Riješen Master i realno, malo je precjenjena težina.
Neću lagat, bilo psovanja na Woodsmithu, Toshiu i Rot Godu i trebalo je po desetak pokušaja za svakog, ali ništa neprelazno da bi se trgal joystick od muke.
Rot God je, ustvari, naporan i nepotrebno dugačak fight, a ne težak. Ovo dvoje zahtjeva da ih se pošteno prouči.
Ostali fightovi bez nekih većih problema.
Nisam dobil dojam da je igra nepoštena i da primam udarce zbog lošeg game dizajna il neregistriranja parrya kak se pisalo na PST... Tam stvarno previše cvile za sve.
Da je kamera loša i da se lock on jebeno zblesira, da. Al da je parry tata mata ko i u Sekiru i da ga moraš svladat, moraš. A onda ni kamera nije više neki problem.
Uglavnom, igra je opravdala sva očekivanja, drago mi je da ju imam na disku i da će ostat u kolekciji. Očekujem dvojku kroz koju godinu te da u njoj poprave par stvari koje smo svi naveli.
Grafičkim stilom nešto najljepše što sam dosad u životu odigral.