Isto završio jučer i isto zadovoljan.

Bossovi traže da ih se prouči i na Masteru ću vjerojatno pišat krv na nekima. Borba niš posebno, premalo varijacija sa ponekad očajnom kamerom.

I dalje ostaje onaj "feel good" osjećaj dok igraš, igra stvarno izgleda ko jebena bajka, istraživanje je cool, Rotovi su zakon.
Trajnost je ispala i više nego pristojna, ne znam kako su ljudi jurili kroz igru da ju riješe za 5-6 sati. Ovo je baš igra za sporo igranje i istraživanje apsolutno svega. Broj screenshotova neću ni spominjati.

Da, fora je kopat okolo, nije sve na mapi pointano kao da si debil, nego moraš malo pogledat okolo. Slažem se s vašim dojmovima, na žalost igri fali ono nešto da bude kak spada, ali za odigrat svakako za svakoga preporuka.

Master je doslovno Master i bit ćeš Master kad ju pređeš na Masteru 😃

Meni je čak bilo odlično kak je priča krenula, i kad prvi žitelji nestanu jer su u stvari, mrtvi 😃 Malo spooky, šteta što su nekak bezlično prikazali sve te likove kroz igru, jednostavno mi nitko nije bitan. Ako bude sljedeća igra, i ako dobiju malo snage u budžeta mislim da nas čeka novi hit.

    foggy

    Da, uopće nisu proširili tu ideju iz priče, kasnije nisam ni znao ko je živ, ko je mrtav, koji k se događa uopće, ko je sad jebeni Toshi, itd. 😀

      blade Baš, samo znam da sam ih sve poklao iako su valjda mrtvi, ali nisu, ali eto, sad jesu 😃

      5 dana kasnije

      Riješen Master i realno, malo je precjenjena težina.

      Neću lagat, bilo psovanja na Woodsmithu, Toshiu i Rot Godu i trebalo je po desetak pokušaja za svakog, ali ništa neprelazno da bi se trgal joystick od muke.

      Rot God je, ustvari, naporan i nepotrebno dugačak fight, a ne težak. Ovo dvoje zahtjeva da ih se pošteno prouči.
      Ostali fightovi bez nekih većih problema.

      Nisam dobil dojam da je igra nepoštena i da primam udarce zbog lošeg game dizajna il neregistriranja parrya kak se pisalo na PST... Tam stvarno previše cvile za sve.
      Da je kamera loša i da se lock on jebeno zblesira, da. Al da je parry tata mata ko i u Sekiru i da ga moraš svladat, moraš. A onda ni kamera nije više neki problem.

      Uglavnom, igra je opravdala sva očekivanja, drago mi je da ju imam na disku i da će ostat u kolekciji. Očekujem dvojku kroz koju godinu te da u njoj poprave par stvari koje smo svi naveli.
      Grafičkim stilom nešto najljepše što sam dosad u životu odigral.

      2 mjeseci kasnije

      Pozdrav

      Planiram igrati na Master težini pa me zanima jeli zbilja toliko teška ili se može uz malo prakse proći ?

      Edit : Truheljskog ne računam u normalnu kategoriju 😂

        Koliko vam je otprilike trebalo za preći igru?

        renda

        20-25 sati nisam znao da je toliko dugačka pa gledao malo komentare neki dan ljudi pišu da je prosjek 10 sati ...

        Uglavom sljedeca na redu je Kena ✌️

        Taman je igra dugačka.

        4 mjeseci kasnije

        New game + i jos neke sitnice dolaze sa updejtom..

        Nice.

        Zaslužila je da se još jednom prođe (ali ne na Masteru, nemam opet živaca za Rot God-a).

        godina kasnije

        Napokon prelazim Kenu.

        Pri kraju sam i za sad sam više nego zadovoljan.

        Grafički izgleda super ali sviđa mi se što je igrivost isto okej kao i zagonetke.

        Šta bi dao da Zelda grafički izgleda ovako ali jbg znam da je to nemoguće 🙁

        10 mjeseci kasnije

        Probao za vikend. Ljubav na prvi pogled i sve to.<3

        21 dana kasnije

        Dovršeno. Definitivno igra koju bi se moralo odigrati i koja, usput rečeno, uopće nije za djecu s obzirom da su neke boss borbe praktički Dark Souls, lol. Ovo je ona razina indie igara koje graniče s visokobudžetnim i nekad stvarno ne treba više od toga, baš kao i po pitanju trajnosti. Kad se otključaju sve sposobnosti i gameplay je sasvim solidan, makar mi se dosta teško naviknuti na parry u ovoj igri (shield time je s druge strane sasvim dovoljan i samo ga treba koristiti). Od mene dobiva 8,5/10.

          Zero

          Većina igre je jako lagana, ali zadnji boss me je baš iznenadio sa skokom u težini. Baš je dizajn ko za dark souls.

          Hard mode je bas fora jer uopce ne igras igru kak je zamisljeno dok nije na hard. Meni je normal bio malo dosadan, ljepuskasta igra ali fali joj duse - tak je nekak meni sjela. Nista specijalno, bila je dosta kljakava u pocetku, ne znam koliko su kasnije kontrole fixali.