova sa jasno razrađenim personalitijem, onda je ovo E.Ring sa majmunima.
Da bi ova igra imala svoje "Ja" i sopstveni pečat, onda glavni lik mora da bude neki novi Kratos, Aloy ili Nathan Drake.
Ako se bazira na kombat mehanici koju smo imali priliku da vidimo, bez zarona u mitologiju koja je uzgred fantastična, dobićemo igru koja je u svojoj suštini souls klon.
Moraju da ponude nesto poprilično drugačije i trik je upravo u tome da ovaj simpatični orangutan ili sta je vec, postane nova zvezda na gejming nebu.
Dakle, moramo da se identifiujemo sa njime i da ga zavolimo poput Artura recimo.
Ja obozavam E.Ring u Souls igre ali su mi glavni likovi potpuno bez emocija, nemam simpatiju prema njima, hladni su.
Dakle to je prva stvar.
Sta ćemo dobiti ovde?
Dalje, mehanika igre, način na koji se lik nadograđuje, umire, sama tezina, glavni bosovi, načim kretanja kroz igru, stil borbe, sve to mora da bude ili nesto originalno ili mix od svega, a nikako i isključivo šablon soulsa.
Ovo što sam video je Souls sa majmunima, od arena, do neprijatelja do načina dolaska na popriste borbe, do načina na koji se sukob odvija.
Ako su RDR 2 ili Horizon open world igre, posebne i razlicite same po sebi, ali u okvirima nečega sto se zove rpg, a sa druge strane Gow ili Uncharted nesto sto je linearni rpg, onda je Wukong souls igra i ne znam što pojedinci ovde filozofiraju i traze neki poseban status za nesto što je očigledno?
Ono što mene zanima jeste sledece:
Da li je igra rpg kao E.Ring ili je linearna poput Bloodborna?
Da li glavni lik ima isti model reinkarnacije, ciklus umiranja, odnosno ono famozno gubljenje skupljenih resursa?
Najvaznije od svega, koliko je ova igra zapravo teska i da li je moguce odabrati nivo tezine?
Da li je fokus na unuku Donkey Konga ili kroz igru upoznajemo razgranatu mrezu zivopisnih likova poput recimo onih u Witcheru ?
Odgovor na ova 4 pitanja ce postaviti igru u granice kojima zapravo pripada.
Trenutno smo još u magli, trejler mi je pokazao sve elemente soulsa, da bi me ubedili u suprotno morace da budu konkretniji.